הכנס את החיפוש שלך
לוגו וינגייט

פורום חדר כושר

פורום פורום חדר כושר

מנהלי הפורום

הודעות
175
פעילות אחרונה
מזמן, 13:25
ההודעה האחרונה
הפרום מפסיק לתפקד עד להודעה חדשה, נקווה לחזור במהרה
משה שחר, מנהל הפורום / 23/02/23 13:25
אימונים כנגד משקל הגוף?
מני / 13/11/22 21:55
החלפת הליכון כושר חשמלי
דב מיכאל / 13/11/22 16:14

הפורום בשלב זה לא פעיל.

פורום

הוסף הודעה חדשה

הוספת הודעה חדשה

ההודעות ותגובות

  • היי חברים אני חדש פה בפורום כעקרון אני בוגר סמינר הקיבוצים תואר ראשון בחינוך גופני והתמחות במגמת יציבה. למעשה אני מתאמן המון שנים באופן לא רציף לפני כ 4 שנים עבדתי עם תוכנית שנקראת 5 *5 שכוללת את תרגילי הליבה החשובים. התחלתי דד ליפט אז במשקלים התחלתי של 50 ולאחר ה חודשיים הגעתי עד 100 קילו למעשה כל המשקולות שהיו לי בסהכ בחדר כושר שלי. הקפדתי לפי מיטב המדריכים על טכניקה נכונה אבל כל הזמן היה מלווה בכאב מופשט באזור גב תחתון שהגעתי למשקלים של סהכ 100 קילו ל 5 חזרות rm5 קמתי בוקר עם גב תפוס תחתון ולאחר מכן גם הקרנה לברך לאחר מכן זה החמיר עד האצבעות של כף הרגל ממש נורא זה היה סבלתי מיזה חודש לא נבדקתי למרות שזה סימנים של פריצה או בלט הייתי ממש מדוכא לאחר חודש חלף כמובן שלא נגעתי בתרגיל הזה יותר . לאחר 4 שנים שוב אמרתי אנסה לעשות את התרגיל שוב עם משקל התחלתי של 60 קילו כי זה המינימום לקבל את הגובה של הצלחות בכדי לבצע את התרגיל וגם חשבתי שזה יהיה לי קל כי אני מתאמן בסהכ ומרגיש בסדר עם גב . בצעתי את התרגיל עם משקל של 60 קילו ושוב מיידית לאחר הסט השני והשלישי הרגשתי כאב דומה למה שהיה לי לפני 4 שנים שקמתי למחרת בבוקר ממש היה תפוס לי הגב בלי הקרנה בכלל אבל 3 ימים גב תחתון תפוס. אני מניח שהטכניקה לא מושלמת למרות שראיתי ושננתי כל סרטון והסבר על התרגיל לביצוע נכון. כיום אני ממש תוהה האם רצוי להמשיך עם התרגיל או לוותר ממה שקראתי טוענים שזה אמור לשפר את הגב ולהפחית כאבים וכמובן להתחזק , אני מאמין בגישה הזו אבל לא יודע מה לעשות אובד הצעות אשמח להכוונה או רעיונות שכחתי לציין אני בן 44 גובה 1.77 שוקל 83 מבנה גוף בינוני סבבה .
  • היי משה, תמיד עולה השאלה,מה השריר העקרי בפול אובר עם משקולת?גב/חזה. והאם כשמדובר בפול אובר בכבל בעמידה,אז זה ברור שגב?תודה
  • שלום, ישנה דעה נפוצה שמספר החזרות האידאלי להיפרטרופיה באימוני כוח הוא כ8-12 חזרות בכל סט. ולאומת זאת אימוני סבולת של 15 חזרות ומעלה יהיו פחות יעילים למטרת העלאת מסת שריר. האם עבודה על סיבולת שריר פחות יעילה להיפרטרופיה? או שמדובר במיתוס מוטעה? תודה על תשובה.
  • תמיד הייתה לי בטן שטוחה ואסופה עם שרירים מאוד חזקים בלי שהתאמנתי, רק גנטיקה. לפני שנה התחלתי להתאמן רק על הבטן, והייתי עושה תרגילים בעצימות גבוהה במשך דקה-דקה וחצי עם הפסקה של עשר שניות. התאמנתי ככה כל יומיים למשך חצי שנה. מאז הבטן שלי התנפחה ושרירי הבטן התחתונה מאוד רפויים, הבטן כבר לא חזרה לעצמה מאז. השאלה שלי היא אם יכול לקרות מצב שאימונים הורסים שרירי בטן עד למצב שהם לא מצליחים לאסוף את הבטן יותר והיא יוצאת החוצה?
  • משה שלום, האם זה בסדר/נכון למתאמן מבוגר עם מגבלה בכתף אחת לאפשר לו לקחת משקולות במשקל שונה לכל יד,כלומר בצד המוגבל משקל נמוך ובצד השני משקל קצת יותר גבוה. למתאמן זה יש קושי עצום בביצוע הרחקת כתף באזור המוגבל. שמעתי שעדיף לתת משקל נמוך העיקר שיהיה משקל שווה בשני הצדדים,האם יש אמת בדבר. תודה.
  • אני מחפש תשובה לתהייה הבאה: אשתמש בתרגיל הברפיז לצורך הדוגמה, אבל העיקרון רלוונטי הרבה יותר מהתרגיל ומבחינתי ניתן לייחס את השאלה לכל תרגיל אחר, מתחום הסיבולת או מתחום הכח - ביצוע תרגיל הברפיז במשך שעה שלמה, עם הספק של 300 חזרות לצורך העניין, ולעומת זאת ביצוע אותן 300 חזרות בצבירה על פני כל היום, למשל 30 חזרות כל שעה למשך 10 שעות. 1. האם ניתן לייחס אפקטיביות ברמה גבוהה לחלוקה על פני השעות לאורך היום? 2. מהם ההבדלים העיקריים בין 2 השיטות ברמה הפיזיולוגית? 3. איפה יתבטא ההבדל, אם יש כזה, בשיפור מרכיבי הכושר הרלוונטיים? תודה רבה על כל תשובה.
  • בת 65 סובלת מקרע בשתי הכתפיים ומשחיקת סחוס בברכיים . רוצה להתעמל אך איני יודעת מה מתאים לי
  • האם יש משמעות לספורט על אופניים חשמליים כחלק מתוכנית אימון של חדר כושר?
  • שלום משה אני בוגרת וינגייט מקורס מדרכי כושר..עלה ויכוח בין המיתאמנים ..אם נכון לבצע חתירה בפולי תחתון כי נגד חבל ולא אביזר המיועד לזה כדי להרוויח תווך תנועה בסוף תרגיל ..מה תשובתך? ועזרתך בנושא בבקשה
  • מה זה "אימון מעל הסף האיאירובי"
  • שלום מישהו יודע להמליץ לי איך לנקות מזרון פאזל שהוזנח כמה חודשים? האם אפשר עם מים? תודה
  • האם אימון של כשעה וחצי שעתיים יכול להיות פחות אפקטיבי ואף לגרוע מהתוצאות? מה טווח הזמן האידיאלי לאימון כוח? (המטרה העלאת מסת שריר)
1 5 6 7 8