הכנס את החיפוש שלך
לוגו וינגייט

פורום חדר כושר

פורום פורום חדר כושר

מנהלי הפורום

הודעות
175
פעילות אחרונה
מזמן, 13:25
ההודעה האחרונה
הפרום מפסיק לתפקד עד להודעה חדשה, נקווה לחזור במהרה
משה שחר, מנהל הפורום / 23/02/23 13:25
אימונים כנגד משקל הגוף?
מני / 13/11/22 21:55
החלפת הליכון כושר חשמלי
דב מיכאל / 13/11/22 16:14

הפורום בשלב זה לא פעיל.

פורום

הוסף הודעה חדשה

הוספת הודעה חדשה

ההודעות ותגובות

  • אני מתאמן לא מקצועי. שאלתי מה עדיף - 4 סטים פר תרגיל או 3 סטים פר תרגיל. שאלה זו היא לעניין פלג גןף עליון. אני מתאמן פעמיים בשבוע .
  • שלום, אני רוצה להבין משהו לגביי הארכת שריר מקוצר, אם עכשיו אני מאריך שריר האם זה מחליש אותו אני לא מדבר על המתיחה עצמה שדורשת כוח זמני אלא על ההארכה עצמה של השריר, כי נשמע יותר הגיוני שזה פשוט גורם לאותו כוח/נפח שריר ואותו סיבולת/צפיפות שריר להתפרס פשוט ליותר מקום/טווח תנועה... השאלה אם זה מחליש את השריר כלומר מוריד מהכוח שלו או שפשוט זה שהגדלנו לו את הטווח תנועה זה פשוט "פיזר" כביכול את הכוח לפי הטווח תנועה שדרשנו ממנו...? תודה אביב.
  • אני רוצה לאמן את ה-glute med בצד אחד, בצד שמאל וניסיתי לאמן אותו אבל כל הזמן ה-TFL עושה את כל העבודה והוא מתחזק ומתחזק אבל הglute med נשאר מאחור, יש תרגיל ספציפי שמבודד אבל רק ברגל אחת כאילו?
  • שלום, בן 20 יש לי אי סימטריה קלה מכף רגל ועד ראש תרתי משמע עשיתי מיפוי עצמות ואמרו שהכל תקין, לא היה לי שברים ולא פציעות. כף רגל ימין שטוחה ושמאל לא,ברך ימין נכנסת פנימה ושמאל לא, האגן על הצד,העצם של האגן בולטת יותר בצד ימין, הצלע השמאלית בולטת משמעותית ,כתף שמאל טווח טנועה מלא וגבוהה יותר וכתף ימין מוגבלת , צוואר על הצד, לסת לא סימטרית אבל לא יודע אם זה קשור. מה שמפריע לי זה שאני לא יכול להתאמן כמו שצריך, סקוואט מרגיש לי עקום ובשכיבת סמיכה אני שם את הידיים במקום לא סימטרי כי לא נוח לי, הייתי אצל אורתופד אמר שהוא לא רואה עקמת או כל בעיה בעצמות לפי המיפוי, נתן לי מדרסים ושלח אותי לפיזיותרפיה ולא עזרו לי השאלה מה עכשיו? יש מישהו שמתעסק באי סימטריה ספציפית ולא רק כחלק מיציבה? רופא ספורט או מישהו שמתעסק באיזון השרירים בגוף? למי אני יכול ללכת שמבין באי סימטריה תפקודית?
  • שלום אני עושה אימון ab כבר כמה שנים. השאלה האם מומלץ לעבוד חזה וכתפיים באימון יחדיו או גב וכתפיים.
  • שלום אני עושה אימון ab כבר כמה שנים. השאלה האם מומלץ לעבוד חזה וכתפיים באימון יחדיו או גב וכתפיים.
  • קניתי מכשיר כושר לאלכסונים ב-16 אלף שח, זה המכשיר בקישור הבא - https://www.precor.com/en/commercial/strength/pin-selected/rotary-torso-315 אני מתאמן בו בגב כפוף כי זה הכי נוח לרכון קצת קדימה, צריך להתאמן במכשיר הזה בגב ישר? אני לא חושב שגב כפוף קדימה יכול להזיק במכשיר זה, הרי תרגיל גב תחתון גם מבצעים בגב כפוף, אבל רציתי לשאול וזה קישור נוסף - https://www.youtube.com/watch?v=1HlobENANkU
  • שלום רב. אני מתאמן עם משקולות ומכשירי כח. אני מתאמן שעה כל אימון. הבעיה היא שעדיין אינני יודע כמה סטים של 10 בשבוע כדאי לבצע לכל קבוצת שרירים. כמה ימים יש לחכות בין אימונים של קבוצת שרירים? התייעצתי עם מאמני כושר, כולם צעירים, וכל אחד נתן תשובה אחרת. אני בן 67 ובכושר של בן 40. עם מי אני יכול להתייעץ? תוכל להפנות אותי?
  • שלום משה האם שריר hamsrings קשור בשמו או לקוח מהמילה ham\חזיר ?
  • התוודעתי לתרגיל wall sit. האם כדאי להוסיף אותו לרשימת התרגילים שלי?
  • אשמח לדעת איזה שרירים עובדים בפעילות סקייטבורד.
  • מה המשקל המקסימלי של "צלחות" שניתן לשאת על מוט קצר (150ס"מ) שקוטרו 3 ס"מ ומשקלו 7.8 ק"ג?
1 3 4 5 6 7 8