הכנס את החיפוש שלך
לוגו וינגייט
באנר מועדון הספורט באנר מועדון הספורט נייד

חוג התעמלות

חוג התעמלות קרקע ומכשירים לילדים

התעמלות מכשירים
ילדים המעוניינים להסתכל על העולם מזווית הפוכה מוזמנים להצטרף לחוג בהפעלת עיריית נתניה:
טלפון: 054-4217203, מייל: [email protected]

 

הפעילות מיועדת לילדים מגיל 4 ומעלה. הקבוצות מעורבות (בנות ובנים), והילדים נהנים מאולם ברמה בין-לאומית ומצוות מאמנים מקצועי מבית היוצר של מכון וינגייט.
התעמלות מכשירים היא אחד מענפי הספורט הפופולריים ביותר לצפייה במשחקים האולימפיים. זהו ענף שמשלב גמישות וכוח עם וירטואוזיות וביצועים מרהיבים. ביצועיהן של מתעמלות על קורה ברוחב של עשרה ס"מ, סלטות של מתעמלים במקבילים שווים וביצוע סדרת ברגים בטרמפולינת ענק, לא אחת משאירים את הצופים חסרי נשימה.

 

אימוני ההתעמלות מאפשרים לילד להיחשף למגוון רחב של מיומנויות מוטוריות כגון גלגולים, עמידת ידיים, גלגלונים, גשרים, "ערביות" ו"פליק פלאקים", ועם זאת לפתח יכולות – שיווי משקל, כוח מתפרץ, התמצאות במרחב, גמישות, זריזות ומהירות, חיזוק חגורת הכתפיים, יציבה נכונה ואף קשב וריכוז. במסגרת אימוני ההתעמלות פועלים המתעמלים במגוון רחב של מכשירים ביניהם מקבילים, קורה, טבעות ומתח, ומשלבים עבודה עם מכשירי עזר כדוגמת ספסלים, סולמות, קפציות וטרמפולינת ענק. הפעילות הגופנית מספקת חוויה חיובית לילדים, מעלה את ביטחונם העצמי ומייחדת אותם משאר בני גילם. מטרת האימונים לחשוף את החניכים למגוון רחב של מיומנויות מוטוריות בהתעמלות, כגון גלגולים, עמידת ידיים, גלגלונים, גשרים, ערביות ו"פליק פלאקים".

 

כמו כן במסגרת האימונים יושם דגש על שיפור שיווי המשקל, כוח מתפרץ, אוריינטציה מרחבית, גמישות, זריזות ומהירות, חיזוק חגורת הכתפיים, יציבה נכונה ועוד. לשימוש הילדים מגוון מכשירי התעמלות ועזר, שבהם מקבילים, קורה, קרקע, טבעות, ספסלים, סולמות, קפציות וטרמפולינת ענק.

החוג מתקיים באולם ברלין המצויד במגוון רחב של מכשירי התעמלות ומכשירי עזר: קפיצות, מקבילים, קורה, אמצעי אימון להתעמלות קרקע, טבעות, ספסלים, סולמות, קפציות, טרמפולינת ענק ועוד.

יצירת קשר עם מועדון הספורט

טלפון: 054-4217203
למידע נוסף ולקבלת הצעה מלאו טופס זה

    פנו אלינו לקבלת מידע על לימודים והרשמה פנו אלינו לקבלת מידע על לימודים והרשמה
    ליצירת קשר

      מאשר קבלת תכנים שיווקיים
      טלפון כללי מכון וינגייט
      *3063