הכנס את החיפוש שלך
לוגו וינגייט

בקרוב: תיכון לספורטאי אקדמיית וינגייט למצוינות בספורט

בקרוב: תיכון לספורטאי אקדמיית וינגייט למצוינות בספורט

מאת: מארי-רוז גוטמן
אקדמיית וינגייט למצוינות בספורט, מכון וינגייט, ספורט הישגי, חדשות
27 - 06 - 24

הושלמו ההכנות לפתיחת בית הספר התיכון של מכון וינגייט במתכונת צומחת עבור חניכי אקדמיית וינגייט למצוינות בספורט. גיא אטיאס, מנכ"ל מכון וינגייט: ״מצוינות שתביא לישראל את המדליות הבאות״

דירקטוריון מכון וינגייט, המכון הלאומי למצוינות בספורט בראשות ד"ר יואב הלר, עודכן השבוע כי הושלמו ההכנות להפעלת בית הספר התיכון של המכון ואישר את הסקירה הסופית לקראת הפעלתו. בית הספר התיכון היחיד מסוגו של ישראל יחל לפעול כבר בשנת הלימודים הקרובה, לאחר שהושלמו ההיערכויות והתקבלו האישורים הנדרשים להפעלתו. בבית הספר צפויים ללמוד כבר בשנה הקרובה כ-50 תלמידים בכיתות ט׳ ו-י׳ תוך הפעלתו במתכונת ״צומחת״ עד כיתה י"ב. התלמידים יזכו לבגרות מיטבית במתמטיקה ובאנגלית ו-5 יחידות בחינוך גופני לצד תוכנית אימונים מותאמת ומקצועית.


אקדמיית וינגייט למצוינות בספורט במכון וינגייט.

 

מנכ"ל מכון וינגייט, גיא אטיאס:

"אנחנו מתרגשים מאוד לקראת פתיחת בית הספר, ובטוחים שההשקעה במצוינות תתורגם בעוד מספר שנים למדליות והישגים רבים של מדינת ישראל בתחרויות הבין-לאומיות. מכון וינגייט מציג היום קפיצת מדרגה משמעותית ומשקיע בדור העתיד של הספורטאיות והספורטאים שלנו בכל הענפים – השקעה שללא ספק תתורגם בעוד שנים לא רבות להישגים שיביאו כבוד רב למדינת ישראל בתחרויות השונות. אין סמלי מכך שדווקא בימים אלו, ערב פתיחת המשחקים האולימפיים פריז 2024, מכון וינגייט ממשיך להוכיח את היכולת שלו להוביל למצוינות את הספורט הישראלי כדי לממש את האחריות שלנו בנושא. אני רוצה לברך את מנהל האקדמיה למצוינות בספורט אייל אהרנסון, שהציג תוכנית הפעלה לבית הספר שבו התלמידים יקבלו חינוך איכותי ללא פשרות לצד עולמות התוכן הייחודיים בתחום הספורט שיזניקו את היכולות הספורטיביות שלהם בכל המדדים״.

 


בתמונה: כיתת לימוד במכון. הכול במקום אחד לטובת חניכי אקדמיית וינגייט.

 

מאחורי מיזם הקמת בית הספר עומדת חשיבה שנועדה לאפשר לתלמידי אקדמיית וינגייט למצוינות בספורט, את המרחב המיטבי לשיפור יכולותיהם לקראת השנים הבאות שבהם הם עתידים לייצג את מדינת ישראל בחזית תחרויות הספורט ההישגי, במשחקים האולימפיים ובאליפויות השונות. תלמידי האקדמיה מקדישים כל רוב מרצם וזמנם לאימונים כחלק מתוכנית האימונים המותאמת לכל תלמידה ותלמיד במכון וינגייט. מאז הקמתה של האקדמיה בראשית שנות ה-90, חניכיה לומדים בבית הספר האזורי חוף השרון בשפיים, ולאחריו הם חוזרים להמשך סדר יום באקדמיה בה הם מתאמנים ולנים במשך כל ימי השבוע. עם הקמת בית הספר במכון וינגייט צפויים להיחסך מהתלמידים הזמן והאנרגייה הכרוכים בנסיעות היומיות ולתעל 100% מזמנם לטובת האימונים והלימודים.

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

בראייה נטורופתית: ה-C והסידן באורח החיים הבריא

בראייה נטורופתית: ה-C והסידן באורח החיים הבריא

מאמרים, תזונה, רפואה משלימה, תזונה טבעית, ביה"ס למאמנים ולמדריכים
27 - 06 - 2024
קרא עוד
סהר אלוני מונתה לסמנכ״לית הספורט של מכון וינגייט

סהר אלוני מונתה לסמנכ״לית הספורט של מכון וינגייט

חדשות, מכון וינגייט, ספורט הישגי
19 - 06 - 2024
קרא עוד
השתלמות ארצית בהובלת ד"ר בן רוזנבלט

השתלמות ארצית בהובלת ד"ר בן רוזנבלט

חדשות, ביה"ס למאמנים ולמדריכים
16 - 06 - 2024
קרא עוד
מונומנט לזכרו של גיל מעיין ז"ל

מונומנט לזכרו של גיל מעיין ז"ל

אקדמיית וינגייט למצוינות בספורט, מכון וינגייט, חדשות
27 - 05 - 2024
קרא עוד