הכנס את החיפוש שלך
לוגו וינגייט

הלך לעולמו גיל מעיין, מנהל אקדמיית וינגייט למצוינות

הלך לעולמו גיל מעיין, מנהל אקדמיית וינגייט למצוינות

מאת: Marie Rose
חדשות, אקדמיית וינגייט למצוינות בספורט, מכון וינגייט
08 - 01 - 23

הנהלת מכון וינגייט, המכון הלאומי למצוינות בספורט הודיעה היום (ראשון) בצער גדול על מותו בטרם עת של גיל מעיין, מנהל אקדמיית וינגייט למצוינות בספורט. גיל מעיין שהיה בן 50 במותו, נפטר הבוקר בביתו לאחר מאבק עיקש ואמיץ בן ארבע שנים במחלת הסרטן.

גיל דיבר בפתיחות על ההתמודדות עם המחלה ובשנה האחרונה אף התראיין בתקשורת על המאבק, התקווה והעתיד מתוך רצון להעניק כוח והשראה לאחרים.

גיל מעיין, אב למיכל, נועה ויעל – שחקנית כדורסל וחניכה באקדמיה – ובן זוג לרנית, היה שחקן ומאמן נבחרות הנוער של ישראל בכדורעף ולאחר תואר אקדמי בחינוך גופני הפך לאיש חינוך מוערך.


גיל מעיין ז"ל 23.5.1972 – 8.1.23 . צילום אבי שי, מכון וינגייט

 

מאז גיל 2017 גיל הוביל כמנהל אקדמיית וינגייט למצוינות רבים מספורטאיות וספורטאי העתיד של ישראל אל עבר החלום האולימפי ובהם: השחיינית אנסטסיה גורבנקו, הג'ודאיות רז הרשקו, יולי משינר וכרם פרימו, שחקניות הכדורמים מרים בוקצ'נקו ונועה ססובר, שחקנית הכדורגל נועה סלימהוגיץ', כדורסלניות נבחרות ישראל ועוד רבים וטובים.

גיל מעיין הותיר אחריו אב, אח ואחות, שלוש בנות ובת זוג. הלווייתו תתקיים מחר, יום שני, בשעה 14:00 בבית העלמין באבן יהודה.

 

שי אברהמי, מנכ"ל מכון וינגייט, המכון הלאומי למצוינות בספורט: "כל הלבבות במכון וינגייט נשברו היום. כולנו איבדנו את גיל – כל אחד איבד אותו בדרכו שלו. אנחנו, חבריו, איבדנו חבר ושותף לדרך. ספורטאיות וספורטאי האקדמיה למצוינות איבדו איש חינוך שהיה להם כאב ומודל. איבדנו אדם שהיווה מופת למצוינות, נחישות ואנושיות.

"בארבע השנים האחרונות הוא נלחם בעוז במחלה הקשה, אך לא נתן לה לפגוע במשימתו הגדולה- חינוך הנערות והנערים עימם צעד בדרך אל חלומם. הם מילאו אותו באושר וגם ברגעים קשים ראינו את התקווה שהם מפיחים בו וגם הוא הותיר את חותמו בליבם. גיל מעיין יישאר איתנו לנצח ונראה אותו בכל אבן דרך בחיינו ובחייהם. היה שלום גיל ותודה".

 

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

משלחת ישראל למשחקים האולימפיים פריז 2024

משלחת ישראל למשחקים האולימפיים פריז 2024

חדשות, מאמרים, מכון וינגייט, ספורט הישגי
16 - 04 - 2024
קרא עוד
67 שנות עשייה למען קידום הספורט הישראלי

67 שנות עשייה למען קידום הספורט הישראלי

מכון וינגייט, ספורט הישגי, חדשות
07 - 04 - 2024
היום, 7 באפריל 2024, 6 חודשים לפרוץ מלחמת "חרבות ברזל", מכון וינגייט מציין 67 שנים להיווסדו
קרא עוד