חפש רק בנושא זה





מנהל הספורט במשרד התרבות והספורט
מכון וינגייט +Google
החוויה האולימפית
הוועד האולימפי
איגוד השחייה
איגוד המשקולות
התאחדות הרכיבה
התאחדות הצלילה
ספיישל אולימפיקס
הסוכנות הלאומית למניעת סימום בספורט

 פורום חדרי כושר 
 פורום תזונה 
 פורום נטורופתיה 
 פורום פיזיולוגיה וספורט 
 פורום פציעות ספורט 
 פורום לימודים 
 פורום פסיכולוגיה 

פורום חדר כושר
משה שחר – ראש תחום אנטומיה וקינזיולוגיה, בבית הספר למאמנים ולמדריכים על שם נט הולמן במכון וינגייט. רכז קורס מדריכי חדר כושר.  

לפרטים על קורס מדריכי חדר כושר

הגלישה באתר והשימוש בפורומים בכפוף לתקנון האתר

תרגילים מומלצים ליצירת עומס ודחיסה שרית 13/06/16 22:02
בשל צפיפות עצם נמוכה ,ברצוני להוסיף לאימוני הרגילים(עבודה עם משקל גוף)אימונים הגורמים ליותר העמסה ודחיסה מבלי להזיק.
אילו תרגילים מומלצים,ועם אילו משקלים כדאי לעבוד מבלי להזיק
אציין שאני רוצה לבצע זאת בבית.
תודה
שרית
למה לעבוד בבית ? משה שחר, מנהל הפורום 16/06/16 16:19
צפיפות עצם נמוכה אופיינית לגילאים מבוגרים.
בתקופה זו אין אפשרות ממשית לבנות את העצם, רק למנוע עודף הידרדרות.
כדי למנוע עודף הידרדרות ולתחזק את העצם, כדאי לך להשתמש במשקולות בחדר הכושר, אל תחפשי משהו אחר ! את זקוקה לאימון טוב שיוצר עומס ותחת פיקוח ולא לתרגילים שיבוצעו לבד.
154 עליות מתח תקין? קישור ביוטיוב טוניניו מילפיגר 13/06/16 13:32

רציתי לדעת אם התרגילים נכונים
מדובר באתגר של 100 מתח לאימון של שעה
עשיתי 154 מתח . מתוכם כמה בודדים אולי בספק
בכל הסטים עברתי הרבה מעל הסנטר
אבל זאת דעתי הסובייקטיבית
השאלה אם הם נספרים או לא נספרים כמתח.
מאמן שהיה במקום אישר שאני עולה מעל הצוואר
אבל הוויכוח יהיה מול מאמן אחר....
אשמח לשמוע את דעתכם

הנה קישור לסירטון צולם בgopro

https://www.youtube.com/watch?v=JybM-J48LUc

עליות מתח משה שחר, מנהל הפורום 16/06/16 16:25
מקובל, לצורך דיוק במדידה בלבד, לבצע את עליות המתח ממצב בו המרפקים ישרים למצב בו הסנטר עולה מעל למתח.
אם יש ויכוח עם מישהו , שיצפה בסרטון.
זאת אומרת שמבחינתך הם די מלאים ? טוניניו 16/06/16 21:50
תודה רבה !
איך משפרים כושר? אפרת 12/06/16 00:53
אני בת 51 בשנים האחרונות בלי םעילות גופנית מסודרת.
בבדיקה נמצא שאני שאני ב 75% מהכושר לגילי.

כמו כן אני בעודף משקל של כ 20קג את עיקרו הוספתי ב3 שנים האחרונות .

מkבד זאת בריאה.

התחלתי תוכנית אכילה מסודרת ואני רוצה לשלב בה פעילות גופנית לשיפור הכושר ולהפחתה במשקל

איך מומלץ לעשות זאת בצורה היעילה ביותר?
הכי טוב זה ... משה שחר, מנהל הפורום 16/06/16 16:22
להרשם לחדר הכושר ולקבל הדרכה מתאימה ופיקוח מתאים.
תמיד אפשר לבצע הליכות בחוץ , את זקוקה למשהו אחר : הליכה או ריצה על ההליכון, אימון משקולות כללי לחיזוק כלל שרירי הגוף ואולי גם תרגילים לחיזוק שיווי המשקל שלך.
כל אלה תשיגי בחדר הכושר ותחת פיקוח...
שאלה לגבי האימונים ופספוסים שלומי 06/06/16 03:59
שלום אני מתאמן בתוכנית abc 5-6

