קורס ניהול ושיווק בדיגיטל עם התמחות בעולם הכושר והספורט
לחצו על השלוחה הרצויה
הידעת?
• שכר חודשי ממוצע של מנהלי דיגיטל עומד על 12700 ₪.
• מספר המשרות בתחום עומד על 130 בחודש.
מאמנים מוכשרים ומקצועיים רבים מוצאים עצמם מול יומן דליל בפגישות עם לקוחות וספורטאים. ברוב המקרים, מקור הבעיה בחוסר היכרות עם עולם הדיגיטל המשתנה ואי התמקצעות בו. בקורס הייחודי של בית הספר למאמנים ולמדריכים – מכון וינגייט, נלמד כיצד נוכל לרתום את הפלטפורמות הדיגיטליות לטובתנו, נכיר כלים אוטומטיים שיקלו על תהליך השיווק ונבין כיצד נוכל לבנות בסיס לקוחות מניב בצורה חכמה ויעילה.
רכז הקורס: אורן סימניאן
מרצה מובילה:
סיד כרבר – מומחית בשיווק דיגיטלי ובגיוס המונים לחברות הזנק (סטארטאפים).
מרצים נוספים:
שי אלנקרי – יועץ לעסקים בתחומי הכושר והספורט. מרצה בנושאי ספורט וטכנולוגיה, שיווק וניהול עסקי כושר וספורט.
פרננדה רוכטנברג – מנהלת השיווק של קבוצת קולוסיאום ספורט.
בין הנושאים הנלמדים בקורס:
מבוא
● ניהול תוכן לקמפיינים בעולם הספורט.
● בניית מותג בעולם הספורט.
● היכרות עם מנהלי מותגי ספורט (חטיפי חלבון, שתייה, מוצרי ספורט, בלייזפוד).
● שימוש בפלטפורמת AI.
● יצירת תוכן איכותי וסדנת צילום.
● הכר את הפלטפורמה – חלק א' – INSTGRAM + FACEBOOK + TIKTOK.
● מפגש עם מנהל/ת שיווק של מותג גדול בספורט.
שלב מתקדם
● יצירת קמפיין ממומן יעיל ואיכותי – חלק א'.
● יצירת קמפיין ממומן יעיל ואיכותי – חלק ב' (חלק פרקטי).
● בניית קמפיין ב-Google Ads וניהולו + למדוד, לנתח ולשפר ביצועים באמצעות Google Analytics.
● בניית עמודי נחיתה ואתרים.
● קידום אתרים (SEO) מונחי בסיס, יסודות וכלים חשובים בעולם.
● בניית קהילה תומכת, באמצעות Email Marketing ,Newsletter בלוגים ועוד.
קהל היעד:
● מאמנים אישיים.
● מנהלי מועדוני כושר.
● בעלי חדרי כושר וסטודיו פרטיים.
● מנהלי בתי ספר בספורט התחרותי.
● יזמי ספורט טק B2C.
דרישות הקבלה:
● הצגת מסמך קורות חיים מעודכן.
● בעלי רקע בתחום האימון – בהדרכה או כספורטאי – יתרון.
● ריאיון קבלה.
הסמכה
הסמכה: תעודה בניהול ושיווק בדיגיטל עם התמחות בעולם הכושר והספורט.לקבלת סילבוס וליצירת קשר השאירו פרטים