חפש רק בנושא זה





מנהל הספורט במשרד התרבות והספורט
הוועד האולימפי
החוויה האולימפית
איגוד השחייה
איגוד המשקולות
התאחדות הרכיבה
התאחדות הצלילה
ספיישל אולימפיקס
הסוכנות הלאומית למניעת סימום בספורט

רוצים להפגין ביצועי כוח טובים יותר? תתחילו לקלל
16/05/17
מכירים את הסיטואציה שהודף כדור ברזל צועד עצבני אל מעגל ההדיפה תוך הטחת קללות וטפיחות עצמיות חזקות? מסתבר שיש הצדקה מדעית לריטואל הזה. מחקר חדש הראה שהטחת קללות בקול רם יכולה להגדיל באופן משמעותי את הכוח הפיזי – מאת מולי אפשטיין, פיזיולוג מאמץ, מנהל מקצועי בקורסים להכשרת מאמנים, מכון וינגייט

מתים לנצח – מחשבות על מוות משפרות ביצועים
22/11/16
מחקר חדש שפורסם במגזין Journal of Sport and Exercise Psychology מציע למאמנים לנסות ולבחון טכניקת עידוד והמרצה חדשה ולהזכיר לשחקנים את המוות הממשמש ובא. גם חולצה עם גולגולת תעביר את המסר – מאת מולי אפשטיין, פיזיולוג מאמץ, מנהל מקצועי בקורסים להכשרת מאמנים, מכון וינגייט

The Rollover and Jacknife
20/10/16
חיזוק וגמישות בתרגילים ה"הפוכים" של פילאטיס, צפו בסרטון הדגמה מאת דנה רחלין, מצוות רכזי קורס מדריכי פילאטיס בבית הספר למאמנים ולמדריכים מכון וינגייט

שחקן, אתלט ומה שביניהם
14/06/16
האם שחקן חייב להיות קודם אתלט? ד"ר מרק ורטהיים, מומחה בתורת האימון החדשה ובקואורדינציה למשחקי כדור, מסביר מדוע אימון כושר גופני למשחקי כדור אינו אימון אתלטיקה וכיצד הקואורדינציה של הספורטאי היא מרכיב מהותי בתורת האימון בענפי הכדור והקרב

תנו לשריר לגדול בשקט
18/05/16
חשבתם שקיצור זמן המנוחה באימוני כוח תורם לפיתוח השריר? מסתבר שמנוחה ארוכה בין הסטים, 3-2 דקות לפחות, מעודדת התפתחות טובה יותר של השריר, כך עולה ממחקר שפורסם לאחרונה – מאת מולי אפשטיין, פיזיולוג מאמץ, מנהל מקצועי בקורסים להכשרת מאמנים, מכון וינגייט

מוטיבציה פנימית: המנוע בהכשרת מאמנים
05/04/16
אחד התפקידים המרכזיים של מערכת ההכשרה המודרנית באימון ספורט היא לטפח מדריך/מאמן שיהיה בתהליך מתמיד של הכשרה והשתלמויות. בשטח המצב עגום, התלמידים באים לקבל תעודה והמאמנים לא מוכנים להשקיע. על טיפוח מוטיבציה פנימית בהכשרת המאמן

תרגיל ה-Boomerang: פירוק לאלמנטים פשוטים
15/03/16
דנה רחלין, מצוות הקורס להכשרת מדריכי פילאטיס של מכון וינגייט, מדגימה בקצרה כיצד ניתן לנתח ולפרק תרגיל מורכב ומאתגר, כמו תרגיל ה-Boomerang, אשר לביצועו נדרשים כוח, גמישות, קואורדינציה, ותזמון תנועתי, לאלמנטים מתרגילים, פשוטים יותר ברפרטואר - צפו בסרטון

התכנון המודרני במשחקי הכדור לאן?
16/02/16
קבוצת עבודה במדעי האימון מחפשת דרכים חדשות להפוך את עולם תכנון האימון מעולם של מודלים, הגדרות ותכנון שלבי אימון (גיל תכנון רב-שנתי, שנתי/תקופתי) למערכת של תכנון ממוחשב, המאפשרת לעבור מבניית תכנון מודולרי לתכנון פרטני בעזרת ממצאים שבועיים ולעתים יומיים – מאת: ד"ר מרק ורטהיים חבר מערכת הספורט ההישגי הגרמני, יועץ מדעי ומאמן באקדמיית וינגייט למצוינות בספורט

אימוני HIT: תגובות עצביות שריריות ותכנון אימונים שבועי
14/12/15
אימוני אינטרוולים עצימים שנועדו לשפר ביצועים אצל רצים למרחקים, משפיעים ישירות על המערכת העצבית-שרירית. המאמר מתמקד בתגובותיה של מערכת זו ובאופן שבו מומלץ לשלב את אימוני ה-HIT בתכנית האימונים השבועית, כולל זמני ההתאוששות המומלצים בין אימון אחד למשנהו - מאת רותם כסלו כהן, פיזיולוגית של המאמץ, המרכז לרפואת ספורט ולמחקר, מכון וינגייט

מדריך לתקופת הפגרה במשחקי הכדור – עשה ואל תעשה
11/11/15
מנוחה מוחלטת שמורה, לא עלינו, למאושפזים בבתי החולים ולא לשחקנים מקצועיים. לאחר 10-7 ימי מנוחה משולבים בפעילות תנועתית מגוונת אפשר ורצוי להתחיל בשגרת אימונים שתכליתם שימור יכולות גופניות, ריענון מרכיבי יכולת ושיפור מיומנויות טכניות – מאת מולי אפשטיין, פיזיולוג במרכז לרפואת ספורט ולמחקר, מכון וינגייט

10   [11-20]...[21-25]

23.6.17 יום פתוח ללימודים במכון וינגייט

משתלם להשתלם

מבדק הזהב
הדרך לבריאות טובה הנשמרת לאורך זמן