בשבוע 8 שנים

בזמן האחרון עם העבודה והמשפחה והכל

יוצא לי לפעמים להפסיד אימונים בלי לתכנן

מה עליי לעשות

כי ידוע לי ש 1-2 זה פול באדי

3-4 זה איי בי

4 פלוס איי בי סי


זה נורא אם יוצא לי מידי פעם איי בי סי על 1-2 פעם ב?
8 שנים ואתה עדיין מתאמן כמו רובוט?? מחמוד כהן 06/06/16 20:16
אמנם לא למדת רישמית, אבל קצת נסיון מעשי בשטח לא צברת ב-8 שנים??
אתה צריך להמשיך כרגיל משה שחר, מנהל הפורום 07/06/16 09:44
בכל תוכנית אימונים תפסיד אימון כזה או אחר.
אם תפסיד שבועיים או שלושה, תצטרך לרדת בדרגת האימון אבל לשאלתך, אין צורך לשנות.
החלוקה בציינת אינה נכונה ואין נוסחה אחת קובעת.
שריפת שומנים מול פחממות ושאלה של אפקטיביות יסמין 31/05/16 16:54
הי
אני רצה שלוש פעמים בשבוע בחוץ בקבוצת ריצה,ולאחרונה הוספתי יום אימונים נוסף במכון כושר על אופניים ואוליפטיקל. יש לי שתי מטרות לעניין:אחת להיות בכושר ושנייה לרדת במשקל . כשאני שמה תוכנית של שריפת שומנים אז אני מרגישה שאני לא נותנת את המקסימום שלי -האם זה אפקטיבי אימון כזה גם להעלאת הכושר הגופני?

שאלת אפקטיביות נוספת-האם פלאנק וסקווטים זה בסדר לעשות כל יום?או שעדיף יום סקווטים יום לאונצ''?

תודה רבה לכל מי שיעשה לי סדר בראש
רוב התוכניות שמשנים באופניים או הליכון זה בולשיט אחד גדול זלמן שושי 01/06/16 23:54
אין כזה דבר שריפת שומן או שיפור סבולת לב ריאה הכול עובד בכל מה שתלחצי , זה כמו עכברים ששמים להם כל מיני כפתורים בניסויים והם חושבים שיש להם השפעה על מה שהם לוחצים

לגבי פלאנק וסקוואט- כמה סטים את עושה? עם תוספת משקל? כמה חזרות? זמן מנוחה בין סט וסט??

אין מאמנים כבר בחדרי הכושר? כולם עסוקים בלחסל קופסאות טונה ולזפזפ בשלט??
בעניין הקלוריות משה שחר, מנהל הפורום 03/06/16 07:44
זה לא משנה במה תשתמשי, את צריכה לחשוב על הוצאה קלורית בכל אמצעי.
אימון אפקטיבי הוא אימון שיעלה בהדרגתיות את הכושר הגופני שלך, האם את עושה אימון שכזה ? האם האימון הדרגתי ועולה ?

בעניין אימון הרגליים, לא אוכל לספק תשובה חד משמעית.
סדר האימון וזמני האימון תלויים בעצימות האימון שלך לכן, אני חושב שאת צריכה יעוץ פרטני עם מישהו שיכין לך תוכנית ויעריך אותה מידי תקופה.
נעלי ספורט עם ג''ל חנה 21/05/16 07:41
האם מומלץ נעלי ספורט עם ג''ל למניעת זעזועים
אני הולכת על הליכון מהירות מתונה כל יום חצי שעה
בתודה
גם הליכה, גם מתונה, גם על הליכון בולם זעועים מובנה במכשיר אבי ביטר 21/05/16 17:00
ועכשיו גם נעליים עם ג''ל ?? מה נשאר מהאימון??
למיטב ידיעתי משה שחר, מנהל הפורום 23/05/16 11:52
הנעל לא בולמת זעזועים ולא משנה מה איכותה.

הליכה יחפה נמצאה שמפחיתה לחץ מהברך.

בעניין הגב התחתון, לפחות במחקר אחד לא נמצא הבדל בין הליכה או ריצה , יחפה או עם נעליים.
משה, האם העומס לגב בסקוואט כאשר ... יריב 18/05/16 20:32
הביצוע עם משקולות לצדיי הגוף ,במקרה שלי קטלבלס שאני מרים בשני הידיים מהרצפה ושומר אותם לצדיי הגוף עד לגובה המותניים , סקוואט בסיסי , בטוח מגובלט סקוואט משום שמרכז הכובד בקדמת הגוף והמשקל לוחץ על הגב בזמן העליה ..
אני שואל משום שבחדר הכושר שבו אני מתאמן נוהגים לחשוב אחרת
תודה

קובץ מצורף
שניהם בטוחים... ברווזי 19/05/16 17:16
בגובלט יש עבודה שרירית יותר של הזוקפים והישבן, וגם של הבייספס והכתף הקידמית., ופחות עבודה שרירית של הארבע ראשי. ויותר עבודת שיווי משקל ופרופריוספציה כי מרכז הכובד גבוה יותר.
עם משקוליות בידיים יש יותר עבודה שרירית של הארבע ראשי ושל שרירי האמה.

