חפש רק בנושא זה





מנהל הספורט במשרד התרבות והספורט
הוועד האולימפי
החוויה האולימפית
איגוד השחייה
איגוד המשקולות
התאחדות הרכיבה
התאחדות הצלילה
ספיישל אולימפיקס
הסוכנות הלאומית למניעת סימום בספורט

 פורום חדרי כושר 
 פורום תזונה 
 פורום נטורופתיה 
 פורום פיזיולוגיה וספורט 
 פורום פציעות ספורט 
 פורום פסיכולוגיה 

פורום תזונה
איילת וינשטיין – דיאטנית ספורט קלינית, ראש מדור תזונה במרכז לרפואת ספורט ולמחקר, ע"ש ריבשטיין במכון וינגייט. דיאטנית ראשית של ספורטאי המשלחות האולימפית והפארלימפית: (2000-2016). דיאטנית המכבייה 2017, יו"ר ועדת התמחות בתזונת ספורט מטעם משרד הבריאות ורכזת שיתוף הפעולה וינגייט-ארומה מטעם מכון וינגייט. 




עינב גרוסמן
– דיאטנית ספורט קלינית B.Sc RD במרכז לרפואת ספורט ולמחקר במכון וינגייט, ראש תחום תזונה ומרצה בבית-הספר למאמנים ולמדריכים ע"ש נט הולמן במכון וינגייט.
עובדת עם ספורטאי האקדמיה למצוינות בספורט במכון וינגייט ועם ספורטאים ומתבגרים. בוגרת קורס טיפול תזונתי בסוכרת, הפקולטה לרפואה, אוניברסיטת תל אביב ובעלת ניסיון עם חולים מורכבים.
מנחת סדנאות לאורח חיים בריא ולירידה במשקל.

קישורים:

הגלישה באתר והשימוש בפורומים בכפוף לתקנון האתר

אוכל לפני אימון מוקדם אראלה 10/01/17 17:16
אני נוהגת להתאמן מוקדם בבוקר 4-5 פעמים בשבוע. זה הזמן היחידי שפנוי לפני מטלות כמו ילדים ועבודה.
האימון הוא הליכה על הליכון משך 45 דקות ברוטו בעצימות בינונית-גבוהה, או רכיבה על אופניים בשטח משך כ 60 דקות בעצימות גוברת מעצימות נמוכה לעצימות גבוהה.
אין לי אפשרות לאכול הרבה זמן לפני האימון. אני מתיחלה את האימון לא יותר מאשר עשרים דקות מאז שאני קמה.
מה מומלץ אם בכלל לאכול לפני האימון.
דרושים נוזלים ומעט אנרגיה איילת וינשטיין, מנהלת הפורום 19/01/17 07:27
לא חייבת ארוחה מלאה
מספיק מים או תה עם תמר
ואת ארוחת הבוקר לאכול אחרי הפעילות
בריאות
איילת
25.8.17 יום פתוח ללימודים במכון וינגייט

משתלם להשתלם

מבדק הזהב
הדרך לבריאות טובה הנשמרת לאורך זמן