חפש רק בנושא זה





מנהל הספורט במשרד התרבות והספורט
הוועד האולימפי
החוויה האולימפית
איגוד השחייה
איגוד המשקולות
התאחדות הרכיבה
התאחדות הצלילה
ספיישל אולימפיקס
הסוכנות הלאומית למניעת סימום בספורט

מידע על מזונות על
שלום איילת ועינב,
אני עוסק בספורט באופן קבוע כבר יותר מ - 20 שנה (3-4 אימונים בשבוע, אירובי ואנארובי).
לאחרונה אני מתעניין בלהוסיף לתפריט מזונות על שישפרו את הביצועים בספורט, העירנות, הריכוז והבריאות הכללית ובפרט מניעת דלקות שחוזרות ונשנות כתוצאהמ מהאימונים שאני עושה.
קראתי בכל מיני אתרים על מזונות על כאלו ואחרים (שיבולת שועל, ספירונלה כלורלה, מורינגה , גרעיני צ''יה, גוג''י ברי ועוד).
רציתי לשאול אם יש לכן המלצות למזונות על ספציפיים, לשאול אם אתן מכירות מקומות\אתרים בהם ניתן לרכוש סחורה באיכות טובה ובמחירים סבירים.
וגם לברר ספציפית לגבי ספירונלה באיזה "מצב צבירה" מומלץ לצרוך אותה (אבקה\כדורים\טבליות).

תודה וחג שמח :)

כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back
23.6.17 יום פתוח ללימודים במכון וינגייט

משתלם להשתלם

מבדק הזהב
הדרך לבריאות טובה הנשמרת לאורך זמן