שמור על מנח נטרלי באגן עם מעט APT. שניהם בטוחים.
תודה, אבל תשובה ממשה תתקבל בברכה יריב 20/05/16 18:14
אני סבור שבגלל שמרכז הכובד של המשקולת בקדמת הגוף ובחלקו העליון של הגוף (מעל בית החזה), למשקולת יש נטייה למשוך ולהעמיס יותר על החוליות המותניות כלומר גורם ל4 חוליות התחתונות להיות במצב של פלקשן (גב עגול) , במשקל גבוהה הדבר עשוי לבוא לידי ביטוי , ואילו כאשר מרכז הכובד בצדיי הרגלים העומס נופל יותר על הברכיים ופחות על המייצבים , שריר הכתפיים ובייבפס בשני המצבים פעיל באופן לא דומיננטי כדי לשמור ולייצב , זה לא תרגיל לכתף לידיים והאמה
והעבודה אותה עבודה , לכן אין כמו תשובה מקצועית ממשה
אולי אני טועה אבל משה יתקן
קובץ מצורף
ברור שסקוואט הוא לא תרגיל לגפה העליונה אבל... ברווזי 28/05/16 23:05
שאלת מה ההבדלים לא?

בגובלט מרכז הכובד קידמי וגבוה יותר, לכן יש עבודה רבה יותר של הזוקפים, פושטי הירך והשרירים המייצבים, ועבודה פחותה יותר של הארבע ראשי (כי מרכז הכובד קידמי יותר, מתקרב למפרק הברך).
עדיין בשנייהם הארבע ראשי יהיה השריר שעובד הכי חזק.

בגובלט תיהיה עבודה רבה יותר של כופפי המרפקים ושל הכתף הקידמית כדי לייצב ולהחזיק את המשקולת למעלה. בסקוואט עם משקוליות בידיים שרירי האמה יעבדו יותר כדי להחזיק את המשקולות.
אם זה משמעותי או לא זה כבר שאלה אחרת.

ושוב עדיין בשניהם הארבע ראשי ראשי יעבוד יותר מכל שריר אחר (בהנחה שאתה לא יורד לדיפ עד הסוף כי אז גם גלוטאוס מקסימוס עובד טוב).

אלו ההבדלים
ההבדל העיקרי הוא משה שחר, מנהל הפורום 23/05/16 11:45
גובה מרכז הכובד.
שימוש במשקולות הנמצאות בצידי הגוף, גורם להנמכת מרכז הכובד וליציבות טובה יותר.
בעניי הלחץ, הדברים לא נמדדו ובכל מקרה אני לא רואה סיבה שבסקווט רגיל הלחץ יהייה גדול יותר.

