חפש רק בנושא זה





מנהל הספורט במשרד התרבות והספורט
הוועד האולימפי
החוויה האולימפית
איגוד השחייה
איגוד המשקולות
התאחדות הרכיבה
התאחדות הצלילה
ספיישל אולימפיקס
הסוכנות הלאומית למניעת סימום בספורט

גנטיקה וספורט -האם יימצא פרופיל גנטי ייחודי אצל ספורטאי על?
17/05/17
זה כבר מזמן לא מדע בדיוני. המחקר הגנטי בתחום הספורט, הצובר תאוצה בעשורים האחרונים, עשוי להביא בעתיד הלא רחוק לאיתורם של גנים הקשורים ליכולות ספציפיות בספורט. כך אפשר יהיה לבנות לספורטאי תכנית אימונים "מותאמת אישית" המתייחסת גם לתכונות הגנטיות שלו וגם לצרכיו התזונתיים והרפואיים ובסופו של דבר, להביא לשיפור הישגיו

מי מזיע יותר, גברים או נשים?
20/03/17
כולנו מזיעים בקיץ בין אם יצאנו מן המרחבים הממוזגים ובוודאי כאשר אנו מבצעים פעילות גופנית בחוץ. מחקר חדש בוחן מה משפיע יותר בתגובת הגוף לחום - הבדלים מגדריים או הבדלים ביחס שבין שטח הגוף למסת הגוף? מאת מולי אפשטיין, פיזיולוג מאמץ, מנהל מקצועי בקורסים להכשרת מאמנים, מכון וינגייט

הצילו שפשפת!
27/02/17
לכאורה לא בעיה חמורה אבל מטרידה ביותר, במיוחד אם אתם עוסקים בספורט. מה הסיבות להופעתה, מי צפוי לסבול ממנה יותר, מתי ללכת לרופא, איך מטפלים וטיפים למניעה – מאת מולי אפשטיין, פיזיולוג מאמץ, מנהל מקצועי בקורסים להכשרת מאמנים, מכון וינגייט

בגדי לחץ מפיגי חום – יעיל או מסוכן?
06/02/17
מחקר שפורסם לאחרונה, בדק את ההבטחות של יצרניות בגדי הלחץ מפיגי החום לבקרת טמפרטורת הגוף בזמן מאמץ בתנאי אקלים חמים. התוצאות אינן מעודדות, במיוחד לאוכלוסיית בני השישים פלוס העוסקים בספורט עצים – מאת מולי אפשטיין, פיזיולוג מאמץ, מנהל מקצועי בקורסים להכשרת מאמנים, מכון וינגייט

תוספי ג'לטין לשמירה על בריאות המפרקים
16/01/17
צריכה של תוספי ג'לטין בשילוב מקבצי פעילות גופנית עצימה יכולה לעזור לבנות רצועות, גידים ועצמות – כך על פי מחקר שהתפרסם לאחרונה. ולקינוח, מתכון מנצח להכנת רגל קרושה, מעדן מהרפרטואר היהודי של מזרח אירופה – מאת מולי אפשטיין, פיזיולוג מאמץ, מנהל מקצועי בקורסים להכשרת מאמנים, מכון וינגייט

שומן עולה, טסטוסטרון יורד, אולם יש תרופה!
07/11/16
מחקר חדש מצא שגברים שסובלים מעודף משקל או מהשמנת יתר, יכולים להגביר באופן משמעותי את ריכוזי הטסטוסטרון בדם בתכנית אימונים אירוביים בת 12 שבועות – מאת מולי אפשטיין, פיזיולוג מאמץ, מנהל מקצועי בקורסים להכשרת מאמנים, מכון וינגייט

שעתם הפרועה של הווירוסים – מה עושים כדי להימנע?
10/10/16
התקררויות ומחלות זיהומיות אחרות משבשות לנו את שגרת החיים, את שגרת האימונים ועלולות למנוע את השתתפותנו בתחרויות חשובות שהתאמנו אליהן תקופה ממושכת. מה נוכל לעשות כדי להפחית את הסיכון לחלות? מאת מולי אפשטיין, פיזיולוג מאמץ, מנהל מקצועי בקורסים להכשרת מאמנים, מכון וינגייט

סוס צ'רלי - עווית שריר במאמץ
20/09/16
מכירים את התופעה המעצבנת שבה אחד משרירי השוק מחליט לו כך סתם להתכווץ ספונטנית בפתאומיות ולסחוט מאתנו נאקות כאב? מילא אם מדובר באירוע נדיר שנמשך מספר שניות, אבל אם זו תופעה חוזרת ונשנית בחייכם, המשיכו לקרוא! מולי אפשטיין, פיזיולוג מאמץ, מנהל מקצועי בקורסים להכשרת מאמנים, מכון וינגייט

על חריקות, קליקים וקנאקים בברכיים
31/05/16
מכירים את קולות הפיצוח והגריסה, את תחושת הפקיעה, הקליק וה"קנאק" ואת רעשי החריקה שמפיקות הברכיים שלנו מדי פעם? מה הם הקולות האלה ומה אנחנו יכולים לעשות כדי למזער נזקים בברכיים? מאת מולי אפשטיין, פיזיולוג מאמץ, מנהל מקצועי בקורסים להכשרת מאמנים, מכון וינגייט

"בוטוקס" לטיפול בכאבי פיקה-ירך
01/03/16
כאבי ברכיים בחלק הקדמי ובחלק הצדי של הברך, הנפוצים בקרב העוסקים בפעילות גופנית, בעיקר ברצים וברוכבי אופניים, טופלו באופן יעיל בניסוי שכלל הזרקת הרעלן בוטולינום וטיפולי פיזיותרפיה תומכים – מאת מולי אפשטיין, פיזיולוג מאמץ, מנהל מקצועי של קורסים להכשרת מאמנים, מכון וינגייט

10   [11-17]

28.7.17 יום פתוח ללימודים במכון וינגייט

משתלם להשתלם

מבדק הזהב
הדרך לבריאות טובה הנשמרת לאורך זמן