חפש רק בנושא זה





מנהל הספורט במשרד התרבות והספורט
מכון וינגייט +Google
החוויה האולימפית
הוועד האולימפי
איגוד השחייה
איגוד המשקולות
התאחדות הרכיבה
התאחדות הצלילה
ספיישל אולימפיקס
הסוכנות הלאומית למניעת סימום בספורט

טיפים לתמונות תדמית מעולם הכושר
27/11/16
אם החלטתם לפרוש מעבודתכם כמאמנים שכירים במכון כושר ולהפוך לעצמאים, חשוב להיערך לכך עם תמונות טובות שילוו את התכנים שתפיצו ברשתות חברתיות, בפורומים וכמובן בתקשורת כדי למשוך אליכם את הלקוחות האידאליים עבורכם. טיפים כיצד לעשות זאת – מאת קרין מגן, צלמת תדמית

להדליק את הסטרטר...
11/07/11
זה מתחיל, שמיכת הפוך חוזרת לבוידעם, השלט של המזגן כבר בהישג יד והגופיות ובגדי הים כבר מוכנים לקיץ. נשאר רק עוד פרט אחד קטנטן, איך נצליח להכניס את עודפי החורף לתוך בגד הים החדש? מאת רון אלמוסני, דיאטן קליני וספורט B.S.c R.D

טיפים לרץ המרתון המתחיל
10/02/11
לקראת מרתון ת"א שיתקיים באפריל 2011, גייסנו את פיזיולוג המאמץ, מולי אפשטיין מהמרכז לרפואת ספורט ולמחקר, לסדרת המלצות מועילות לחודשי ההכנה למרתון, לתזונה, לאביזרים ולמרוץ עצמו

מזונות שגונבים לך את השינה
שינה טובה היא סגולה ידועה לחיים פעילים ואיכותיים, ומי שקם בבוקר בהרגשה מזופתת אחרי לילה של שינה טרופה ובלתי מספקת, יכול לחפש את הסיבות בהרכב הארוחה שלו ערב קודם לכן – מאת הפיזיולוג, מולי אפשטיין מהמרכז לרפואת ספורט ולמחקר 3/2/2009

"מיתוסים בעולם התזונה"
תחום התזונה צבר במהלך השנים לא מעט דעות מוצקות, שאיש אינו יודע אם יש בהן ממש. מיקי מדר, תזונאי במכון וינגייט מפריך חלק מהמיתוסים במהלך הרצאה שניתנה למנויי מועדון הספורט בווינגייט

טיפים - מה לאכול, כמה ולמה
ביצים מומלץ לאכול בשלמותן, הלבן והצהוב, חלב כדאי לצרוך בכדי לספק לגוף סידן, תמרים זה טוב אבל במידה – איילת וינשטיין, דיאטנית ספורט קלינית, מנהלת פורום תזונה באתר וינגייט בסדרת תשובות ממוקדת על פריטי מזון נפוצים בתפריט הישראלי

מתכון למחשבה - מזון שעשוי אולי למנוע אלצהיימר
מה אנו כבר מצפים מהמזון שלנו? שיהיה טעים, שיהיה בריא ואם אפשר גם שיראה יפה. האם עלה פעם בדעתכם לחפש מתכון למזון שיהפוך אותנו לחדים יותר? ובכן, מסתבר שגם זה בנמצא – מתכון למחשבה חדה

קפה או תה? זו השאלה
אין כמו כוס משקה חם ומהביל לפתוח איתו את הבוקר. אולם השאלה היא האם יהיה זה קפה או שמא תה? גם הקפה וגם התה הם משקאות שעשירים בנוגדי חמצון כך שאפשר בהחלט להרגיש נוח ללגום בהנאה משניהם

תרגילי מתיחה לא מונעים כאבי שרירים אחרי אימון
21/10/07
מחקר שפורסם לאחרונה מגלה שתרגילי מתיחה שמבוצעים לפני או אחרי אימון הם בעלי ערך שולי, אם בכלל, למניעה של כאבי שרירים מאוחרים בטווח של חצי יום עד 3 ימים לאחר התרגול

שמים לב לשרירים
04/03/07
מילה של מדריך: אושרת ברמן, מדריכת סייקלינג וחוג בטן, ישבן וירכיים במועדון הספורט, מביאה שלושה טיפים קלים לביצוע לשיפור ההרגשה ובריאות הגוף

10   [11-20]...[21-22]

24.2.17 יום פתוח במכון וינגייט



משתלם להשתלם

מבדק הזהב
הדרך לבריאות טובה הנשמרת לאורך זמן