חפש רק בנושא זה





מנהל הספורט במשרד התרבות והספורט
הוועד האולימפי
החוויה האולימפית
איגוד השחייה
איגוד המשקולות
התאחדות הרכיבה
התאחדות הצלילה
ספיישל אולימפיקס
הסוכנות הלאומית למניעת סימום בספורט

 פורום חדרי כושר 
 פורום תזונה 
 פורום נטורופתיה 
 פורום פיזיולוגיה וספורט 
 פורום פציעות ספורט 
 פורום לימודים 
 פורום פסיכולוגיה 

פורום פסיכולוגיית ספורט
איריס אורבך
– ד"ר בפסיכולוגיה של הספורט במרכז לרפואת ספורט ולמחקר ע"ש ריבשטיין במכון וינגייט, ראש תחום האימון לקידום בריאות בבית-הספר למאמנים ולמדריכים ע"ש נט הולמן במכון וינגייט. נותנת ייעוצים מנטאליים לספורטאים ולקהל לקוחות פרטי העוסק בספורט בכל הרמות ובכל הגילאים. שותפה בפרויקטים לקידום ספורט ועוסקת בספורט באופן קבוע כאורח חיים – ריצה, אופניים, שחייה, חדר כושר. בצעירותה הייתה ספורטאית תחרותית באתלטיקה קלה. החלה את לימודיה באוניברסיטת תל אביב. המשיכה לתואר שני ושלישי באוניברסיטת פלורידה בפסיכולוגיה של הספורט. חזרה מארצות הברית לאחר שהות של 16 שנה בהן עבדה כיועצת מנטאלית של קבוצות ספורט בענפים שונים (אתלטיקה, כדורעף, טריאתלון, כדורסל, שחייה), מרצה באוניברסיטה לסטודנטים במדעי הספורט, הקימה התמחות באוניברסיטת סאלם בפסיכולוגיה של הספורט, והעבירה סדנאות שמטרתן שיפור איכות החיים ע"י פעילות גופנית ויישום שיטות מנטאליות העוזרות להתמודד עם בעיות מוטיבציה, התמדה, ביטחון עצמי, חרדה, הצבת מטרות ועוד.

לחץ נפשי לגבי הליכות הילה 21/03/17 17:53
זאת פעם ראשונה שאני בפורום מקווה שזו שאלה מתאימה. אני סובלת מדכדוך קל והציעו לי לעשות הליכות 30 דקות ויש לי בעיה שבגלל הדכדוך שלי אין לי את הכוח לעשות הליכות ומצד שני אני רוצה אבל אני מתעצלת הדכדוך מפריע לי לצאת ולעשות הליכות במיוחד בשעות הערב. אשמח עם תוכלי לתת לי טיפ עצה מה לעשות כדי לנוע ולצאת להליכות גם עם אני מרגישה את הדכדוך הזה? אני אגב קרובה לגיל 50. אשמח למענה וחג פסח שמח שמתקרב.
מה קודם למה...שבירת המעגל... ד"ר איריס אורבך, מנהלת הפורום 27/03/17 10:40
הילה יקרה,
מתנצלת על העיכוב...הגעת למקום הנכון...התופעה שאת מתארת מובנת לגמרי. פעילות גופנית עוזרת במצבי דיכאון/חרדה ובכלל בכל מה שנוגע למצב רוח ולדימוי עצמי. מצד שני במצב של דכדוך אחת התופעות הבולטות הינה חוסר מוטיבציה. ולכן...אחת ההמלצות הינה להתחיל באופן מאוד הדרגתי, כ-10 דקות הליכה ביום. אין צורך לצאת להליכה באופן מיוחד, כאשר את בחוץ תאריכי את המרחק/זמן שאת הולכת בכל מקרה. כמובן שישנן מיומנויות מנטאליות שניתן ללמוד אשר עוזרות במצבים מסוג זה ויכולות להיות מותאמות לצרכים, לרצונות, ולמטרות שלך.
בהצלחה!!!
אני מאוד מודה לך הילה 31/03/17 10:28
עזרת לי מאוד שיהיה לך חג פסח שמח.
רעיון איתיה 03/04/17 23:04
שלום,
אני ממש לא לוקח את המקום של מנהלת הפורום הזה. רק רעיון למחשבה: נסי להתעקש לצעוד בשעות האור. זה מעלה את המורל!
תודה על העצה הילה 04/04/17 15:04
חג פסח שמח.
בהצלחה ד"ר איריס אורבך, מנהלת הפורום 26/04/17 07:42
אשמח לקבל עדכון איך הולך
23.6.17 יום פתוח ללימודים במכון וינגייט

משתלם להשתלם

מבדק הזהב
הדרך לבריאות טובה הנשמרת לאורך זמן