הכנס את החיפוש שלך

מדליית ארד קבוצתית לנבחרת הג'ודו של ישראל

מדליית ארד קבוצתית לנבחרת הג'ודו של ישראל

מאת: Marie Rose
חדשות, מכון וינגייט, ספורט הישגי, TOKYO2020
31 - 07 - 21

אושר גדול! מדליית ארד בקטגוריה הקבוצתית לנבחרת הג׳ודו הישראלית היום (שבת) בטוקיו 2020.

הדרך של ישראל החלה עם ניצחון דרמטי על הנבחרת האיטלקית הודות ליכולת אדירה של גילי שריר. ברבע הגמר הפסידה ישראל 4:3 לצרפת וירדה לבית הניחומים, שם גברה על ברזיל 2:4. בהתמודדות המכרעת מול רוסיה – ניצחונות מרשימים של שגיא מוקי, רז הרשקו, פיטר פלצ'יק ותמנע נלסון לוי – השלימו את העבודה והעלו את ישראל על הפודיום.


נבחרת ישראל חוגגת את הזכייה במדליית הארד. צילום: עמית שיסל, באדיבות הוועד האולימפי בישראל.

 

זוהי המדליה השנייה של ישראל בטוקיו 2020 וה-11 של ישראל עד כה. כל הכבוד!

מהוועד האולימפי הישראלי נמסר כי לכל אחד מ-12 הספורטאיות והספורטאים יוענק מענק על סך 50,000 ש״ח (600 אלף ש"ח בסה״כ), ואילו בין המאמנים יחולק סך כולל של 250,000 ש״ח.

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

Wincast בנושא אנליטיקה בספורט ההישגי הישראלי

Wincast בנושא אנליטיקה בספורט ההישגי הישראלי

מכון וינגייט, ספורט הישגי, הפודקאסט של מכון וינגייט, חדשות, מאמרים
15 - 06 - 2026
קרא עוד
ד"ר דליה נבות בכנס ה-ACSM היוקרתי

ד"ר דליה נבות בכנס ה-ACSM היוקרתי

חדשות, המרכז לרפואת ספורט ולמחקר, מאמרים, מכון וינגייט
09 - 06 - 2026
קרא עוד
Wincast עם ד"ר אסנת פליס דואר ויותם שריבמן

Wincast עם ד"ר אסנת פליס דואר ויותם שריבמן

חדשות, מכון וינגייט, ספורט הישגי, הפודקאסט של מכון וינגייט
09 - 06 - 2026
קרא עוד