חפש רק בנושא זה





מנהל הספורט במשרד התרבות והספורט
מכון וינגייט +Google
החוויה האולימפית
הוועד האולימפי
איגוד השחייה
איגוד המשקולות
התאחדות הרכיבה
התאחדות הצלילה
ספיישל אולימפיקס
הסוכנות הלאומית למניעת סימום בספורט

 פורום חדרי כושר 
 פורום תזונה 
 פורום נטורופתיה 
 פורום פיזיולוגיה וספורט 
 פורום פציעות ספורט 
 פורום לימודים 
 פורום פסיכולוגיה 

פורום חדר כושר
משה שחר – ראש תחום אנטומיה וקינזיולוגיה, בבית הספר למאמנים ולמדריכים על שם נט הולמן במכון וינגייט. רכז קורס מדריכי חדר כושר.  

לפרטים על קורס מדריכי חדר כושר

הגלישה באתר והשימוש בפורומים בכפוף לתקנון האתר

להנות מריצה? זה אפשרי! עידית 20/07/16 20:56
ערב טוב לחברי הפורום היקרים,

מעוניינת להוסיף ולהעשיר את הפורום הנפלא הזה, שעזר לי פלאות בעבר, ולמשה בפרט.

מוסיפה את השיר הנ"ל, לכל מאן דבעי, המעוניינת והמעוניין בשיר ריצה/אימונים נהדר ומתסיס!
ועוד בעברית!

https://www.youtube.com/watch?v=r235xOzxjOs

בברכה,
עידית
משה מה צריך לעשות בשביל לעבוד בתור מדריך בחדרי כושר באינטל? אלון 19/07/16 22:01
מקבלים בוגרים של הקורסים לחדרי כושר בוינגייט? או שרק המרצים התותחים כמו אדי קוגן יכולים לעבוד שמה בתור מדריכים
תיקון טעות בחדרי כושר בוינגייט אלון 19/07/16 22:02
יש חדר כושר אחד ואת תרצה לעבוד בו, תור קשר במייל משה שחר, מנהל הפורום 21/07/16 07:46
mosshc@wingate.org.il
הרמת משא כבד אלון 14/07/16 01:10
שלום משה אם אני מחזיק משקולת כבדה יחסית לכוח שלי לצד הגוף רק ביד אחת והולך עם זה האם שרירי הבטן והגב התחתון שניהם יעבדו ביחד בשביל לייצב אותי? או שרק האלכסונים של הבטן יעבדו בשביל לשמור על העמוד שדרה שלי באמצע? תודה
זו פעילות משותפת משה שחר, מנהל הפורום 14/07/16 16:55
זוקפי הגו והבטן יפעלו בצד המנוגד למשקולת.
כיווץ הדדי זה יוצר יציבות מירבית של עמוד השדרה.
פשיטת מרפקים בפולי אני 12/07/16 14:38
התרגיל פשיטת מרפקים בפולי עם חבל - ראיתי מדריך שמסביר איך לגרום לאי ספיקה אקטיבית בראש הארוך - מחשילים עוד חבל לשאקל ומה שיצרנו חבל יותר ארוך - ברגע זה פושטים את הכתף ,ואז פושטים את המרפק ,החבל הארוך מאפשר פשיטה מלאה של המרפק (עם החבל הקצר לא ניתן להגיע לפשיטה מלאה)

מה אתה אומר?
למיטב הבנתי משה שחר, מנהל הפורום 14/07/16 16:53
אין קשר בין האמצעי : חבל או מוט, לבין טווח התנועה במרפק... בשנהים טווח התנועה מלא .
אי ספיקה המשך 14/07/16 21:38
אקטיבית של הראש הארוך מתבצעת בתרגיל נכון?
במידה כמובן שאני פושט את הכתף...
בקשר לטווח תנועה המשך 14/07/16 21:40
התכוונתי כשרוצים לבצע את התרגיל בפשיטה של הכתף אז החבל הקצר נוגע בגוף , אז מחשלים עוד חבל ובכך מבצעים אותו בנוחות
אני מעדיף אופציה אחרת משה שחר, מנהל הפורום 15/07/16 14:45
עדיף לבצע את התרגיל " בהטיית גו, פשיטת מרפק כנגד פולי תחתון "
אחד הקשים שיש.
עזרה ממשה עם תרגיל בני 12/07/16 05:31
הי משה שלום.
רציתי לדעת בקשה מה ההבדל בין התרגיל שבסרטון שמגיע 2 דק ו38 שנ השחקנים מבצעים תרגיל לכתף על משקולת עגולה. האם אתה רואה הבדל בין התרגיל שהם מבצעים לבין התרגיל הרגיל שמבצעים בחדר כושר עם מוט w באחיזה צרה?
תודה רבה
לא צרפת קישור משה שחר, מנהל הפורום 14/07/16 16:52
חיוך
שאלה למשה שחר דני מקל 11/07/16 01:33
אהלן משה יש לי שאלה

