חפש רק בנושא זה





מנהל הספורט במשרד התרבות והספורט
מכון וינגייט +Google
החוויה האולימפית
הוועד האולימפי
איגוד השחייה
איגוד המשקולות
התאחדות הרכיבה
התאחדות הצלילה
ספיישל אולימפיקס
הסוכנות הלאומית למניעת סימום בספורט

תשובה
דנה שלום
הכאבים כנראה נבעו ממאמץ שרירי גדול מאוד לאחר תקופה שלא עשית בה פעילות. יש להתחיל פעילות באופן הדרגתי על מנת שכל מערכות הגוף יתרגלו לעומסים.
איני רואה סיבה לנוח כל הזמן או להיות מושבתת וכמובן יש יתרונות רבים לפעילות גופנית.
ממליצה להתחיל לבצע את ההליכות בצורה הדרגתית (מבחינת מהירות ומבחינת זמן) וכל פעם להעלות מעט את העצימות של האימון לפי הרגשה.
במידת הצורך כדאי אולי להתייעץ עם מאמן כושר שיכין לך תכנית אימונים מסודרת ומתאימה למצבך.
בהצלחה

כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back
24.2.17 יום פתוח במכון וינגייט



משתלם להשתלם

מבדק הזהב
הדרך לבריאות טובה הנשמרת לאורך זמן