הכנס את החיפוש שלך
לוגו וינגייט

נטורופתיה

פורום נטורופתיה

מנהלי הפורום

ד"ר מירה כהן שטרקמן
ד"ר מירה כהן שטרקמן / Ph.D, ראש תחום לימודי נטורופתיה במרכז וינגייט לרפואה משלימה בביתהספר למאמנים ולמדריכים ע"ש נט הולמן. נטורופתית, מתמחה במגוון מקצועות ברפואה טבעיתהוליסטית, מטפלת קלינית, עוסקת בכתיבה, במחקר ובהוראה בתחום הרפואה הטבעית וההתפתחות אישית. דוקטורט באוניברסיטת בר אילן בחקר עולם הרפואה אצל היהודיםהספרדים באגן הים התיכון. בוגרת B.A. במדעי הרוח מאוניברסיטת ת"א ובוגרת הפקולטה למשפטים באוניברסיטת ת"א LL.B, עורכת דין ומגשרת הוליסטית. חברה באגודה הישראלית לנטורופתיה ולתזונה טבעית ובאיגוד ההרבליסטים של עיל"ם.
הודעות
54
פעילות אחרונה
מזמן, 05:48
ההודעה האחרונה
טיפול בתת פעילות בלוטת התריס
רונית / 09/04/24 05:48
תלתן אדום
נועה / 05/03/24 10:52
תחושת בחילה וכאבי בטן בבוקר לאורך כמה חודשים בגיל 65
מעין / 06/02/24 16:01

פורום

הוסף הודעה חדשה

הוספת הודעה חדשה

ההודעות ותגובות

  • אני מתעניינת לגבי תוסף תזונה קולגן ורציתי לדעת האם התוספת קולגן דגים באמת יעילה לעור הפנים, למפרקים ולגוף. האם היא תורמת לגוף כמו כל חלבון אחר או שיש לה ערך מוסף?
  • בבדיקת חיידקי מעיים התגלה שיש לי חוסר ב Roseburia sp וב Ruminococcus bromii מה המשמעות האם חש תוספים תזונתיים שיכולים להשלים ?
  • יש לי מחלת היפר תירואיד ומחלת אקרומגליה, האם טוב לי לאכול, את המאכלים הבאים ? א) פולן דבורים, ב) זרעי צ'יה, ג) זרעי פשתן, ד) פרי ואבקת קקאו, ה) אבקה של ספירולינה כלורלה ומורינגה.
  • מירה שלום, אני מעוניינת להתחיל לצרוך תוסף קולוגן. עד כמה משמעותיות הנקודות הבאות: שהקולוגן יכיל גם חומצה האילרונית, ויטמין C וביוטין? האם הם תורמים לספיגה? האם יש חשיבות למקור הקולוגן מקשקשי דגים או עורות דגים בהקשר מתכות כבדות. האם 5 גרם זה המינון המומלץ?
  • שלום מאוד מתעניינת בתחום והייתי רוצה לדבר עם מישהו שלומד את התחום בפרטי תודה רבה
  • שלום מאוד מתעניינת בתחום והייתי רוצה לדבר עם מישהו שלומד את התחום בפרטי תודה רבה
  • ירידה במשקל? ניקוי רעלים מלא דרכים: https://chat.whatsapp.com/HPRLS6mnRR3GBYOLfwpzpM
  • מבוגר למדיי, בריא בדרך כלל, מעוניין בסיוע נטורופתי לבעיית נשימה שנוצרה לפתע - על אילו בעיות נשימה יכולה הנטורופתיה להתגבר?
  • אני בן 46, משקל 77 ק"ג, גובה 175. אני סובל מבטן נפוחה כאילו אני בחודש תשיעי בעיקר לאחר ארוחה (בבוקר הבטן לא נפוחה). אין לי תופעות של גזים או כאבי בטן כלל. גיליתי לאחר מחקר רב של ניסוי ותהייה שגבינה/קוטג' גורמים לי לעצירות ויציאות קשות (חשבתי שמדובר ברגישות לגלוקוז אבל מסתבר שחלב לא גורם לתופעות אלו). אם כך- 1. למה אני רגיש? אולי לחיידקים שנוצרים בעקבות ייצור הגבינות? 2. האם יכול להיות שבגלל זה יש לי נפיחות בבטן? (גם כשהפסקתי לאכול גבינות עדיין הבטן מתנפחת...) 3. האם ניתן לעשות משהו לטיפול הבעיה?
  • שלום, בבדיקת דם שעשיתי לויטמין b12 יצאה לי תוצאה של 212 pg/ml. השאלות שלי: 1)האם זה נמוך וכדאי לי לקחת תוסף תזונה? 2) באיזה מינון ולכמה זמן כדאי לי לקחת את התוסף. 3) אם הגוף מסוגל לאגור ויטמין למשך כמה שנים אז למה אנשים ממשיכים לקחת את התוסף באופן רציף למשך כל כך הרבה שנים ולא מפסיקים, הרי אחרי שהגוף מקבל כמה שצריך יש לו מאגר שמספיק לכמה שנים ואז אפשר להפסיק עם התוסף?
  • שלום מצאתי מתכון שעוזר לי לרדת במשקל לשמור על בטן שטוחה כמובן שאני מקפידה על 2 ליטר מים כדי שלא אתייבש אבל יש לי שתי חששות אחד שהגוף לא ידע לעבוד בלי זה סוג של התמכרות ו 2 שאני לא יוצרת חומר שיכול לגרום נזק בגוף
  • שלום, אני בן 51, אין לי מחלות עיניים. מרכיב משקפיים לקריאה בלבד. שאלתי, אלו תוספי תזונה מומלצים לשיפור ולהגנת הראייה, לרבות "לוטאין" וכן אוכמניות. כמו כן אודה להתיחסות למינונים, בהתאמה. תודה, דור.
1 2 3 4