אני מתאמן בתוכנית ab

המטרה שלי לבואכ4 פעמים בשבוע

הקטע שאני מתאמן בתור תחביב ויש לפעמים ש יוצאלי לבוא גם פחות מ 4

לפעמים 2 או יכול להיות גם 1 בשבוע

כרגע עובד בתוכנית ab כל אימון חצי גוף ולא סופר את הימים

השאלה שלי קראתי ש לפעם פעמיים עובדים בשבוע על כל קבוצות השריירם באותו יום

ו ל 3-4 מפצלים

מה הפתרון אצל אדם שאוהבלהתאן ובא 4

אבל לא תמיד בא 4 כי סך הכל זה תחביב אצלי

האם עדיף במצב כזה להישאר בפיצול איי בי? או לעשות הכל באותו אימון? כלומר fbw
שתי האפשרויות טובות משה שחר, מנהל הפורום 14/07/16 16:52
עוצמת האימון לא תלויה בחלוקה, היא תלויה במשקל, בסטים והחזרות ובזמן המנוחה.
אם האימון איכותי מאוד ואתה מגיע רק פעם בשבוע, כדאי לאמן את כל הגוף ובשבוע בו אתה מגיע ארבע פעמים, פצל ל AB... הכל אפשרי.
תגובה למשה שחר דני מקל 15/07/16 17:56
אוקיי תודה הבנתי

אבל השאלה שלי היא כזו

אתה אם אומר של 3-4 יתאים פיצול

ול 1-2

עדיף כל הגוף באימון

עכשי המטרה שלי לבוא לכיף ולבריאות

ויש שבועות שאני יכול לבוא 4

ויש שבועות שיכול להגיע 1-2

אם בכל זאת אני בוחר תוכנית 1 ועושה פיצול ab

לא משנה כמה מגיע מנימום1 מקסימום4

זה בסדר או שחובה על פעם פעמיים בשבוע לעשות אימון fbw
כי אני פשוט לא אוהב להתעסק בזה ולהתחיל לספור ולהחליף כלפעם תוכנית

מחפש משהו קבוע שיתאים לי תודה


ו 1-2 זה fbw

ו 3-4 ab

במה לבחור?
הבחירה יכולה להשתנות בהתאם למספר האימונים משה שחר, מנהל הפורום 19/07/16 14:59
אם תגיע לארבעה אימונים שבועיים, פצל את האימון.
אם יש לך הפסקה ארוכה, אל תפצל ועבוד על כל הגוף, כמובן בעצימות נמוכה יותר.
סקווטים אורית 10/07/16 16:00
1. מתאמן שלא מצליח להגיע למצב שהמוט מונח לו על הטרפזים- איך אפשר לפתור את זה וממה זה נובע?

2. דיפ סקווט- אפשר לעשות כחלק מאימון- כשזה מבוצע כנגד משקל גוף בלבד?

תודה משה
אין לו טווח נורמאלי במפרק הכתף ? משה שחר, מנהל הפורום 14/07/16 16:48
אם לא יכול להגיע מעט לאחור, תני לו לבצע פרונט סקווט/

https://www.youtube.com/watch?v=wyDbagKS7Rg

בעניין דיפ סקווט, אם זה משקל גוף ואין בעיות ברכיים, אני לא רואה בזה בעיה.
פחמימות וחלבונים דנה 10/07/16 11:38
האם התזונה שאכלתי היום בונה שרירים?