בשניהם יש צורך לשמור על גב ניטרלי ורק להטות אותו קדימה , בלי ליצור בו כפיפה.
תודה רבה משה יריב 23/05/16 12:55
תודה מקרב לבי.
התייעצות לגבי 2 גיינרים קובי 18/05/16 09:52
שלום לכולם
איזה גיינר טוב יותר באפקט?
זה:
http://newbodyshop.co.il/%D7%92%D7%99%D7%99%D7%A0%D7%A8-5.45-%D7%A7%D7%92-optimum-serious-mass
או זה:
http://newbodyshop.co.il/mass-gainer-super-effect-%D7%9E%D7%90%D7%A1-%D7%92%D7%99%D7%99%D7%A0%D7%A8-%D7%A1%D7%95%D7%A4%D7%A8-%D7%90%D7%A4%D7%A7%D7%98-6.8-%D7%A7%D7%92
זו שאלה לפורום תזונה משה שחר, מנהל הפורום 23/05/16 11:40
התייעצות לגבי 2 גיינרים קובי 18/05/16 09:52
שלום לכולם
איזה גיינר טוב יותר באפקט?
זה:
http://newbodyshop.co.il/%D7%92%D7%99%D7%99%D7%A0%D7%A8-5.45-%D7%A7%D7%92-optimum-serious-mass
או זה:
http://newbodyshop.co.il/mass-gainer-super-effect-%D7%9E%D7%90%D7%A1-%D7%92%D7%99%D7%99%D7%A0%D7%A8-%D7%A1%D7%95%D7%A4%D7%A8-%D7%90%D7%A4%D7%A7%D7%98-6.8-%D7%A7%D7%92
התייעצות לגבי 2 גיינרים קובי 18/05/16 09:52
שלום לכולם
איזה גיינר טוב יותר באפקט?
זה:
http://newbodyshop.co.il/%D7%92%D7%99%D7%99%D7%A0%D7%A8-5.45-%D7%A7%D7%92-optimum-serious-mass
או זה:
http://newbodyshop.co.il/mass-gainer-super-effect-%D7%9E%D7%90%D7%A1-%D7%92%D7%99%D7%99%D7%A0%D7%A8-%D7%A1%D7%95%D7%A4%D7%A8-%D7%90%D7%A4%D7%A7%D7%98-6.8-%D7%A7%D7%92
התייעצות לגבי 2 גיינרים קובי 18/05/16 09:52
שלום לכולם
איזה גיינר טוב יותר באפקט?
זה:
http://newbodyshop.co.il/%D7%92%D7%99%D7%99%D7%A0%D7%A8-5.45-%D7%A7%D7%92-optimum-serious-mass
או זה:
http://newbodyshop.co.il/mass-gainer-super-effect-%D7%9E%D7%90%D7%A1-%D7%92%D7%99%D7%99%D7%A0%D7%A8-%D7%A1%D7%95%D7%A4%D7%A8-%D7%90%D7%A4%D7%A7%D7%98-6.8-%D7%A7%D7%92
התייעצות לגבי 2 גיינרים קובי 18/05/16 09:52
שלום לכולם
איזה גיינר טוב יותר באפקט?
זה:
http://newbodyshop.co.il/%D7%92%D7%99%D7%99%D7%A0%D7%A8-5.45-%D7%A7%D7%92-optimum-serious-mass
או זה:
http://newbodyshop.co.il/mass-gainer-super-effect-%D7%9E%D7%90%D7%A1-%D7%92%D7%99%D7%99%D7%A0%D7%A8-%D7%A1%D7%95%D7%A4%D7%A8-%D7%90%D7%A4%D7%A7%D7%98-6.8-%D7%A7%D7%92
התייעצות לגבי 2 גיינרים קובי 18/05/16 09:52
שלום לכולם
איזה גיינר טוב יותר באפקט?
זה:
http://newbodyshop.co.il/%D7%92%D7%99%D7%99%D7%A0%D7%A8-5.45-%D7%A7%D7%92-optimum-serious-mass
או זה:
http://newbodyshop.co.il/mass-gainer-super-effect-%D7%9E%D7%90%D7%A1-%D7%92%D7%99%D7%99%D7%A0%D7%A8-%D7%A1%D7%95%D7%A4%D7%A8-%D7%90%D7%A4%D7%A7%D7%98-6.8-%D7%A7%D7%92
התייעצות לגבי 2 גיינרים קובי 18/05/16 09:52
שלום לכולם
איזה גיינר טוב יותר באפקט?
זה:
http://newbodyshop.co.il/%D7%92%D7%99%D7%99%D7%A0%D7%A8-5.45-%D7%A7%D7%92-optimum-serious-mass
או זה:
http://newbodyshop.co.il/mass-gainer-super-effect-%D7%9E%D7%90%D7%A1-%D7%92%D7%99%D7%99%D7%A0%D7%A8-%D7%A1%D7%95%D7%A4%D7%A8-%D7%90%D7%A4%D7%A7%D7%98-6.8-%D7%A7%D7%92
התייעצות לגבי 2 גיינרים קובי 18/05/16 09:52
שלום לכולם
איזה גיינר טוב יותר באפקט?
זה:
http://newbodyshop.co.il/%D7%92%D7%99%D7%99%D7%A0%D7%A8-5.45-%D7%A7%D7%92-optimum-serious-mass
או זה:
http://newbodyshop.co.il/mass-gainer-super-effect-%D7%9E%D7%90%D7%A1-%D7%92%D7%99%D7%99%D7%A0%D7%A8-%D7%A1%D7%95%D7%A4%D7%A8-%D7%90%D7%A4%D7%A7%D7%98-6.8-%D7%A7%D7%92
  10   [11-20]...[381-385]
24.2.17 יום פתוח במכון וינגייט



משתלם להשתלם

מבדק הזהב
הדרך לבריאות טובה הנשמרת לאורך זמן