הכנס את החיפוש שלך
לוגו וינגייט

תזונה

פורום תזונה

מנהלי הפורום

בן אל ברקוביץ
בן אל ברקוביץ / תואר ראשון ושני במדעי התזונה M.Sc. RD, תזונאי ספורט במרכז לרפואת ספורט ולמחקר, מכון וינגייט. תזונאי נבחרות הטאקוונדו, כדורעף החופים והטריאתלון. מרצה לתזונת ספורט בבית הספר למאמנים במכון וינגייט ותזונאי האקדמיה למצוינות בספורט. מייעץ לספורטאים צעירים ובוגרים, מקצוענים וחובבים.
הודעות
443
פעילות אחרונה
אתמול, 21:30
ההודעה האחרונה
שזיפים מיובשים
נעמה / 02/07/24 21:30
* מדוע אתה מדלג על שאלות? *
חסוי / 30/06/24 11:02
שאלה בנוגע לאגוזים וזרעים
שרון / 29/06/24 12:28

פורום

הוסף הודעה חדשה

הוספת הודעה חדשה

ההודעות ותגובות

  • שלום רב, אנו תלמידים שמבצעים מחקר בנושא ספורט. אנו נשמח לעזרתך בכמה תשובות למספר שאלות. בתחרות ה FLL אנו נדרשים לחשוב על פתרון אשר יפתור את הבעיה הנתונה: הבעיה שמצאנו היא התופעה בה ספורטאים תחרותיים פורשים מעולם הספורט ומתקשים לחזור לפעילות ספורטיבית תמידית. הפתרון שלנו הוא עוזרת וירטואלית אשר פועלת במטרת פתירת הבעיה. שאלות: 1. האם לפי דעתך חשוב להמליץ על תזונה מסוימת על פי מידע וסנכרון מאינטרנט וכך להחליט איזו תזונה לאכול ? 2. על פי מה ניתן להחליט על מזונות מומלצים \ דיאטות לספורטאים? (משקל\סוג ספורט..)
  • היי אני בתהליך הרזיה ובנית תפריט בהתאם ויש לי שאלה בנוגע לערכים תזונתיים. אני בודקת את כל מה שאני אוכלת ועוקבת במחשבון קלוריות גולינגו כדי לא לחרוג מהמכסה. אם אני רוצה לבדוק מה ערכו התזונתי של חזה עוף לדוגמה- כשהוא טרי/חי הוא שקל 50 גר' אולם לאחר הצלייה אותו הנתח שקל 40 גר'. האם במחשבון הקלוריות עליי להזין 50 או 40 גר' שצרכתי ? שאלה נוספת - פולי סויה (אדממה) במחשבון האם 100 גרם שנצרכו הם 100 גרם מוצר כולל התרמיל? או 100 גרם הפולים עצמם? אודה לעזרתכם. תודה מראש
  • שלום, אני צורכת כ-20 שקיות ממתיק ביום, הרוב סוכרלוז אך משתדלת שכמה מהן יהיו סטיביה כדי לא לעבור את המנה המקסימלית ביום. בנוסף אוכלת כ-3 קרטיבים עם סוכרלוז וכ-40 גרם מסטיקים ללא סוכר. האם כמות זו מסוכנת או סבירה? כדאי לגוון עם סכרין או משהו אחר? תודה
  • מתאמן 6 פעמיםמבשבוע אוכל כול בוקר 4 ביצים שלמות לא סובל מכולסטרול גבוה האם יש בעיה אם אכילת הרבה ביצים
  • שלום רב, מאחר שתוספי כלורופיל נוזלי מכילים ריכוז נחושת גבוה, ומאחר שנחושת ואבץ מתחרים זה בזה על ספיגה, מבקש לברר אם שימוש מתמשך בכלורופיל נוזלי עלול להוביל לחוסר באבץ. תודה.
1 15 16 17