הכנס את החיפוש שלך
לוגו וינגייט

סהר אלוני מונתה לסמנכ״לית הספורט של מכון וינגייט

סהר אלוני מונתה לסמנכ״לית הספורט של מכון וינגייט

מאת: Marie Rose
מכון וינגייט, ספורט הישגי, חדשות
19 - 06 - 24

אלוני, שחיינית ומאמנת עבר, ראשת תחום ביחידה לספורט הישגי, תוביל תהליכים לשיפור מעטפת השירותים הניתנים לספורטאים במכון. גיא אטיאס, מנכ"ל מכון וינגייט: "יחד עם איגודי הספורט נוביל את ספורטאי ישראל להישגים בין-לאומיים"

ועדת האיתור של מכון וינגייט המכון הלאומי למצוינות בספורט, בראשות מנכ"ל המכון גיא אטיאס, הודיעה על מינויה של סהר אלוני, ראשת תחום הישגי ביחידה לספורט הישגי, לסמנכ"לית הספורט של מכון וינגייט. בתפקידה החדש כסמנכ"לית הספורט של מכון וינגייט, תוביל אלוני בין היתר תהליכים לשיפור עבודתו ההישגית של המכון והקשר עם איגודי הספורט הפועלים במכון וזאת על-פי סטנדרטים בין-לאומיים – כחלק ממכלול השירותים הניתנים לאיגודים השונים בתחומי הספורט.

 

אלוני, ראשת תחום הישגי ביחידה לספורט הישגי במכון וינגייט, היא שחיינית עבר, אלופת ישראל בשחייה, מאמנת שחייה ושחקנית נבחרת ישראל בכדורמים נשים לשעבר. אלוני שמחזיקה באמתחתה תואר ראשון ותואר שני בחינוך גופני מהמכללה האקדמית בווינגייט, ליוותה את ענפי השחייה, הג'ודו והמעטפת הרפואית ביחידה לספורט הישגי. בעברה, שימשה אף כמנהלת תוכנית ״אתנה טופ טים״ ותוכניות נוספות ב"אתנה".


מימין לשמאל: גיא אטיאס, סהר אלוני ודני אורן, מנהל היחידה לספורט הישגי, במכון וינגייט. צילום: אבי שי.

 

גיא אטיאס, מנכ"ל מכון וינגייט: ״אנו מאמינים בכישורים וביכולות של סהר להיות שותפה בהובלת המכון לשורה הראשונה של המרכזים הלאומיים למצוינות בספורט ברחבי העולם ואנו מאחלים לה הצלחה רבה בתפקידה. דווקא בימים אלו בהם השיח הציבורי בתחום הספורט מתמקד במשחקים האולימפיים פריז 2024 בחודש הבא, העיניים שלנו כבר נשואות ללוס-אנג׳לס ,2028 לבריזבן 2032 ולאולימפיאדת 2036, תוך שאנו מעלים את הרף המקצועי של עבודת המכון. זאת כדי להביא יחד עם איגודי הספורט את דור העתיד של ספורטאי ההישג של ישראל להישגים בין-לאומיים ולזכייה במדליות למדינת ישראל בכל הענפים״.

 

סהר אלוני, סמנכ״לית הספורט של מכון וינגייט: ״אני מודה לחברי ועדת האיתור על האמון ונרגשת מאוד לקראת האתגרים החדשים. כמי שהקדישה את כל חייה לספורט ההישגי אני רואה זכות גדולה לקחת חלק משמעותי בהכנת הדור הבא של הספורטאים הישראלים לאתגרי העתיד״.

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

בראייה נטורופתית: ה-C והסידן באורח החיים הבריא

בראייה נטורופתית: ה-C והסידן באורח החיים הבריא

ביה"ס למאמנים ולמדריכים, מאמרים, תזונה, רפואה משלימה, תזונה טבעית
27 - 06 - 2024
קרא עוד
בקרוב: תיכון לספורטאי אקדמיית וינגייט למצוינות בספורט

בקרוב: תיכון לספורטאי אקדמיית וינגייט למצוינות בספורט

חדשות, אקדמיית וינגייט למצוינות בספורט, מכון וינגייט, ספורט הישגי
27 - 06 - 2024
קרא עוד
השתלמות ארצית בהובלת ד"ר בן רוזנבלט

השתלמות ארצית בהובלת ד"ר בן רוזנבלט

חדשות, ביה"ס למאמנים ולמדריכים
16 - 06 - 2024
קרא עוד
מונומנט לזכרו של גיל מעיין ז"ל

מונומנט לזכרו של גיל מעיין ז"ל

אקדמיית וינגייט למצוינות בספורט, מכון וינגייט, חדשות
27 - 05 - 2024
קרא עוד