חפש רק בנושא זה





מנהל הספורט במשרד התרבות והספורט
הוועד האולימפי
החוויה האולימפית
איגוד השחייה
איגוד המשקולות
התאחדות הרכיבה
התאחדות הצלילה
ספיישל אולימפיקס
הסוכנות הלאומית למניעת סימום בספורט

תשובה
דנה שלום
הכאבים כנראה נבעו ממאמץ שרירי גדול מאוד לאחר תקופה שלא עשית בה פעילות. יש להתחיל פעילות באופן הדרגתי על מנת שכל מערכות הגוף יתרגלו לעומסים.
איני רואה סיבה לנוח כל הזמן או להיות מושבתת וכמובן יש יתרונות רבים לפעילות גופנית.
ממליצה להתחיל לבצע את ההליכות בצורה הדרגתית (מבחינת מהירות ומבחינת זמן) וכל פעם להעלות מעט את העצימות של האימון לפי הרגשה.
במידת הצורך כדאי אולי להתייעץ עם מאמן כושר שיכין לך תכנית אימונים מסודרת ומתאימה למצבך.
בהצלחה

כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back
28.7.17 יום פתוח ללימודים במכון וינגייט

משתלם להשתלם

מבדק הזהב
הדרך לבריאות טובה הנשמרת לאורך זמן