הכנס את החיפוש שלך
לוגו וינגייט

מכרזים פעילים

מכרז פומבי לאספקה, הובלה, התקנה, אחריות ותחזוקה של ציוד ומכשור מכון כושר עבור המכון הלאומי למצוינות בספורט על שם אורד צ'ארלס וינגייט - מספר 2024/40

המכון הלאומי למצוינות בספורט על שם אורד צ'ארלס וינגייט ("המכון"), מתכבד בזאת להזמין מציעים להגיש הצעה למכרז שבנדון, הכול באופן ובתנאים המפורטים במסמכי המכרז ("המכרז").

תנאי סף – מציע אשר הינו עוסק מורשה או תאגיד הרשום כדין בישראל.
מציע כנ"ל, אשר עומד בכל דרישות חוק עסקאות גופים ציבוריים, לרבות: (א) הוראות סעיף 2 לחוק עסקאות גופים ציבוריים (בדבר ניהול פנקסים ודיווח); (ב) הוראות סעיף 2ב לחוק עסקאות גופים ציבוריים (בדבר קיום דיני העבודה); ו- (ג) הוראות סעיף 2ב1 לחוק עסקאות גופים ציבוריים (בדבר ייצוג הולם לאנשים עם מוגבלות).
המכון יהיה רשאי שלא לפסול מציע אשר לא התקיים בו התנאי הנקוב בסעיף ‏9.1.2 לעיל, וזאת בהתאם להחלטה שתתקבל לשם כך על ידי ועדת המכרזים על פי הוראות סעיף 2ב(ב1)(1) לחוק עסקאות גופים ציבוריים.
למציע מחזור הכנסות של לפחות 3,000,000 ₪ לא כולל מע"מ, בכל אחת מהשנים 2020, 2021, 2022. לצורך סעיף זה, "הכנסות" – סך התשלומים הכספיים אשר שולמו בפועל למציע, למעט תשלומי מע"מ וריבית.
ככל שהמציע הינו תאגיד, לא קיימת בדו"חות הכספיים המבוקרים של המציע לשנים 2020, 2021 ו-2022 הערה המעלה ספק בדבר יכולת המציע להמשיך ולהתקיים כ"עסק חי", כהגדרתו בתקן ביקורת מספר 58 של לשכת רו"ח בישראל.
למציע אישור תקף מכל יצרני הציוד והמכשור הכלולים בהצעת המציע, כי הינו ספק מורשה מטעם היצרן לספק ולתחזק את הציוד והמכשור במדינת ישראל במשך חמש שנים לפחות. האישור נדרש מכל יצרן שמוצריו נכללים בהצעת המציע.
המציע סיפק, התקין ותחזק, ציוד ומכשור חדר כושר לשלושה חדרי כושר לפחות בישראל, כאשר ביחס לכל אחד מחדרי הכושר מתקיימים כל התנאים המפורטים להלן, במצטבר:
האספקה וההתקנה נעשו במהלך חמש השנים האחרונות, הקודמות למועד האחרון להגשת ההצעות במכרז;
היקף הציוד והמכשור עמד על סך של 500,000 ₪ כולל מע"מ, לפחות.
המציע סיפק שירותי תחזוקה ואחריות לחדר הכושר במשך 12 חודשים לפחות ממועד סיום ההתקנה לשביעות רצון המזמין.
המציע העסיק או קיבל שירותים מטכנאים בתחום ציוד ומכשור חדרי כושר, בהיקף מצטבר של 360 שעות בחודש לפחות, במהלך 12 חודשים לפחות מתוך 24 החודשים האחרונים, הקודמים למועד האחרון להגשת ההצעות.

תקופת התקשרות – ממועד חתימת המכון על החוזה ועל פי לוחות הזמנים שייקבעו על ידי המכון, ותסתיים לאחר מועד השלמת התקנת הציוד, ואישור המכון כי האמור בוצע לשביעות רצונו המלאה (ביחס לכל ציוד/מכשור שיוזמן על ידי המכון).

מסמכי המכרז – ניתן לעיין בהמשך עמוד זה.

רישום למכרז – ניתן להשתתף במכרז ולהגיש הצעה ו/או לפנות בשאלת הבהרה בקשר למסמכי המכרז, באמצעות רישום מוקדם לתיבת ההצעות המקוונת.

שאלות הבהרה – שאלות ובירורים יופנו בכתב באמצעות תיבת ההצעות המקוונת, עד ליום ג' 06.08.2024 בשעה 12:00.

מועד הגשת הצעותהצעה תוגש לתיבת ההצעות המקוונת, עד ליום ד' 21.08.2024 בשעה 12:00.

כל עדכון או שינוי למסמכי המכרז יפורסם באתר האינטרנט של המכון בלבד ובאחריות המציעים להתעדכן באופן שוטף לגבי כל שינוי או עדכון כאמור. המידע והתנאים המחייבים לגבי מכרז זה כלולים במסמכי המכרז המפורסמים באתר המכון בלבד. במקרה של סתירה או אי-התאמה בין התנאים המפורטים לעיל לבין הרשום במסמכי המכרז, יקבעו מסמכי המכרז. המכון שומר לעצמו את הזכות לבטל ו/או לשנות את תנאי המכרז ומועדיו, הכל כמפורט במסמכי המכרז.

קישור לתיבת הצעות

 

מסמכים לעיון


הרשמה לרשימת התפוצה

לקבלת עדכונים על מכרזים חדשים

    טלפון כללי מכון וינגייט
    *3063