חפש רק בנושא זה





מנהל הספורט במשרד התרבות והספורט
הוועד האולימפי
החוויה האולימפית
איגוד השחייה
איגוד המשקולות
התאחדות הרכיבה
התאחדות הצלילה
ספיישל אולימפיקס
הסוכנות הלאומית למניעת סימום בספורט

צריכת קריאטין
שלום לכם
אני מתאמן חדש בחדר כושר (ארבעה חודשים) אני שותה אבקת חלבון במטרה להשלים את כמות החלון שצריך ביום. לאחרונה שמעתי הרבה על קריאטין ורציתי לשאול האם זה משהוא שמומלץ לקחת ומה האופן הנכון? לפי מה שאמרו לי המאמנים בחדר הכושר זה לקחת 5 גרם ביום 2.5 לפני האימון ו-2.5 ישר אחרי האימון. האם הכמות הזאת נכונה? האם צריך לשתות את זה על בטן ריקה או עם אוכל? קראתי במאמר של מולי אפשטיין שיש תוצאות טובות אם שותים את זה עם כמות מסויימת של פחמימות האם זה כמות יומית של פחמימות או כמות לאותה ארוחה?
אשמח לתשובות
בתודה דניאל

כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back
25.8.17 יום פתוח ללימודים במכון וינגייט

משתלם להשתלם

מבדק הזהב
הדרך לבריאות טובה הנשמרת לאורך זמן