הכנס את החיפוש שלך
לוגו וינגייט

נטורופתיה

פורום נטורופתיה

מנהלי הפורום

ד"ר מירה כהן שטרקמן
ד"ר מירה כהן שטרקמן / Ph.D, ראש תחום לימודי נטורופתיה במרכז וינגייט לרפואה משלימה בביתהספר למאמנים ולמדריכים ע"ש נט הולמן. נטורופתית, מתמחה במגוון מקצועות ברפואה טבעיתהוליסטית, מטפלת קלינית, עוסקת בכתיבה, במחקר ובהוראה בתחום הרפואה הטבעית וההתפתחות אישית. דוקטורט באוניברסיטת בר אילן בחקר עולם הרפואה אצל היהודיםהספרדים באגן הים התיכון. בוגרת B.A. במדעי הרוח מאוניברסיטת ת"א ובוגרת הפקולטה למשפטים באוניברסיטת ת"א LL.B, עורכת דין ומגשרת הוליסטית. חברה באגודה הישראלית לנטורופתיה ולתזונה טבעית ובאיגוד ההרבליסטים של עיל"ם.
הודעות
53
פעילות אחרונה
מזמן, 10:54
ההודעה האחרונה
תלתן אדום
נועה / 05/03/24 10:52
תחושת בחילה וכאבי בטן בבוקר לאורך כמה חודשים בגיל 65
מעין / 06/02/24 16:01
גלעין האבוקדו
אירית אור / 22/12/23 01:21

פורום

הוסף הודעה חדשה

הוספת הודעה חדשה

ההודעות ותגובות

    • האם יש הגבלה על זמן השימוש בכדורי תלתן אדום מרוכז(גיל המעבר)?האם אפשרי שימוש רצוף שנתיים ויותר?
  • יש לי תחושת בחילה בבןקר וגם כאבי בטן הרבה זמן כבר מה יכולות להיות הסיבות
  • שמעתי מאשה קולומביאנית שהכרתי בטיול (קשורה לתחום הרפואה המשלימה), שאנשים בדרום אמריקה אוכלים את גלעין האבוקדו (לאחר קילופו) ויש לגלעין יתרונות בריאותיים. הכצעקתה? האם שמעת על כך? מה דעתך? ואם את בעד, איך משתמשים, לאיזה בעיות? יתרונות וחסרונות? בתודה מראש, אירית
  • שלום, אני סובלת בדרך כלל מחרדות ויש תקופות שאני מרגישה שקצב פעימות הלב לא תקין. בשבוע האחרון אני מרגישה שללב יש יותר פעימות והוא לא מספיק. יש תחושה כאילו הלב עומד להתפוצץ לרגע וזה ממש מלחיץ אותי. קראתי על התופעה הזאת בשם פלפיטציה והבנתי שיש צמחים שיכולים לעזור. רציתי להתחיל לקחת את הצמח כף זאב אירופאית, אבל לא מצאתי באף מקום. האם ידוע מאיפה ניתן לרכוש ובאיזו צורה כדאי לנטול (חליטה, טינקטורה, כמוסות)?
  • שלום יש לי דלקת נרתיקית כבר תקופה שאני סובלת לקחתי אנטיביוטיקה אך לא עזר אשמח לדעת מה יכול לעזור
  • שלום. איך צורכים נכון זרעי ציה טחונים? האם ניתן לשים כפית זרעי ציה טחונים בתוך השייק ולשתות מייד או חובה לתת להם להתרחב בשייק קודם לפני ששותים? האם אפשר לשים כפית זרעים טחונים בתוך כוס מים ולשתות מייד או שזה סכנת חנק? האם אפשר לפזר מעל הסלט כפית טחומים ולאכול או לא תודה רבה
  • היי,רציתי לשאול למה כל פעם שאני לוקחת מגנזיום דווקא באותו לילה נתפסים לי השרירים ברגליים וקמה עם כאבי גב תופעה מוזרה .כי למיטב ידיעתי צריכה להיות פעולה מיטיבה ולי זה עושה ההפך.
  • בבקשה יש לי שתי שאלות 1. האם מותר לשלב DHEA עם Q10 ? בגלל האינטרקציה... סרטן חלילה.. 2. האם שניהם נחשבים הורמונים בכלל ?
  • האם מותר לנער בן 16 להפחתת סטרס?
  • שלום שנים רבות ההיתי בדיאטה טבעונית דלת פחמימות שבה צרכתי המון טחינה גולמית מסומסום מלא (250 גרם ליום ללא דילול) כמו גם שייקים ירוקים וללא מוצרי חלב. עד שפתחתי אבל כליה שהוצאה עי ניתוח. האבן היא מסוג קלציום אוקסלט. האורולוג אמר להפחית ממזונות עשירים באוקסלטית ולשלב מוצרי חלב דלי שומן ונתרן ולהרבות בשתיה. הוא אמר שלהמנע מטחינה ושומשום. אבל, ברשת יש מידע סותר לגבי סומסום. במקום אחד רשום שכל סוג של סומסום מכין המון אוקסילטים ובמקום אחר רשום שכל האוקסלטים בסומסום נמצאים בקליפה בלבד ולכן סומסום לא מלא בטוח לצריכה לאבני קלציום. אז מה נכון בדיוק? תודה
  • שלום, בני בן 16 ומעוניין לקחת תוסף תזונה: אשווגנדה לצורך העלאת מסת וכוח השרירים. כמו כן, קראנו שאשווגנדה משפיעה על ייצור הטסטוסטרון- האם מותר לקחת בגיל הזה? במידה וכן - מה המינון היומי המומלץ?
  • שלום רב, אני אקדמאית עם תואר שני מחקרי, אני מעוניינת להבין לעומק ברמה האקדמאית וגם הלא אקדמאית, את הנושא של: "למה אין כמעט מחקרים נטורופתיים אקדמאיים?". אשמח מאד למי שישתף פעולה ויענה מנבכי ליבו. 1. למה לדעתך אין כמעט מחקרים נטורופתיים אקדמאיים? (כמובן שיש אבל לא מספיק וביחס לצורך). כל תיאורייה תתקבל ותבחן על ידי לעומק, בין אם היא אקדמאית או לא אקדמאית, תיאוריה ברורה, קונספרציה או סתם השערה. 2. מדוע בארץ הלימודים שונים מבחו"ל? האם לדוגמא לומדים בארץ שיטות מחקר, סטטיסטיקה ברמה גבוהה, כמו בתארים מחקריים במדעי הרפואה והחיים, בארץ? אם לא האם לדעתך זה נדרש ומדוע לא? האם בחו"ל לומדים זאת ואם ידוע לכם היכן? 3. מי הגופים החשובים להם יש יכולת לדעתך לשנות ולהשפיע, בין אם לקדם את הנושא, או לחסום את הנושא, וכיצד? 4. אם יש לכם מאמרים, או עבודות, כיוונים אקדמאים או לא אקדמאיים להמשיך לחקור אשמח אם תשתפו. תודה רבה, יבורכו העוזרים.
1 2 3