חפש רק בנושא זה





מנהל הספורט במשרד התרבות והספורט
הוועד האולימפי
החוויה האולימפית
איגוד השחייה
איגוד המשקולות
התאחדות הרכיבה
התאחדות הצלילה
ספיישל אולימפיקס
הסוכנות הלאומית למניעת סימום בספורט

עצימות אימון
נדב שלום,
- ראשית על פי מה קבעת שאתה צריך להתאמן בדופק 120-140? אם על סמך שימוש בנוסחת חיזוי לדופק מרבי, קח בחשבון שלנוסחה זו סטייה גדולה.
- הדרך לדעת שהגעת ליעד היא כמובן על בסיס שימוש בשעוני דופק למינהם או לחלופין ביצוע מדידה ידנית אחת לכמה זמן במהלך האימון.
רמת הדיוק של השעונים כיום היא טובה (על פי מחקרים אחרונים שנעשו בנושא).
- לא ניתקלתי בשעון שציינת.
- קיימות דרכים נוספות להערכת דרגת המאמץ לדוגמא שימוש במבחן הדיבור וסולם בורג להערכה סובייקטיבית של דרגת המאמץ.
- על מנת לקבל טווחי אימון מדויקים למטרותיך אני ממליצה לבחון אפשרויות בדיקה וייעוץ במרכז לרפואת ספורט בוינגייט - 09-8639400.
בברכה,
רותם

כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back
28.7.17 יום פתוח ללימודים במכון וינגייט

משתלם להשתלם

מבדק הזהב
הדרך לבריאות טובה הנשמרת לאורך זמן