חפש רק בנושא זה





מנהל הספורט במשרד התרבות והספורט
הוועד האולימפי
החוויה האולימפית
איגוד השחייה
איגוד המשקולות
התאחדות הרכיבה
התאחדות הצלילה
ספיישל אולימפיקס
הסוכנות הלאומית למניעת סימום בספורט

שינה והתאוששות
אלון שלום,
שינה הינה מרכיב קריטי וחשוב להתאוששות הגוף בייחוד לספורטאי המתאמן. לדוגמא הפרשת הורמון ה-GH הינה בשיאה במהלך שינה ובייחוד בשלבי השינה העמוקים, כך שאתה יכול להבין שאם מטרתך עלייה במסת שריר ושמירה עליה, אתה צריך לישון.
מבחינת שעות השינה - קיימות המלצות המבוססות על פי גיל ועל פי רמת פעילות.
לדוגמא: מבוגרים בגילאים של 18-64 מומלץ שישנו בין 7-9 שעות שינה בלילה אך גם אפשרי 6 שעות וגם 10-11 שעות - ההמלצות הן של National sleep foundation
במהלך השינה הגוף משקם את עצמו הן ברובד המנטלי/פסיכולוגי והן ברובד הפיזי.
בברכה,
רותם

כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back
28.7.17 יום פתוח ללימודים במכון וינגייט

משתלם להשתלם

מבדק הזהב
הדרך לבריאות טובה הנשמרת לאורך זמן