חפש רק בנושא זה





מנהל הספורט במשרד התרבות והספורט
מכון וינגייט +Google
החוויה האולימפית
הוועד האולימפי
איגוד השחייה
איגוד המשקולות
התאחדות הרכיבה
התאחדות הצלילה
ספיישל אולימפיקס
הסוכנות הלאומית למניעת סימום בספורט

רצים עם מוזיקה? תקשיבו לזה
20/02/17
מעדיפים לרוץ עם הפלייליסט האהוב עליכם ולהתנתק מהעולם או לרוץ לצלילי הטבע בקצב הדופק שלכם? רצים "שנהנים" מהסחת דעת חזותית או קולית במהלך הריצה, עלולים לסבול משכיחות גבוהה יותר של פציעות, כך על פי מחקר חדש – מאת מולי אפשטיין, פיזיולוג מאמץ, מנהל מקצועי בקורסים להכשרת מאמנים, מכון וינגייט

רצי קילומטראז' גבוה מבזבזים פחות אנרגיה
08/01/17
רצים שבאופן קבוע גומאים קילומטראז' גבוה מאופיינים בשינויים עצביים-שריריים שמשפרים את יעילות הריצה בהשוואה לעמיתיהם שרצים מרחק נמוך יותר, כך עולה ממחקר שבוצע באוניברסיטת Liverpool John Moores באנגליה – מאת מולי אפשטיין, פיזיולוג מאמץ, מנהל מקצועי בקורסים להכשרת מאמנים, מכון וינגייט

איך נשפר ביצועים בריצה?
28/12/16
באיזו עצימות עליי להתאמן? מהי החלוקה המומלצת של עצימות במהלך שבוע אימונים? איך אוכל לדעת שאני אכן מתאמן בצורה נכונה ויעילה? צפו בניתוח של 3 מבדקי סח"ח מייצגים - מאת ברק גרשון ורותם כסלו-כהן, פיזיולוגים של המאמץ מהמרכז לרפואת ספורט ולמחקר, מכון וינגייט

נעליים קלות משפרות את זמני הריצה
01/11/16
קבוצת חוקרים מהמחלקה לפיזיולוגיה אינטגרטיבית שבאוניברסיטת Colorado Boulder הראתה שאפילו כמה עשרות גרמים נוספים במשקל הנעליים יביאו לתוצאה אטית יותר בתחרות. מולי אפשטיין, פיזיולוג מאמץ, מנהל מקצועי בקורסים להכשרת מאמנים, מכון וינגייט, מוסיף פרספקטיבה לרצים חובבים

מה יקרה לסגנון הריצה שלך כעבור 12 שבועות של ריצה יחפה?
26/07/16
קבוצת חוקרים מן האוניברסיטאות גרנדה ו-Jaén שבספרד הראתה כיצד ריצה יחפה, כאשר היא מבוצעת נכון, משנה באופן משמעותי את דפוס המפגש של כף הרגל עם הקרקע ואת הסיכון לפציעות – מאת מולי אפשטיין, פיזיולוג מאמץ, מנהל מקצועי בקורסים להכשרת מאמנים, מכון וינגייט

ריצה משפרת את הזיכרון ואת יכולת הלמידה
05/07/16
במחקר שבוצע על עכברי מעבדה ופורסם במגזין Cell Metabolism, נמצא שריצה מעלה את ריכוזו של החלבון Cathepsin B, שמעודד צמיחת תאים במוח ומשפר ביצועים במשימות מבוססות זיכרון – מאת מולי אפשטיין, פיזיולוג מאמץ, מנהל מקצועי בקורסים להכשרת מאמנים, מכון וינגייט

סגנון ריצה ופציעות
10/05/16
האם רצים נוטים להיפצע פחות כאשר הם מחליפים את נעלי הריצה היקרות שלהם בריצה יחפה או בריצה עם נעליים מינימליסטיות? על דפוסי ריצה ותרומתם לפציעות והצעה לרצים לחזור למושגי היסוד באימון לפני שמנסים לשפר תוצאות – מאת מולי אפשטיין, פיזיולוג מאמץ, מנהל מקצועי בקורסים להכשרת מאמנים, מכון וינגייט

העמסת פחמימות למרתון – שתי גישות
25/02/16
המלצות תזונה למשתתפי המרתון צעד אחר צעד: גישות העמסה, יתרונות וחסרונות, כמה לשתות, מה לאכול שבוע לפני, יום לפני, בבוקר המרתון, במהלך הריצה ולאחר מכן להתאוששות – מאת עינב גרוסמן, דיאטנית קלינית וספורט, ראש תחום תזונה בביה"ס למאמנים ולמדריכים, מכון וינגייט

קצב התאוששות מאולטרה-מרתון
24/02/16
כאבי שרירים, עייפות ושינויים ביכולת בזמני הריצה – מה פרק הזמן שהם חולפים לאחר מרוץ אולטרה? עדות מחקרית וטיפים להפחתת הנזק ולסיוע בתהליכי השיקום של המערכות הפיזיולוגיות – מאת מולי אפשטיין, פיזיולוג מאמץ, מנהל מקצועי של קורסים להכשרת מאמנים, מכון וינגייט

למקומות, אחורה, רוץ!
25/01/16
תומס דולד, האתלט הגרמני שמחזיק בלא פחות מ-8 שיאי עולם בריצה לאחור! ינסה לשבור ביולי הקרוב גם את השיא היחיד שאיננו מחזיק בו, ל-5,000 מ'. טיפים לאימון, שיאים, מניעת פציעות והמלצות למי שרץ עם הפנים קדימה – מאת מולי אפשטיין, פיזיולוג מאמץ, מנהל מקצועי של קורסים להכשרת מאמנים, מכון וינגייט

 

24.2.17 יום פתוח במכון וינגייט



משתלם להשתלם

מבדק הזהב
הדרך לבריאות טובה הנשמרת לאורך זמן