חפש רק בנושא זה





מנהל הספורט במשרד התרבות והספורט
מכון וינגייט +Google
החוויה האולימפית
הוועד האולימפי
איגוד השחייה
איגוד המשקולות
התאחדות הרכיבה
התאחדות הצלילה
ספיישל אולימפיקס
הסוכנות הלאומית למניעת סימום בספורט

 פורום חדרי כושר 
 פורום תזונה 
 פורום נטורופתיה 
 פורום פיזיולוגיה וספורט 
 פורום פציעות ספורט 
 פורום לימודים 
 פורום פסיכולוגיה 

פורום חדר כושר
משה שחר – ראש תחום אנטומיה וקינזיולוגיה, בבית הספר למאמנים ולמדריכים על שם נט הולמן במכון וינגייט. רכז קורס מדריכי חדר כושר.  

לפרטים על קורס מדריכי חדר כושר

הגלישה באתר והשימוש בפורומים בכפוף לתקנון האתר

נפח אימון צור 04/10/15 02:16
מה הבעיה בלתת נפח אימון גדול
למשל AB לאדם שלא מורגל בכך ?
אם מתאמן יתחיל את תכנית האימון הראשונה שלו בAB זה עלול לפגוע לו בהתקדמות ?
איפה ההדרגיות ? משה שחר, מנהל הפורום 06/10/15 13:21
זה מקובל ? להעמיס עומס שיגרום לכאבים או אולי לפציעות ?
פשוט עודד 02/10/15 11:16
פשוט משה אני פעיל גופנית יוצא לרוץ פעמיים בשבוע או שלוש 45 דקות מנסה לשמור על זה לטווח ארוך מאוד והמשפחה של אישתי הם לא פעילים וכולם שם שמנים ותזונה שלהם מאוד מאוד לקויה אז סתם אני צריך שתחזק אותי תודה משה
חזק ואמץ משה שחר, מנהל הפורום 06/10/15 13:20
חיוך
זכור לי שפעם כבר עשיתי את זה.... חיזקתי אותך על אותו הרקע....אני מניח שאכלת אצלם בחגים וזה הפריע לך.
זמן עודד 02/10/15 11:08
פשוט בחיים הזמן טס במהירות וזה קצת מפחיד
שומן עודף עודד 02/10/15 11:06
שלום משה מה שלומך? יש לי כמה שאלות כלליות
בכל מקום שאני הולך ברחוב, בסופרים,בקניונים, בחוץ אני רואה אנשים שמנים עם כרסים גדולים מאוד . האם זה כבר נהפך לסוג של מחלה? הסיבה לזה זה תזונה לקויה לאורך שנים רבות? וגם בקשר לסרטן זה לא אומר שאם תהיה פעיל כל החיים בפעילות גופנית ותשמור על תזונה בריאה מזינה ומאוזנת אז אתה לא תחלה בסרטן. אולי אני פשוט קצת מושפע מהתקשורת . רציתי לשמוע את דעתך בנושא
השמנה וסרטן משה שחר, מנהל הפורום 06/10/15 13:17
בעניין המחלות, זה לא קשר ברור וישיר אבל יש קשר בין פעילות גופנית למניעת הופעת מחלות כמו לחץ דם או סוכרת.
בעניין ההשמנה, היא מודרת כמגפה בחלק מהמדינות ואכן היא קשורה להופעת מחלות לכן להפחית את השומן באופן כללי ואת השומן התוך בטני באופן ספציפי.
מבחינתי הדבר פשוט :
1. תזונה מאוזנת הכוללת הפחתה קלורית.
2. פעילות גופנית מגוונת הכוללת פעילות אירובית וחדר כושר.

