הכנס את החיפוש שלך
לוגו וינגייט

תזונה

פורום תזונה

מנהלי הפורום

בן אל ברקוביץ
בן אל ברקוביץ / תואר ראשון ושני במדעי התזונה M.Sc. RD, תזונאי ספורט במרכז לרפואת ספורט ולמחקר, מכון וינגייט. תזונאי נבחרות הטאקוונדו, כדורעף החופים והטריאתלון. מרצה לתזונת ספורט בבית הספר למאמנים במכון וינגייט ותזונאי האקדמיה למצוינות בספורט. מייעץ לספורטאים צעירים ובוגרים, מקצוענים וחובבים.
הודעות
454
פעילות אחרונה
מזמן, 17:23
ההודעה האחרונה
פחמימות לאחר אימון משקולות (לבניית שריר וירידה באחוזי שומן)
נדב / 17/07/24 21:46
אבקת קקאו
סלינה / 14/07/24 09:38
מגנזיום גליצינאט
סופי / 14/07/24 09:34

פורום

הוסף הודעה חדשה

הוספת הודעה חדשה

ההודעות ותגובות

  • שלום, הרבה אומרים שחלבון מהצומח פחות איכותי מחלבון מהחי בגלל שבזה מהחי, יש את כל חומצות האמינו הדרושות לפירוק ובזה מהצומח חסרות כמה. האם יש אפשרות להשתמש בחלבון מהצומח בדרך מסוימת כדי שייספג היטב כמו מהחי? הספורט הוא פיתוח גוף- 6 אימונים בשבוע
  • האם טונה במים בקופסת שימורים היא בריאה. האם יש להתייחס אליה כמזון מעובד שאינו מומלץ.
  • שלום, חייל שמתאמן בחדר כושר 3 פעמים בשבוע לבניית שריר- כמה גרם חלבון למשקל גוף צריך?
  • שלום, אני בת 20, גובהי 160 ואני שוקלת 56. אני עושה ספורט כל יום כבר שנים, שעה ביום. בעבר סבלתי מהפרעות אכילה שכללו צמצום גדול באוכל. בשנים האחרונות אני אוכלת רגיל (בערך 1800-2200 קלוריות ביום). אני מאוד רוצה לרדת קצת במשקל ולעשות את זה בצורה נכונה ובריאה. הייתי הולכת לתזונאית אבל אני חיילת אז אני לא שייכת לאף קופת חולים ולתזונאית הצבאית אין יכולת לקבל אנשים חדשים. בחודש האחרון התחלתי לעשות דיאטה של 1200 קלוריות ביום שכוללת פרי בבוקר, סלט גדול עם חלבון בצהריים (עוף/דג/חבילת קוטג/ טופו/ ביצה) וסלט גדול בערב (הרבה ירקות עם חלבון וגבינה) בנוסף התחלתי לקחת ויטמינים וברזל כדי לתגבר חוסרים ולשתות אחרי הארוחות תה ירוק (קראתי שזה עוזר). אני לא מצליחה לרדת במשקל בכלל ואני תוהה מה אני עושה לא נכון והאם אני בכלל יכולה לרדת במשקל (כי לגוף שלי יש תראומה מהעבר). תודה
  • איזה נתח בשר אדום יש בו הכי הרבה ברזל וויטמין בי12 שניתן להכין ממנו שניצל? לילדה בת 3 שמסרבת לאכול מנה עיקרית (קציצות, בלונז וכו), ומסכימה לאכול רק שניצל (כיום אוכלת שניצל רק מחזה עוף).
  • שלום, 1. איזה תוסף סידן נספג הכי טוב (קרבונט, ציטראט, אמורפי באבקה/כדור וכד') ומה כמות יכולת הספיגה ביום? 2. האם סידן נספג טוב יותר לפני/אחרי אימון? איזה אימון, אירובי/כח? (בסידן אמורפי כתוב לקחת לפני ואחרי האימון). 3. מה משפר את הספיגה, מלבד ויטמין D? בת 56, טבעונית תודה
  • היי רציתי לדעת האם במצב בו בחלק מימי השבוע אני אוכלת 500-800 קלוריות וביתר הימים סביב ה2000 הגוף יתרגל לצריכת כמות קלוריות קטנה או לחלופין יתקשה להוריד במשקל. (הצריכה היומית המומלצת שלי היא 1550)
  • היי מחפש המלצה ליועץ תזונת ספורט בברכה, אביב
  • שלום: רציתי לשאול האם ממתיק מלאכותי ברמה של 6 4-חפיסות ביום במקום סוכר מזיקות?
  • האם יש יתרונות תזונתיים לאגוזים, שקדים ובוטנים קלויים, בדומה לכאלה שאינם קלויים? האם הקלייה הורסת את ערכיהם התזונתיים?
  • מעניין אותי מאוד לדעת האם קורנפלקס מלא - הקורנפלקס מקמח תירס מלא (70% מהקמחים) של 'תלמה', טוב במידה מועטה/רבה מבחינת האינדקס הגליקמי שלו לעומת קורנפלקס רגיל. ניסיתי לחפש באינטרנט אבל לא מצאתי בשום מקום. רשום רק על קורנפלקסים מקמח חיטה, שיבולת שועל וכו' אבל אני מחפש מידע על קורנפלס מקמח *תירס* מלא. אני יודע שאחד מהפרמטרים שמשפיעים זה כמות הסיבים התזונתיים - בקורנפלקס רגיל יש 3 (ל-100 גרם) ובקורנפלקס המלא יש 6.
  • שלום רב. הכנתי לחם מקמח כוסמין מלא לראשונה ! ולאחר אכילה של כארבע פרוסות הבחנתי שגופי צורב עד כדי גירוד בחלקי הגוף השונים לזמן לא מעט. אכלתי למחרת שוב ושוב התופעה חזרה ! מה הבעיה ???
1 13 14 15 16 17