חפש רק בנושא זה





מנהל הספורט במשרד התרבות והספורט
הוועד האולימפי
החוויה האולימפית
איגוד השחייה
איגוד המשקולות
התאחדות הרכיבה
התאחדות הצלילה
ספיישל אולימפיקס
הסוכנות הלאומית למניעת סימום בספורט

 פורום חדרי כושר 
 פורום תזונה 
 פורום נטורופתיה 
 פורום פיזיולוגיה וספורט 
 פורום פציעות ספורט 
 פורום לימודים 
 פורום פסיכולוגיה 

פורום חדר כושר
משה שחר – ראש תחום אנטומיה וקינזיולוגיה, בבית הספר למאמנים ולמדריכים על שם נט הולמן במכון וינגייט. רכז קורס מדריכי חדר כושר.  

לפרטים על קורס מדריכי חדר כושר

הגלישה באתר והשימוש בפורומים בכפוף לתקנון האתר

אימוני סבולת-כח: שני 11/05/08 17:50
הי משה,
אני מתאמנת בחד"כ כבר מס שנים,כאשר מטרתי העיקרית היא בעיקר חיטוב..אני עושה 3 סטים לכל תרגיל משקיעה בעיקר בפלג גוף תחתון(עכוז,ירכיים,המסטרינגס..) משתדלת לגוון שיטות אימון ותרגילים(לאנצים,סקווט רחב/צר...וכו)
שדרך אגב שיפרו לי פלאים את מצב הברכיים..
שאלתי היא - אם אני מרגישה שרגליי קצת התנפחו וגדלו מהאימונים..לעבור יותר לאימוני סבולת? כלומר עד 20 חזרות לסט?עד עכשיו עבדתי 10-12 חזרות
תודה והמשך יום נעים
מספר חזרות גבוה אינו חיטוב משה, מנהל הפורום 13/05/08 18:09
תודה והמשך יום נעים
שני היקרה !
לצערי פעילותך המבורכת לא גורמת לחיטוב !
כדי להראות חטובה , יש להוריד את רקמת השומן כמה שיותר ולהגדיל את רקמת השריר.
במעשייך , הגדלת את רקמת השריר אבל את רקמת השומן שהמצאת מעל לשריר לא הקטנת במיוחד כיוון שאין אפשרות להקטין את רקמת השומן באיזור אחד.
אילו כך הייה הדבר , כל מדריך הייה מומחה בעיצוב גופו של אדם כחומר ביד היוצר.
בקיצור אין " הרזייה מקומית " והתרגילים שבצעת גרמו להתפתחות שרירית ואולי במקרה הטוב , בתנאי שהקפדת במזונך, לירידה באחוז השומן הכללי בגוף. הצעתי אלייך היא לעבוד על כל שרירי הגוף ולא להדגיש חלק זה או אחר.
אם את מתפתחת מהר , את צריכה להוריד את המינון ולעבוד בעצימות נמוכה יותר.
ולסיום , למספר חזרות גבוה ( סבולת )אין קשר לחיטוב ( עוד מחשבה שאין לה קשר למציאות האנטומית קינזיולוגית )

בעניין הברכיים : אין ספק כי חדר הכושר יכול לסייע בפתרון בעיות מפרקים
חיזוק רגליים אירובי 11/05/08 10:26
שלום

אני סובל מCMP בברכיים , מלבד זאת פריצת דיסק ולקינוח תת פריקת כתף . אני עוסק רבות בספורט ופלג גופי העליון בנוי היטב וחזק . לעומת זאת פלג גופי התחתון חלש ביותר ולא בגלל שאיני אוהב להקדיש לו תשומת לב אלא בגלל המגרעות שציינתי קודם לכן . אילו תרגילים לדעתך אני יכול לעשות לפלג גוף תחתון הכוללים : ישבן ורגליים שיהיו אפקטייבים אך עם מינימום עומס על הברך וגב תחתון בשל הבעיות שציינתי אשר מגבילים אותי בתנועה ובעומסים .

בברכה
תשובה משה, מנהל הפורום 11/05/08 11:16
יוסי שלום !
אנא הפנה שאלתך לפורום פציעות ספורט.
ספר קיניזיולוגיה ליר 08/05/08 23:27
שלום,
רציתי לדעת מה עלותו של ספרך בנושא הקיניזיולוגיה ?
תשובה משה, מנהל הפורום 11/05/08 11:22
[1-10]...[371-380]   381 382 383 384 385 386 387 388 389 
19.5.17 יום פתוח למסלולי הלימוד של מכון וינגייט

משתלם להשתלם

מבדק הזהב
הדרך לבריאות טובה הנשמרת לאורך זמן