לפני אימון:

תמר מג''''הול ותערובת צימוקים עם אגוזים

אחרי אימון:

קופסת גבינת סימפוניה זיתים 5%
יוגורט דנונה
קופסת קוטג'''' 1%
קופסת יוגורט 5%
פרוסת גבינה צהובה 9%

6 פרוסות חלה
2 כעכים
פיתה שלמה

האם החלבונים והפחמימות שאכלתי ילכו לשרירים או לשומנים שיש לי בבטן?
שאלות לאלוהים ריף 07/07/16 15:47
משה מה התאריך הבא של הסדנא שלך ?
סדנת בטן ? משה שחר,מנהל הפורום 09/07/16 08:43
אין לי תאריך לצערי כי עדיין לא קבענו תאריך כללי להשתלמויות
שאלות לאלוהים ריף 07/07/16 15:47
משה מה התאריך הבא של הסדנא שלך ?
שאלה לגבי פעילות גופנית כ 07/07/16 14:31

לגבי העובדה הבאה : "בזמן האימון אנו פוגעים בשלמות רקמות גופינו, ברקמות שרירינו, יוצרים קרעים ופציעות, מעלים את חומציות הדם ולמעשה יוצרים תהליך שהוא דלקתי לכל דבר. הגוף מתרגם את ההרס הנוצר ברקמות כפציעה או מאין תהליך זיהומי ולכן מפעיל מנגנון שיקום ותיקון מנגנון דלקתי.12-72 שעות שלאחר ביצוע האימון הגוף נמצא בשלב דלקתי."


אני לא מבינה איך ספורט זה בריא עם כל הדלקת הזאת
נשמע שחיקה והזדקנות מהירה יותר של הגוף של מי שעושה ספורט לעומת מי שלא נמצא תחת התהליכים האלה.
נשמע שזה מאיץ את הבלאי הגופני עקב הקילומטאג'' הרב שהגוף עובר מאשר שוב..מי שלא עושה.
גם בעלי החיים בטבע.. הנחים יותר מאריכים חיים יותר מהפעילים בגדול
לא כצעקתה משה שחר,מנהל הפורום 09/07/16 08:54
אם הדברים היו כך, ספורט היה גורם למות כבר בגילאים צעירים...
למרות התיאור האפוקליפטי, אימון נכון לא יגרום לטראומות או פציעות ויש לו יתרונות בריאותיים כמו מניעת מחלות.
אימון הישגי כדוגמת אימוני הספורטאים המקצועיים, עלול לגרום לפציעות .
כדי לחזור הבייתה בשלום, צריך להכיר את דרך הביניים, את ההנחיות המתאימות למנוחה ותזונה כך שאין כל בעיה.
גמישות מפרקית אבי 06/07/16 09:13
שלום משה האם לבחורה בעלת elbow hyperextension
מותר לבצע לחיצת חזה עד ליישור מלא של המרפקים ? האם משקל אימון לא יכול לגזור את המפרק ?
תודה !!
יש בזה משהו משה שחר,מנהל הפורום 09/07/16 08:56
מה המשקל בו היא משתמשת ?
תדירות האימון ?
זה תלוי בעומס המופעל על המרפק ויתכן ובמקרה זה הייתי מגביל את התנועה ונמנע מישור מלא של המרפק.
אימון משקולות על קיבה ריקה אלון 05/07/16 23:56
משה שלום אם ברצוני להרוויח שריפת שומן בבוקר על קיבה ריקה אם אני יעשה אימון משקולות על קיבה ריקה זה גם יפרק לי את השריר? בבוקר הגוף הוא מכונה לשריפת שומן מופרש קורטיזול והורמון גדילה וגרלין שכולם הורמונים תומכים בליפוליזה זה יהיה יעיל לשריפת שומן אימון משקולות על הבוקר על קיבה ריקה בשביל לשרוף שומן ופחות לפרק שריר? ורק אחריי האימון אני אשתה שייק חלבון בלי פחמימות כי אינסולין יפריע לליפוליזה ואני רוצה להרוויח את זה לפחות 4 שעות מהרגע שהתעוררתי ורק אז לאכול פחמימות האם זה בסדר לדעתך? או שאם כבר החלטתי לבצע ספורט על קיבה ריקה יהיה עדיף אירובי בעצימות נמוכה לשרוף שומן ביעילות וכוח רק אחר הצהריים אחריי מספר ארוחות? תודה רבה
אימון דורש אנרגיה משה שחר,מנהל הפורום 09/07/16 09:02
תשובתי פשוטה.
אתה צריך לחשוב על צריכה והוצאה והקלורית יומית .אם חסרה לך אנרגיה לביצוע האימון אז איך יתבצע האימון ? באיזו איכות ?
החישוב צריך להיות יומי, אתה תשלים את הצריכה הקלורית מאוחר יותר אז זה ממש מיותר...