שני הדברים יחדיו יובילו להפחתת עודף השומן ויתרמו לבריאות הכללית .
התייעצות תרגיל שיר 30/09/15 15:04
שלום משה בקשר לתרגיל הGood morning
מה דעתך עליו ?
התייעצות תרגיל שיר 30/09/15 15:04
שלום משה בקשר לתרגיל הGood morning
מה דעתך עליו ?
לא ממליץ משה שחר, מנהל הפורום 30/09/15 19:09
התרגיל מייצר עומס גדול ומיותר על הגב התחתון, לא מומלץ לשימוש ארוך טווח.
יש תרגילים אחרים המחזקים את זוקפי הגו ומונעים עומס מיותר.
גיל ועבודה בחדר כושר שרית 30/09/15 08:32
היום ניתן להכנס לחדר כושר מגיל ה-14.
האם הדבר אינו מזיק ,האם לא עדיף שיעבדו עם משקל גוף עד גיל 18 לפחות?
מותר החל מגיל 6 משה שחר, מנהל הפורום 30/09/15 10:39
אין שום בעיה ואפשר להתאמן ללא חשש.
החשש מקורו במיתוסים , סיפורי עם שגרמו לחשש מיותר.
מתלבטת באיזה אימון לבחור.. מאיה 26/09/15 13:37
היי אני בת 28 שוקלת 59 1.61 מנסה להוריד 9 קילו:) יש לי הליכון בבית ושמעתי מהמון אנשים ששעה הליכה ביום יחד עם תזונה נכונה תביא להורדת המשקל . אני עושה שעה הליכה במהירות של 7.0 וזה לפעמים קצת משעמם חשבתי לגוון ב45 דקות הליכה על 7.0 ורבע שעה תרגילים לרגליים בטן וכו.. אני מפחדת שיצאו לי בליטות של שריר כי המבנה שלי הוא לא רזה ואני לא רוצה להרחיב את הגב או היריכיים. מה מומלץ לעשות?
תשובה ברווזי 26/09/15 17:23
את צריכה שלושה דברים:

1) להתחיל להעלות עצימות. כמו אינטרוולים של הליכה 3 דקות, וריצה (נגיד על 8.5 קמ"ש) דקה. במשך 45 דקות, 4-5 פעמים בשבוע. בהדרגה להגיע לריצה רצופה לפחות חצי שעה. הליכה בגילך לא תתן לך הרבה. צריך לאתגר את הגוף כדי לראות תוצאות.

2) חשוב ביותר להוסיף אימוני כוח לפחות פעמיים בשבוע!
ולעבוד על כל הגוף! רגליים, ידיים, חזה, גב, בטן וזוקפים. תתיעצי עם מדריך שיבנה לך תוכנית.
לא יהיו לך "בליטות"... לנשים אין מספיק הורמונים אנבולים בגוף שבונים מסת שריר כמו אצל גברים. זה רק יחטב אותך יותר. בלי אימון כוח, מסת השריר רק תרד וזה יראה נבול, מדלדל, ולא חטוב ומתוח.

3)כמובן לאכול בריא ונכון לא פחות חשוב

יום אחד בשבוע מנוחה מאימונים
אני ממליץ על חדר כושר משה שחר, מנהל הפורום 30/09/15 10:37
חששותייך חסרות בסיס.
את לא צריכה לפעול בהתאם לשמועות אלא להירשם לחדר הכושר ולעבוד לפי הנחיות המדריכים.
הליכה בקצב 7 קמש היא קלילה, את צריכה יעוץ מקיף...
אשמח להכוונה אלון 25/09/15 17:21
אני בן 25 שוקל 120 קילו, אני כעת בתוכנית להורדת באחוזי השומן ושילוב של כושר גופני.
יש לי בעיה אחת שמאוד מטרידה אותי, יש לי קושי בלבצע מתיחות ברגליים, כאבים חזקים. כאשר אני שוכב על הגב ומרים את הרגל כלפי מעלה ומכופף מעט את האצבעות, אני לא מצליח לעשות יותר מ3 שניות מרוב כאב, השאלה אם זה עניין של זמן? או שזה דורש טיפול יותר פרטני לגבי זה. ( אני מתאמן כבר חודש וחצי).
בנוסף כאשר אני יושב על השוקיים יש לי מעין קליקים/קנאקים חזקים.
אשמח לתשובה מקצועית.
תודה
זו שאלה לפורום פציעות משה שחר, מנהל הפורום 30/09/15 10:34
והאמת שהיא דורשת בדיקה של רופא.
שיטות אימון פרי 25/09/15 15:08
אני שואלת כי לפעמים ולרוב האביזרים לא נותנים מספיק התנגדות

ולכן אני חושבת איך להשתמש באמצעים הקיימים כדי להגיע לאפקטיביות

תודה , פרי
שיטות אימון פרי 25/09/15 15:03
משה שלום , אפשר להשתמש בשיטות אימון כמו התשה מוקדמת ודרופ סט , לאנשים עם מחלות לבביות , והכוונה היא בסטודיו עם אביזרים גומיות
ומשקולות עד 3 ק"ג

