הכניסה החדשה של מכון וינגייט מרווחת ובטיחותית יותר ואף תסייע בהפחתת הפקקים שנוצרו בעבר בכניסה למכון. הכניסה הוותיקה נחסמה לתנועת כלי רכב ובשלב זה מתבצע דרכה מעבר של הולכי רגל בלבד. שמשון שעתל, סמנכ"ל תפעול ותשתיות: "זהו רק שלב א' של המיזם ופנינו להשלמת בנייתו של מחלף וינגייט בדצמבר 2023". שי אברהמי, מנכ"ל מכון וינגייט: "מדובר באירוע חשוב תחבורתית ובעל השפעה על תוכניות הפיתוח העתידיות של המכון"
בשעה טובה: נפתחה הכניסה הדרומית החדשה
בשעה טובה: נפתחה הכניסה הדרומית החדשה
הכניסה הדרומית החדשה של המכון נפתחה אתמול (רביעי) והכניסה הוותיקה למכון נחסמה לתנועת כלי רכב ובעתיד תתאפשר דרכה כניסת אוטובוסים בלבד. לעומת זאת, דרך הכניסה נמשכת כניסתם ויציאתם של הולכי רגל.
הכניסה החדשה מרווחת ובטיחותית יותר ואף תסייע בהפחתת הפקקים שנוצרו בעבר בכניסה למכון. פתיחת הכניסה החדשה היא שלב א' של מיזם השדרוג התחבורתי במכון וינגייט. בדצמבר 2023 צפוי להסתיים בנייתו של מחלף וינגייט החדש שיאפשר להיכנס למכון וינגייט לא רק מהנתיב דרומה של כביש החוף, אלא גם מהנתיב הנגדי צפונה. כך עתיד המחלף להסדיר את הכניסה למכון והיציאה ממנו מדרום ומצפון ללא צורך בביצוע פניית פרסה במחלף פולג.
שי אברהמי, מנכ"ל מכון וינגייט: "מדובר באירוע חשוב תחבורתית ובעל השפעה על תוכניות הפיתוח העתידיות של המכון. בשנים הקרובות ייבנו בחלקו הדרומי של המכון הבניין הרב-תכליתי ומבנה מעונות הסטודנטים החדש. אלו ישדרגו את יכולות המכון הלאומי למצוינות בספורט לתת מענה רחב יותר ועמוק יותר לספורטאיות ולספורטאים ההישגיים שלנו בדרכם למשחקים האולימפיים הבאים".