הכנס את החיפוש שלך
לוגו וינגייט

תזונה

פורום תזונה

מנהלי הפורום

בן אל ברקוביץ
בן אל ברקוביץ / תואר ראשון ושני במדעי התזונה M.Sc. RD, תזונאי ספורט במרכז לרפואת ספורט ולמחקר, מכון וינגייט. תזונאי נבחרות הטאקוונדו, כדורעף החופים והטריאתלון. מרצה לתזונת ספורט בבית הספר למאמנים במכון וינגייט ותזונאי האקדמיה למצוינות בספורט. מייעץ לספורטאים צעירים ובוגרים, מקצוענים וחובבים.
הודעות
443
פעילות אחרונה
אתמול, 21:30
ההודעה האחרונה
שזיפים מיובשים
נעמה / 02/07/24 21:30
* מדוע אתה מדלג על שאלות? *
חסוי / 30/06/24 11:02
שאלה בנוגע לאגוזים וזרעים
שרון / 29/06/24 12:28

פורום

הוסף הודעה חדשה

הוספת הודעה חדשה

ההודעות ותגובות

  • היי שלום לך. בבקשה ממך צור איתי קשר אני רוצה מידע מדוייק על תזונה וכושר כמה שאליות כלליות. יש במון מידע במדיה שאחד סותר את השני. אני רוצה יעוץ מקצועי פעם אחת ולתמיד. שלח לי הודעה במייל ושן ארשום לך את הטלפון שלי
  • שלום, האם יש קונצנזוס על יעילות מוגברת בשריפת שומנים (למטרת הורדה במשקל) כאשר עושים אירובי (במקרה שלי הליכה) אחרי צום של כ-14 שעות? כמה זה תורם לעומת אותה כמות אירובי אחרי ארוחת בוקר עם פחמימות? גובה: 1.75. משקל: 113 תודה.
  • שלום האם יש קשר בין רמת כולסטרול גבוה לבין איחור במחזור? רמת הכולסטרול 257 רמת הכולסטרול הרע 181 האם זה משמעותי?
  • היי, אני אור רקדנית מקצועית בלהקה בארץ, בת 27. רציתי לדעת על השפעות שתיית כוס יין אדום בסוף יום לרקדניות. שגרת החזרות היא 10 שעות ביום, מתחילה ב7 בבוקר ומסתיימת ב21 עם הפסקות. לפעמים ישנן חזרות גם בסופי שבוע. האם התאוששות השרירים נפגעת בעקבות שתיית אלכוהול (גם כוס אחת של יין אדום)?האם שתיית אלכוהול מעייפת את הגוף ופוגעת בביצועים?
  • היי, מהי נקודת העישון של שמן קנולה א ו ר ג נ י (לפתית)? ראיתי באחד המאמרים ברשת שנקודת העישון זהה לזה של שמן חמניות אורגני 107 מעלות. האם אכן כך?
  • שלום רב, רוצה לישאול לגבי צריכת סידן ביום,אני לוקחת דנסיטי אמורפי 4 כדורים שניים בבוקר ושניים בערב אוכלת 3 פרוסות גבינה צהובה 9%,האם זה מוגזם מבחינת צריכת הסידן ביום?וזה יכול לגרום לעודף וגם לנזק של שקיעת סידן בעורקים?או שבמילא לא הכול ניספג ואז בסך הכול זה סביר אשמח לדעתך שרי
  • שלום, הבן שלי בן 15 מבקש לצרוך אבקת קריאטין. מתאמן במכון . אני מתנגדת בכל תוקף לאחר שקראתי מחקרים על סיכון לסרטן האשכים. מנגד, פרסמתם שאין סיכון לכך ועל זה הוא נתלה ומתעקש . אשמח למענה האם נער בגיל ההתבגרות שעדיין לא סיים גדילה , לא משתתף בתחרויות , יכול לצרוך אבקת קריאטין רק כדי להגדיל את מסת השריר?
  • שלום, הרבה אומרים שחלבון מהצומח פחות איכותי מחלבון מהחי בגלל שבזה מהחי, יש את כל חומצות האמינו הדרושות לפירוק ובזה מהצומח חסרות כמה. האם יש אפשרות להשתמש בחלבון מהצומח בדרך מסוימת כדי שייספג היטב כמו מהחי? הספורט הוא פיתוח גוף- 6 אימונים בשבוע
  • האם טונה במים בקופסת שימורים היא בריאה. האם יש להתייחס אליה כמזון מעובד שאינו מומלץ.
  • שלום, חייל שמתאמן בחדר כושר 3 פעמים בשבוע לבניית שריר- כמה גרם חלבון למשקל גוף צריך?
  • שלום, אני בת 20, גובהי 160 ואני שוקלת 56. אני עושה ספורט כל יום כבר שנים, שעה ביום. בעבר סבלתי מהפרעות אכילה שכללו צמצום גדול באוכל. בשנים האחרונות אני אוכלת רגיל (בערך 1800-2200 קלוריות ביום). אני מאוד רוצה לרדת קצת במשקל ולעשות את זה בצורה נכונה ובריאה. הייתי הולכת לתזונאית אבל אני חיילת אז אני לא שייכת לאף קופת חולים ולתזונאית הצבאית אין יכולת לקבל אנשים חדשים. בחודש האחרון התחלתי לעשות דיאטה של 1200 קלוריות ביום שכוללת פרי בבוקר, סלט גדול עם חלבון בצהריים (עוף/דג/חבילת קוטג/ טופו/ ביצה) וסלט גדול בערב (הרבה ירקות עם חלבון וגבינה) בנוסף התחלתי לקחת ויטמינים וברזל כדי לתגבר חוסרים ולשתות אחרי הארוחות תה ירוק (קראתי שזה עוזר). אני לא מצליחה לרדת במשקל בכלל ואני תוהה מה אני עושה לא נכון והאם אני בכלל יכולה לרדת במשקל (כי לגוף שלי יש תראומה מהעבר). תודה
  • איזה נתח בשר אדום יש בו הכי הרבה ברזל וויטמין בי12 שניתן להכין ממנו שניצל? לילדה בת 3 שמסרבת לאכול מנה עיקרית (קציצות, בלונז וכו), ומסכימה לאכול רק שניצל (כיום אוכלת שניצל רק מחזה עוף).
1 12 13 14 15 16 17