כמה ספורט לעשות היום כדי לרדת 4 קילו? רותי 05/07/16 08:46
אתמול הייתי באירוע ולפני האירוע שקלתי 65.00 קילו בדיוק אחרי האירוע בלילה שקלתי 67.5 קילו.
והיום בבוקר שקלתי על קיבה ריקה 68.00 ואחרי ארוחת בוקר 68.600.

איך מאתמול עליתי 3 קילו ו-600 גרם?

האם זה בגלל שאכלתי 50 פרוסות של עוגות קצפת ומלא חלבה ועוגיות? אני אכלתי אתמול מעל 10,000 קלוריות בשקט!
אכלתי עוגה אחרי עוגה ובערך 500 גרם של חלבה.

עכשיו אני מרגישה שאני בתוך חלום רע סיוט קרה אתמול.

איך אני אוריד את ה-3.600 קילו של הזלילה של אתמול?

איך אני אמשיך לאכול היום אם עכשיו אני 68.600 והייתי אתמול בבוקר 64.600. הייתי בבוקר אתמוול 4 קילו בדיוק פחות מהיום.
זה טראומה בשבילי עכשיו אם אני יאכל עוד משהו אז אני אעלה עוד במשקל.

קרה אסון אתמול 4 קילו התקף זלילה מטורף עד עכשיו עולה לי העוגות לגרון.

איך אפשר לרדת 4 קילו בדחיפות???
מה יהיה ? משה שחר,מנהל הפורום 09/07/16 09:03
ביקשתי לשלוח אלי מייל ולא לפרסם שאלות כאלה בפורום.
SEGWAY VERONA TOURS ThomasCig 14/03/17 03:43
<a href=http://uploads.ru/CbxJG.jpg><img>http://s2.uploads.ru/t/CbxJG.jpg</img></a>

Enjoy an alternative sightseeing experience of Verona on a 3-hour Segway tour of the glittering city. With a professional guide, cruise to popular attractions like the Basilica of St Anastasia and Porta Palio while listening to illuminating commentary. Travel at a leisurely pace to visit ancient landmarks like the Arena di Verona, a colossal Roman amphitheatre, and the Castelvecchio. Receive personalized attention from your guide on this small-group tour, limited to eight people.

2 -hour Segway tour of Verona Glide past top Verona sites including Castelvecchio, the Basilica of St Anastasia and Porta Palio with your expert guide See the magnificent Arena di Verona, the third-largest Roman amphitheater in Italy Suitable for all fitness levels Small-group tour limited to 8 people ensures a more personalized experience

Greet your guide at a central Verona location and experience a 30-minute orientation session that is sure to leave you feeling comfortable and confident on yourself-balancing Segway. When you’re ready, cruise over the magnificent Castelvecchio Bridge to Castelvecchio, an ancient castle that has become one of the city’s architectural symbols. Capture photographs of the monument while receive an interesting introduction to the landmark and its museum, the Castelvecchio Civic Museum. Glide past the Roman Arena to see the incredible venue of summer concerts and operas, and then weave your way through Verona’s historical center, a charming enclave thronged with medieval and Renaissance buildings. Travel onwards to the Roman amphitheater, Arena di Verona, and marvel at the ancient majesty of a structure that boasts the title of Italy’s third-largest amphitheater. Soar to Piazza Erbe to soak up the lively atmosphere of the central square and then admire the 17th-century Porta Bombarderia, a structure that reigns supreme over the Piazza di Signori. Conclude with a stop at the gorgeously Gothic Basilica of St Anastasia and return to your original departure point, where the tour concludes.


