חפש רק בנושא זה





מנהל הספורט במשרד התרבות והספורט
מכון וינגייט +Google
החוויה האולימפית
הוועד האולימפי
איגוד השחייה
איגוד המשקולות
התאחדות הרכיבה
התאחדות הצלילה
ספיישל אולימפיקס
הסוכנות הלאומית למניעת סימום בספורט

 פורום חדרי כושר 
 פורום תזונה 
 פורום נטורופתיה 
 פורום פיזיולוגיה וספורט 
 פורום פציעות ספורט 
 פורום לימודים 
 פורום פסיכולוגיה 

פורום תזונה
איילת וינשטיין – דיאטנית ספורט קלינית, ראש מדור תזונה במרכז לרפואת ספורט ולמחקר, ע"ש ריבשטיין במכון וינגייט. דיאטנית ראשית של ספורטאי המשלחות האולימפית והפארלימפית: (2000-2016). דיאטנית המכבייה 2017, יו"ר ועדת התמחות בתזונת ספורט מטעם משרד הבריאות ורכזת שיתוף הפעולה וינגייט-ארומה מטעם מכון וינגייט. 




עינב גרוסמן
– דיאטנית ספורט קלינית B.Sc RD במרכז לרפואת ספורט ולמחקר במכון וינגייט, ראש תחום תזונה ומרצה בבית-הספר למאמנים ולמדריכים ע"ש נט הולמן במכון וינגייט.
עובדת עם ספורטאי האקדמיה למצוינות בספורט במכון וינגייט ועם ספורטאים ומתבגרים. בוגרת קורס טיפול תזונתי בסוכרת, הפקולטה לרפואה, אוניברסיטת תל אביב ובעלת ניסיון עם חולים מורכבים.
מנחת סדנאות לאורח חיים בריא ולירידה במשקל.

קישורים:

הגלישה באתר והשימוש בפורומים בכפוף לתקנון האתר

מניעת ירידה בחילוף חומריםן בעקבות דיאטת "כאסח" נדב 09/01/17 08:47
שלום,
אני עושה דיאטכה שבדר"כ כוללת גג גג אם מגזימים 800 קלוריות. הרזתי 9 קילו בחודש.
אני מפחד שהחילוף חומרים יפגע, השאלה איזה אפםשרויות יש בשביל למנוע את זה?
1) אני משלב ספורט.
2) לפעמים אני קצת שובר את הדיאטה ואוכל אפילו 1500 קלוריות.

האם יש דרכי נוספות? היכ קל לי לעשות את הדיאטה עם ממש מעט קלוריות כמעט בלי פחמימות ולראות תוצאות מידיות.

בתודה,
נדב.
116 ק"ג, 1.78 ס"מ, גיל 27.
** תיקון - 106 ק"ג נדב 09/01/17 08:48
בהצלחה בהמשך איילת וינשטיין, מנהלת הפורום 19/01/17 07:26
הפחתה קלורית קיצונית וירידה בקצב שאתה מתאר היא בהכרח ירידה שכוללת גם ירידה במסה רזה ולכן בטווח הארוך תפגע בחילוף החומרים שלך.
תוספת הפעילות הגופנית חשובה אולם לא לא מהווה תחליף לאכילה מספקת
אני ממליצה בהדרגה להעלות את הערך הקלורי של התפריט
ירידה הגיונית היא של 2-4 ק"ג בחודש
בהצלחה
בריאות
משתלם להשתלם

מבדק הזהב
הדרך לבריאות טובה הנשמרת לאורך זמן