הכנס את החיפוש שלך
לוגו וינגייט

גיא אטיאס נבחר לתפקיד מנכ"ל מכון וינגייט

גיא אטיאס נבחר לתפקיד מנכ"ל מכון וינגייט

מאת: Marie Rose
מכון וינגייט, חדשות
19 - 07 - 23

נבחר מנכ"ל חדש למכון וינגייט: גיא אטיאס, סמנכ"ל התכנון, התקצוב, האסטרטגיה והתקציבים של משרד התרבות והספורט, נבחר לתפקיד במקומו של שי אברהמי שיסיים באוגוסט הקרוב תקופת כהונה בת 4 שנים. שר התרבות והספורט, מיקי זוהר: "אני מודה לשי אברהמי על ארבע שנים מוצלחות בניהול מכון וינגייט ומברך על בחירתו של גיא לתפקיד המנכ״ל. גיא הוא הבחירה הטובה והראויה לתפקיד"

בתום תהליך איתור ארוך, נבחר מנכ״ל חדש למכון וינגייט, המכון הלאומי למצוינות בספורט:
גיא אטיאס, סמנכ"ל תכנון, תקצוב ואסטרטגיה ותקציבים של משרד התרבות והספורט, ומי שכיהן כחבר מועצת המכון מאז הפיכתו לתאגיד בשנת 2017, נבחר לתפקיד מנכ״ל מכון וינגייט – עם סיום תקופת כהונתו של המנכ״ל המכהן, שי אברהמי, בחודש הבא.
המינוי אושר על-ידי שר התרבות והספורט, מיקי זוהר, ואטיאס צפוי להיכנס לתפקידו בדצמבר הקרוב.

גיא אטיאס, המנכ"ל החדש של מכון וינגייט, המכון הלאומי למצוינות בספורט.
מיקי זוהר, שר התרבות והספורט:
״אני מודה לשי אברהמי על ארבע שנים מוצלחות בניהול מכון וינגייט ומברך על בחירתו של גיא לתפקיד המנכ״ל. מכון וינגייט הוא מאבני היסוד של הספורט בישראל, לספורטאים ולמאמנים. אני בטוח כי גיא יקדם את המכון עוד בשנים הקרובות והוא הבחירה הטובה והראויה לתפקיד״.
ד"ר יואב הלר, יו"ר דירקטוריון מכון וינגייט:
"גיא אטיאס נבחר לאחר הליך איתור ממושך, שכלל מספר שלבים. בסופם נמצא כמתאים ביותר לתפקיד. בהליך השתתפו מועמדות ומועמדים ראויים ובעלי שיעור-קומה, שהרשימו מאוד את הוועדה. אך לבסוף, שקלול כלל הפרמטרים – הניסיון, המנהיגות והמקצועיות של אטיאס היטו את הכף לטובתו, הדירקטוריון רוצה להודות לשי אברהמי על ארבע שנים מפוארות, במהלכן הקפיץ את המכון בכמה מדרגות באמצעות מימוש תוכניות וינגייט 2026".
קותי דרעי, יו"ר ועד עובדי מכון וינגייט, בירך על המינוי:
"אני שמח שמכון וינגייט זכה לקבל את גיא אטיאס לשורות הארגון. גיא הוא בעל רקורד עשיר בשירות הציבורי צבר עשייה מוכחת למען עובדי וינגייט* ובכלל למען הספורט בישראל.
מכון וינגייט נמצא בליבת עשיית הספורט במדינת ישראל, ובתקופה מיוחדת ורגישה זו לאחר משברי אמון עמוקים בין הנהלת המכון לעובדים, אני סמוך ומשוכנע כי הערכים שלאורם פעל גיא למען העובדים עד כה, ימשיכו להנחות אותו בתפקידו החדש, ויהיה שותף מלא לקידום זכויות העובדים, לקידום חזון המכון ולקידום העשייה לפיתוח הספורט בישראל״.
גיא אטיאס הודה למועצת המכון על הבחירה בו:
"אני מודה לוועדת האיתור, למועצת המכון ולשר התרבות והספורט על האמון בי. אני נרגש לקראת האתגר שעומד בפניי. וינגייט עומד בליבו של עולם הספורט הישראלי. להיות מנכ"ל המכון הוא חלום ארוך שנים שלי, שהחל עוד בעת החקיקה, וכעת בדרכו להתממש. אני מוכן להמשיך את המשימה החשובה של קודמי, המנכ"ל שי אברהמי, ורוצה להודות לו על עבודתו המצוינת בהובלת המכון ובקידומו".

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

בראייה נטורופתית: ה-C והסידן באורח החיים הבריא

בראייה נטורופתית: ה-C והסידן באורח החיים הבריא

ביה"ס למאמנים ולמדריכים, מאמרים, תזונה, רפואה משלימה, תזונה טבעית
27 - 06 - 2024
קרא עוד
בקרוב: תיכון לספורטאי אקדמיית וינגייט למצוינות בספורט

בקרוב: תיכון לספורטאי אקדמיית וינגייט למצוינות בספורט

חדשות, אקדמיית וינגייט למצוינות בספורט, מכון וינגייט, ספורט הישגי
27 - 06 - 2024
קרא עוד
סהר אלוני מונתה לסמנכ״לית הספורט של מכון וינגייט

סהר אלוני מונתה לסמנכ״לית הספורט של מכון וינגייט

חדשות, מכון וינגייט, ספורט הישגי
19 - 06 - 2024
קרא עוד
השתלמות ארצית בהובלת ד"ר בן רוזנבלט

השתלמות ארצית בהובלת ד"ר בן רוזנבלט

ביה"ס למאמנים ולמדריכים, חדשות
16 - 06 - 2024
קרא עוד