הכנס את החיפוש שלך
לוגו וינגייט

"מגן הכבוד" למען החיים המשותפים בישראל – על המגרש ומחוצה לו

"מגן הכבוד" למען החיים המשותפים בישראל – על המגרש ומחוצה לו

מאת: Marie Rose
חדשות, מכון וינגייט
19 - 05 - 21

הנהלת מכון וינגייט מצטרפת לקריאה שיצאה מבית הנשיא בטקס הענקת ״מגן הכבוד״ לשמירה על מרקם החיים המשותף לכל הקהילות בישראל, בכבוד וברעות, ללא הבדלי דת, גזע ומין. הספורט הוא המקום בו ניתן להשאיר את המחלוקות מחוץ למגרש, ובה בעת לקדם שיתוף פעולה, דו קיום וכבוד הדדי

 

על רקע האירועים האלימים שאירעו בשבועיים האחרונים בערים המעורבות בארץ ובמסגרת מיזם ״תקווה ישראלית בספורט" – התקיים היום (רביעי) בבית הנשיא בירושלים, טקס במעמד נשיא המדינה, מר רובי ריבלין ושר התרבות והספורט, ח"כ חילי טרופר, בו נטלו חלק יו"ר מכון וינגייט, מר יקי אנוך, מנכ"ל מכון וינגייט, מר שי אברהמי, ומנהל ביה"ס למאמנים ולמדריכים, מר יעקב ג׳ינו – שכחבר ועדת הפרס אף היה שותף לבחירת המאמן המצטיין. באירוע הועברו מסרים של פיוס להרגעת הרוחות על ידי אנשי מפתח בספורט הישראלי.

 

עיקר הדגש הושם על השותפות והמחויבות בספורט בין יהודים לבין ערבים – בראש ובראשונה, כולנו ״שווים על המגרש״:

 


בתמונה: נשיא המדינה, מר רובי ריבלין, ושר התרבות, ח"כ חילי טרופר, עם זוכה מגן הכבוד מ"הפועל שווים" וחברי הוועדה. צילם: מארק ליימן, לע"מ.

 

 

הספורט הוא המקום שבו ניתן להשאיר את המחלוקות מחוץ למגרש, ובה בעת לקדם שיתוף פעולה, אחווה, דו-קיום וכבוד הדדי, תוך שמירה על המרקם המורכב, המיוחד והרבגוני של החברה הישראלית.

 

זאת ועוד – וכפי שציין בדבריו שר התרבות והספורט, ח"כ חילי טרופרמכון וינגייט שותף למיזם "תקווה ישראלית בספורט", המקדם הקניית ערכים בחברה ובספורט, ובכלל זה את השותפות והמחויבות בין יהודים לבין בני דתות אחרות, ומיגורן של תופעות שליליות, כמו אלימות וגזענות.

 

ברוח דברים אלו, אנו יוצאים בקריאה למען המשך החיים המשותפים בחברה הישראלית בכלל ובספורט בפרט, בכבוד וברעות, ללא הבדלי דת, גזע ומין.

 

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

מתעמלות הנבחרת האומנותית מוכנות לפריז 2024

מתעמלות הנבחרת האומנותית מוכנות לפריז 2024

חדשות, מכון וינגייט, ספורט הישגי
13 - 03 - 2024
קרא עוד
בדרך לשוויון מגדרי במשחקים האולימפיים פריז 2024

בדרך לשוויון מגדרי במשחקים האולימפיים פריז 2024

אתנה, חדשות, מכון וינגייט, ספורט הישגי
10 - 03 - 2024
קרא עוד
ספורטאי אקדמיית וינגייט למצוינות למען שחרור החטופים

ספורטאי אקדמיית וינגייט למצוינות למען שחרור החטופים

חדשות, אקדמיית וינגייט למצוינות בספורט, מכון וינגייט
03 - 03 - 2024
קרא עוד