2-Hour Segway Historic Tour in Verona
https://www.viator.com/tours/Verona/2-Hour-Segway-Historic-Tour-in-Verona/d945-39286P7
VERONA TOURS ThomasCig 18/03/17 15:32
Enjoy an alternative sightseeing experience of Verona on a 3-hour Segway tour of the glittering city. With a professional guide, cruise to popular attractions like the Basilica of St Anastasia and Porta Palio while listening to illuminating commentary. Travel at a leisurely pace to visit ancient landmarks like the Arena di Verona, a colossal Roman amphitheatre, and the Castelvecchio. Receive personalized attention from your guide on this small-group tour, limited to eight people.

2 -hour Segway tour of Verona Glide past top Verona sites including Castelvecchio, the Basilica of St Anastasia and Porta Palio with your expert guide See the magnificent Arena di Verona, the third-largest Roman amphitheater in Italy Suitable for all fitness levels Small-group tour limited to 8 people ensures a more personalized experience

Greet your guide at a central Verona location and experience a 30-minute orientation session that is sure to leave you feeling comfortable and confident on yourself-balancing Segway. When you’re ready, cruise over the magnificent Castelvecchio Bridge to Castelvecchio, an ancient castle that has become one of the city’s architectural symbols. Capture photographs of the monument while receive an interesting introduction to the landmark and its museum, the Castelvecchio Civic Museum. Glide past the Roman Arena to see the incredible venue of summer concerts and operas, and then weave your way through Verona’s historical center, a charming enclave thronged with medieval and Renaissance buildings. Travel onwards to the Roman amphitheater, Arena di Verona, and marvel at the ancient majesty of a structure that boasts the title of Italy’s third-largest amphitheater. Soar to Piazza Erbe to soak up the lively atmosphere of the central square and then admire the 17th-century Porta Bombarderia, a structure that reigns supreme over the Piazza di Signori. Conclude with a stop at the gorgeously Gothic Basilica of St Anastasia and return to your original departure point, where the tour concludes.


2-Hour Segway Historic Tour in Verona
https://www.viator.com/tours/Verona/2-Hour-Segway-Historic-Tour-in-Verona/d945-39286P7
ביגוד מיוחד לספורט דנה 04/07/16 12:36
האם כדאי להשקיע בביגוד מיוחד לספורט? עד כמה זה קריטי? ואיפה אתם ממליצים לקנות ביגוד כזה?
רצוי בהחלט דניאל 06/07/16 09:50
אני ממליץ לך להשקיע אבל לא בהגזמה, כמובן שאת יכולה להתאמן בבגדי ספורט רגילים כמו שיש לכל אחד בבית. אבל מומלץ שיהיה כמה בגדים סופגי זיעה, זה עוזר מאוד לשמור על קירור הגוף בזמן מאמץ גופני, וכמו שאת יודעת הקיץ שלנו חם במיוחד.
כמו כן לכל סוג של ספורט יש את הביגוד שלו, אז רצוי לבחור בהתאם. בקשר לאיפה לקנות, בכל חנות ספורט בארץ ישמחו לעזור לך אני בטוח. אם את מעדיפה לקנות באינטרנט ששם המחירים יותר זולים לרוב, אני ממליץ לך על האתר הזה: www.anerobi.co.il
זה פשוט משה שחר,מנהל הפורום 09/07/16 09:07
איזו פעילות את עושה ? אם זה בחדר הכושר אז תעבדי לפי המנהג בחדר הכושר ותגיעי רק בבגדי ספורט.
אם את הולכת להנאתך, כל בגד ונעליים נוחים יכולים להתאים.
כמובן שגינס ונעלי עקב לא יתאימו, תבדקי מה נוח לך ומה לא מגביל את תנועתך וזה בסדר .
אגיד לך בסוד... אני רץ עם נעלי abibas
  10   [11-20]...[381-387]
31.3.17 יום פתוח למסלולי הלימוד של מכון וינגייט




משתלם להשתלם

מבדק הזהב
הדרך לבריאות טובה הנשמרת לאורך זמן