חפש רק בנושא זה





מנהל הספורט במשרד התרבות והספורט
הוועד האולימפי
החוויה האולימפית
איגוד השחייה
איגוד המשקולות
התאחדות הרכיבה
התאחדות הצלילה
ספיישל אולימפיקס
הסוכנות הלאומית למניעת סימום בספורט

אבקת חלבון קזאין
שלום האם חלבון קזאין יכול לעשות את ההבדל בעליית מסת שריר במהלך השינה בלילה? אני לא בנאדם הכי לחוץ שאוכל באמצע הלילה מתוך חשש שאני קטבולי אבל רציתי לדעת אם לדוגמה בלילה של יום שהתאמנתי אני אשתה חלבון קזאין לפני השינה זה יתרום הרבה יותר להתאוששות ולעלייה במסת שריר מאשר ללכת לישון על קיבה ריקה? או שבשביל שהחלבון קזאין יהיה אפקטיבי רצוי כל לילה ולא רק בלילות של ימים שהתאמנתי? אם יש אפשרות רק בלילות של ימים שהתאמנתי זה יהיה מצוין שאני ארגיש שאני עושה משהו אני לא מחפש להיות בלחץ בלילה מזה שאני קטבולי, תודה

כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back
25.8.17 יום פתוח ללימודים במכון וינגייט

משתלם להשתלם

מבדק הזהב
הדרך לבריאות טובה הנשמרת לאורך זמן