הכנס את החיפוש שלך
לוגו וינגייט

נחנך תיכון אקדמיית וינגייט למצוינות

נחנך תיכון אקדמיית וינגייט למצוינות

מאת: מארי-רוז גוטמן
מכון וינגייט, ספורט הישגי, חדשות, אקדמיית וינגייט למצוינות בספורט
29 - 08 - 24

התיכון שנפתח במתכונת של בית ספר צומח ימנה בשנה"ל תשפ"ה 54 ספורטאיות וספורטאי האקדמיה בכיתות ט-י' שיוכלו לנתב יותר משאבי זמן ואנרגייה לטובת אימוניהם. מנכ"ל המכון גיא אטיאס: "המטרה היא לייצר יותר מדליות למדינת ישראל"

בשעה טובה ומוצלחת, נחנך תיכון אקדמיית וינגייט למצוינות בספורט. התיכון בניהולו של אייל אהרנסון מנהל אקדמיית וינגייט למצוינות בספורט, יפתח את שעריו לחניכות ולחניכי האקדמיה כבר ביום ראשון הקרוב, האחד בספטמבר 2024.


התיכון שנפתח במתכונת של בית ספר צומח ימנה בשנתו הראשונה 54 תלמידות ותלמידים בכיתות ט׳-י׳ ובהמשך גם כיתות י״א ו-י״ב והלימודים במסגרתו צפויים לפנות לחניכות ולחניכי אקדמיית וינגייט משאבי זמן ואנרגייה יקרים שינותבו לטובת אימוניהם.

בית הספר התיכון, שהחזון לייסודו החל לקרום עור וגידים עוד בימיו של מנהל האקדמיה גיל מעיין ז״ל, נחנך היום (חמישי) בטקס מרשים ורב משתתפים במעמד, יו״ר מכון וינגייט, ד״ר יואב הלר, מנכ״ל מכון וינגייט, גיא אטיאס, אנשי המנהל ההתיישבותי במשרד החינוך המלווים את המיזם, נגה ברעם וערן גלבוע, הג׳ודאית בוגרת האקדמיה יולי מישינר, חניכי האקדמיה וצוותיה ועובדי המכון.


עומדים מימין: ד"ר יואב הלר, גיא אטיאס, אייל אהרנסון ונגה ברעם בכיתה בתיכון וינגייט החדש.

 

שר התרבות והספורט, מיקי זוהר, שלח את ברכתו לבאי האירוע:
״להשקעה שלנו בספורט ההישגי בכל התחומים יש תוצאות ועכשיו אנחנו מעמיקים את המהלך ומביאים את מדינת ישראל לעמוד בשורה הראשונה של המדינות המשקיעות בדור העתיד של הספורט הלאומי. המשוואה משתנה – במקום שהספורטאים יתאימו את עצמם למערכת החינוך, התאמנו את המערך הלימודי לצרכים שלהם. אני מאחל לתלמידות והתלמידים היקרים שנת לימודים מוצלחת שתשלב הישגים יוצאי דופן, לצד הקניית ערכים וחינוך מיטביים בכל תחומי הבגרות. עלו והצליחו״.


אייל אהרנסון, מנהל אקדמיית וינגייט ומנהל ביה"ס החדש עם התלמידים.

 

יו״ר מכון וינגייט, ד"ר יואב הלר, בירך אף הוא ואמר בין היתר: ״המשימה שלנו היא לספק לספורטאים את התנאים הטובים ביותר. אתם מציבים לעצמכם מטרות ספורטיביות משמעותיות מבלי שזה יבוא על חשבון ההישגים הלימודיים ומביאים גאווה גדולה לכולנו״.


גיא אטיאס, מנכ"ל מכון וינגייט, בטקס חנוכת תיכון אקדמיית וינגייט למצוינות בספורט.

מנכ״ל מכון וינגייט, גיא אטיאס:
״תיכון וינגייט מרחיב את המעטפת לספורטאים הצעירים בהתאם לצרכים הייחודיים להם ולמערכת המקצועית הסובבת אותם כדי שיוכלו להתרכז באימוניהם וזאת מבלי להתפשר על הדרישות הלימודיות והחינוכיות.
בכך מצטרפת מדינת ישראל למועדון הסגור והיוקרתי של מדינות כדוגמת ספרד, ארצות הברית וגרמניה, בהן פועלים תיכונים ייחודיים המאפשרים לחוד החנית של הספורטאים הצעירים להתרכז באימונים ללא פגיעה ביכולת שלהם לסיים את הלימודים עם תעודת בגרות. כל זאת בשאיפה לייצר יותר מדליות לישראל. אנחנו נראה את התוצאות כבר במשחקים האולימפיים בריזבן 2032״.

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

כנס מדעי הספורט ההישגי במכון וינגייט

כנס מדעי הספורט ההישגי במכון וינגייט

חדשות, המרכז לרפואת ספורט ולמחקר, מכון וינגייט, ספורט הישגי
23 - 09 - 2024
קרא עוד
חולקו המענקים לזוכי המדליות בפריז 2024

חולקו המענקים לזוכי המדליות בפריז 2024

ספורט הישגי, חדשות, מכון וינגייט
11 - 09 - 2024
קרא עוד
ליווי תזונתי גם במשחקים הפראלימפיים פריז 2024

ליווי תזונתי גם במשחקים הפראלימפיים פריז 2024

חדשות, המרכז לרפואת ספורט ולמחקר, מכון וינגייט, ספורט הישגי
20 - 08 - 2024
קרא עוד
במבט על פריז 2024: מה זו הכנה מנטלית?

במבט על פריז 2024: מה זו הכנה מנטלית?

מכון וינגייט, ספורט הישגי, פסיכולוגיה של הספורט, המרכז לרפואת ספורט ולמחקר, מאמרים
11 - 08 - 2024
קרא עוד