הכנס את החיפוש שלך
לוגו וינגייט

פיזיולוגיה וספורט

פורום פיזיולוגיה וספורט

מנהלי הפורום

ד"ר רותם כסלו-כהן
ד"ר רותם כסלו-כהן / פיזיולוגית מאמץ, מנהלת המחלקה לפיזיולוגיה ולמדעי האימון במרכז לרפואת ספורט ולמחקר במכון וינגייט. בעלת תואר ראשון בחינוך גופני, תואר שני Msc בפיזיולוגיה של המאמץ מאוניברסיטת Brock בקנדה ותואר שלישי (Phd) בתחום למידה מוטורית ומאמץ גופני מאוניברסיטת חיפה. מאמנת טריאתלון מוסמכת. עוסקת במחקר, בביצוע בדיקות פיזיולוגיות שונות (פרופיל לקטט, צח”מ, RMR), במתן ייעוצים פיזיולוגיים ובהתאמתן של תוכניות אימון למגוון מטרות רחב.
הודעות
57
פעילות אחרונה
מזמן, 20:02
ההודעה האחרונה
האם צריך לצרוך חלבון למטרת אימון תרגילי גמישות?
אביב / 30/06/22 20:02
כדורי קופאין
מישהו / 30/06/22 14:23
דרושים לעבודה מהבית בהקלדה, הזנת תוכן, תמלול, וכתיבת נתונים, לפרטים תפנו אליי בוואטסאפ 050-2322173
ליטל / 24/06/22 13:58

פורום

הוסף הודעה חדשה

הוספת הודעה חדשה

העלה קובץ

ההודעות ותגובות

  • קשיש, רזה, בדרך כלל בריא, עושה פעילות גופנית יומיומית, תזונה טובה. באופן פתאומי נוצרו (גם בצילום חזה) קשיי נשימה קלים, אך מטרידים. האם פיזיולוג יכול לפתור את הבעיה? אשמח לקבל תשובה.
  • שלום רותם, חוזר אליך בהמשך לפנייתי הקודמת, לאחר שביצעתי בדיקת ארגומטריה כהמלצתך: הדופק שלי אכן מגיע ל-176 במאמץ ואין לי הפרעות קצב או לחץ דם גבוה. הכושר שלי נמצא בינוני MAX METS = 10.2 (הגיוני - אני רוכב אחת לשבוע בלבד). בתנאים הללו, ובהנחה שלא אגדיל את תדירות הרכיבה שלי: האם היית ממליצה להקטין את עצימות המאמץ ברכיבה השבועית כדי להוריד דופק, או שכל עוד אני מרגיש טוב אפשר להמשיך? הרבה תודה!
  • שלום, אני בן 57. לפי החישוב הפשטני המקובל, אני מבין שדופק המטרה המכסימלי שלי הוא 163. גיליתי שבזמן הרכיבה השבועית שלי על אופניים (כ-30 ק"מ) אני חוצה אותו בחלק ניכר מהרכיבה - בעיקר בעליות - ומגיע גם ל175. אני מרגיש טוב ועושה זאת בלי בעיה מיוחדת. האם כדאי להוריד קצב ולהימנע מכך, או שהגוף אומר את שלו, ואני יכול להמשיך? תודה רבה.
  • מתי הזמן הטוב ביותרלהתאמן בחדר כושר על מנת שהגוף ישתמש במאגרי השומן שלו? ואיך גורמים לשומן שיושב על המתניים מאחורנית להעלם?
1 2 3
שינוי גודל פונט
ניגודיות