חפש רק בנושא זה





מנהל הספורט במשרד התרבות והספורט
הוועד האולימפי
החוויה האולימפית
איגוד השחייה
איגוד המשקולות
התאחדות הרכיבה
התאחדות הצלילה
ספיישל אולימפיקס
הסוכנות הלאומית למניעת סימום בספורט

 פורום חדרי כושר 
 פורום תזונה 
 פורום נטורופתיה 
 פורום פיזיולוגיה וספורט 
 פורום פציעות ספורט 
 פורום פסיכולוגיה 

פורום תזונה
איילת וינשטיין – דיאטנית ספורט קלינית, ראש מדור תזונה במרכז לרפואת ספורט ולמחקר, ע"ש ריבשטיין במכון וינגייט. דיאטנית ראשית של ספורטאי המשלחות האולימפית והפארלימפית: (2000-2016). דיאטנית המכבייה 2017, יו"ר ועדת התמחות בתזונת ספורט מטעם משרד הבריאות ורכזת שיתוף הפעולה וינגייט-ארומה מטעם מכון וינגייט. 




עינב גרוסמן
– דיאטנית ספורט קלינית B.Sc RD במרכז לרפואת ספורט ולמחקר במכון וינגייט, ראש תחום תזונה ומרצה בבית-הספר למאמנים ולמדריכים ע"ש נט הולמן במכון וינגייט.
עובדת עם ספורטאי האקדמיה למצוינות בספורט במכון וינגייט ועם ספורטאים ומתבגרים. בוגרת קורס טיפול תזונתי בסוכרת, הפקולטה לרפואה, אוניברסיטת תל אביב ובעלת ניסיון עם חולים מורכבים.
מנחת סדנאות לאורח חיים בריא ולירידה במשקל.

קישורים:

הגלישה באתר והשימוש בפורומים בכפוף לתקנון האתר

תזונה ספורט אקסטרים במבי 27/12/16 14:19
אני שחיין למרחקים ארוכים.

כשאני שוחה 6 שעות רצוף (משער כ- 600 קלוריות לשעה) זו צריכה של 3600 קלוריות.
אם אני אוכל בין לבין ג''ל או שווה ערך זה 600 קלוריות י חוסר של כ 3000 קלוריות.

מאיפה הגוף מקבל את החוסר?
שומנים? פירוק שרירים?
תשובה עינב גרוסמן, מנהלת הפורום 10/01/17 16:26
שלום

יש בלבול במונחים הוצאה אנרגטית לבין צריכה אנרגטית. צריכה הכוונה לקלוריות שצורכים מהמזון ומנוזלים. ההוצאה האנרגטית של הגוף במנוחה מורכבת מחילוף החומרים הבסיסי RMR, האפקט התרמי של המזון (10% בקירוב), פעילות גופנית. ההוצאה האנרגטית באימון שציינת היא אכן רבה, ממה שתארת הוצאה של 3600 קק"ל בקירוב. ג''ל מכיל בסביבות 100 קק"ל ואתה צורך 6 ג''לים בסה"כ במהלך השחייה. במידה ויש גרעון אנרגטי אתה אמור לרדת במשקל, ככל שהגרעון גדול יותר כך תהיה פגיעה בשירירם ואם יהיה מתון רובו יהיה משומן. אם אתה נשאר יציב במשקל ככל הנראה אתה משלים את הקלוריות באכילה

בברכה

עינב גרוסמן
דיאטנית קלינית
25.8.17 יום פתוח ללימודים במכון וינגייט

משתלם להשתלם

מבדק הזהב
הדרך לבריאות טובה הנשמרת לאורך זמן