האם שיטות אימון שונות ישפיעו שונה על לחצי הדם חוץ מכיווץ סטאטי שלא מומלץ?
לא מומלץ משה שחר, מנהל הפורום 30/09/15 10:30
כל מטרתן של שיטות האימון זה לגרום להתשה שרירית וזה ממש לא מתאים לחולים.
כל השיטות העצימות מעלות את לחץ הדם וזה ממש לא מתאים.
כמה צריך לרדת במקבילים יונתן 19/09/15 22:23
אני מבצע כבר כמעט 4 חודשים סטים של מקבילים 3 פעמים בשבוע(פעם הייתי עושה יום יום אבל הבנתי שזה לא בריא...) הייתי עושה 3 סטים של 17 עם ירידה של 90 מעלות והיה לי נחמד, חבר שלי אמר לי שצריך לרדת ממש עד הסוף ועכשיו אני בקושי מסיים 3 סטים של 10.
האם השיטה של לרדת עד הסוף היא הנכונה ביותר?
אפשר לבצע בטווח מלא משה שחר, מנהל הפורום 20/09/15 07:56
אין כל בעיה בריאותית ואפילו , כמו שכתבת, הדבר מאתגר יותר.
אימוני כוח לבני נוער שאלה 17/09/15 19:52
שלום
מה ההמלצה למספר אימונים בשבוע לילד בן 16 שמטרתו הגדלת המסת שריר באימוני משקולות בחדר כושר?
תודה
לפחות 3 פעמים בשבוע משה שחר, מנהל הפורום 20/09/15 07:55
אם מדובר על אימוני כוח, מציע שיגיע 3 פעמים ובנוסף יבצע אימון אירובי.
שאלה נוספת חופית 21/09/15 17:31
תודה רבה ועוד שאלה קטנה..
האם ישנה יעילות ב4-5 פעמים בשבוע של אימוני כוח מאשר 3 אימונים? או שזה כבר מיותר לגיל שלו?

תודה
אפשר גם כל יום משה שחר, מנהל הפורום 25/09/15 11:59
כל עוד התוכנית מתוכננת היטב, אין כל הגבלה .
ההמלצה הכללית לפעילות גופנית היא להיות פעיל במרבית ימי השבוע.
אם האימון אינטנסיבי ודורש מנוחה, כמו האימון האינטנסיבי המתוכנן לו בחדר הכושר, רק אז כדי להגביל את הפיעלות או לחלקה בצורה שתמנע אימון יתר.
עקרונית, הוא יכול להתאמן בכל יום.
שריפת קלוריות באימון כוח! מתאמן 13/09/15 14:49
שלום,
הצטיידתי בשעון דופק וברצועת דופק וביצעתי אימון כוח של כמעט שעה.
החישוב הראה ששרפתי כ-470 קלוריות.. האם הגיוני הדבר?
ביצעתי אימון שכלל תרגילי רגליים מורכבים וקצת תרגילים ליד האחורית, אבל עדיין נשמע לי מופרך ששרפתי באימון 470 קלוריות! נחתי בין בין, האימון היה רגיל לגמרי, לא משהו אינטנסיבי או מחזורי.
דופק הלב שלי היה די גבוה לאורך כל האימון.. ממוצע של 145 פעימות, כשהגעתי גם לדופק של 170-180 פעימות לדקה בחלק מתרגילי הרגליים.

האם ייתכן ששרפתי כל כך הרבה קלוריות באימון משקולות?
קשה לדעת משה שחר, מנהל הפורום 20/09/15 07:53
תשובה מדוייקת דורשת בדיקת מעבדה בה יחברו אתך למכשיר שיבדוק את כמות הפחמן הדו חמצני שאתה פולט ואת כמות החמצן שאתה צורך ויגיעו למסקנה.
הקמת חדר כושר בדיור מוגן ארז כהן 07/09/15 19:32
מה נדרש לפי התקן להקמת חדר כור בדיור מוגן מבחינת אישורי עסק, תקנים , מי המשרד האחראי ,האם משרד ממשלתי , היכן מוצאיפ פרטים לגבי אישור עסק בתחום, מה נדרש מהרשות למתן אישור.
האם יש אתר שעמכיל מידע מפורט ומקיף התחום?
קודם כל רישיון עסק משה שחר, מנהל הפורום 09/09/15 13:15
שאותו תקבל מהעירייה.
לגבי המתקנים, המרחק בינהים ואיכות ההדרכה, מציע שתקרא את חוק מכוני הכושר שנמצא באתר מנהל הספורט, משרד התרבות והספורט.
[1-10]   11 12 13 14 15 16 17 18 19 20   [21-30]...[381-386]
משתלם להשתלם

מבדק הזהב
הדרך לבריאות טובה הנשמרת לאורך זמן