הכנס את החיפוש שלך
לוגו וינגייט
באנר ספרים

די לכאב – מה שהרופא שלך אינו יודע, עלול להרוג אותך מכאבים

די לכאב – מה שהרופא שלך אינו יודע, עלול להרוג אותך מכאבים

מאת: קלר דייויס ואמבר דייויס

מדריך לטיפול עצמי בכאבים ללא תרופות באמצעות עיסוי נקודות מעוררות כאב (Trigger Point Therapy):

כאבי ראש, כאבי מפרקים, כאבי שרירים, כאבי גב תחתון, שיגרון, כאבים של שורש כף היד, מרפק טניס, כאבי צוואר ולסת, כתף קפואה, פיברומיאלגיה, כאבי ברכיים וכפות רגליים, טראומה כתוצאה מתאונות, פציעות ספורט.

רב־מכר אמריקאי שנושא אתו שליחות חשובה למרבית האנשים הסובלים מכאבים כרוניים. זהו הספר הראשון שפונה לקהל הרחב ומציג בפניו את שיטת הריפוי העצמית והחדשנית באמצעות עיסוי של נקודות מעוררות כאב. הספר שסייע להחלמתם של רבבות חולים, הפך בארה"ב במהרה לספר קלאסי המציע תקווה חדשה למי שסובל מכאבים כרוניים והרפואה הקונבנציונאלית לא הצליחה להביא לו מרפא. הודות לשימוש בשיטת העיסוי המתוארת בספר, יכולים היום חולים רבים להיפטר מכאבים כרוניים בכוחות עצמם.
מומחים בטיפול בכאבים סבורים ש־75% מן הכאבים הכרוניים נובעים מנקודות מעוררות כאב שהן נקודות נפוחות בשרירים, המאופיינות בהיעדר חמצן. הטיפול בכאב נעשה באמצעות עיסוי מיוחד, שנועד לעורר זרימה של חמצן לשריר ובכך לשכך את הכאב.

ריפוי נקודות מעוררות כאב הוא תחום רפואי חדש ומתפתח בעולם וגם בישראל. רופאים, כירופרקטורים, מעסים ומטפלים מקצועיים רבים לומדים היום את השיטה המבטיחה להביא מזור למרבית הסובלים מכאבי שרירים כרוניים.

ייחודו של הספר הזה הוא שהוא בנוי כסדנה ללימוד עצמי, בה יכול הקורא ללמוד בעצמו כיצד למצוא את הנקודות מעוררות הכאב בגופו ואחר־כך לעסות אותן. שפע של איורים בהירים מציגים במפורט את מקומן של הנקודות הללו, שאינן כה קלות לאיתור, מאחר שבדרך כלל הן מקרינות כאבים למקומות אחרים בגוף. בהמשך, מפרט הספר צעד אחר צעד את דרכי העיסוי היעילות שניתן לבצע באופן עצמי ובכל עת.

בנוסף, הספר כולל גם שיטות הרפיה מיוחדות שתומכות ומחזקות את ריפוי הנקודות מעוררות הכאב וכן מידע ייחודי למטפלים ולמעסים מקצועיים המעוניינים לשלב טיפול בנקודות מעוררות כאב בעבודתם.

שיטת הריפוי באמצעות עיסוי הנקודות מעוררות הכאב הוכחה מדעית ומיושמת כבר בשטח על ידי מטפלים רבים. היתרונות הבולטים של השיטה הם:

טיפול יעיל במרבית סוגי הכאבים
הטיפול עצמי שיכול להתבצע בכל מקום ובכל עת
אין צורך בתרופות או בביקור אצל רופא

לאחר הסבר מקיף על הנקודות מעוררות הכאב, מפורטים בספר דרכי הטיפול העצמי בחלקי הגוף השונים: ראש וצוואר, כתפיים, גב עליון וזרועות, מרפק, אמה וכף היד, חזה, בטן וחלציים, גב, גב תחתון וישבן, מפרק הירך, ירך וברך, שוק, קרסול וכף הרגל.

התעניינותו של קלר דייויס, מחבר הספר, בנושא של ריפוי נקודות מעוררות כאב, החלה כאשר הוא הצליח לרפא את עצמו מתסמונת הכתף הקפואה. מאז הוא מקדיש את עצמו לריפוי חולים בשיטה זו ונהנה לשתף מטפלים אחרים בניסיונו העשיר. ספר זה מהווה המשך לשאיפתו הנמרצת להעביר את המידע החשוב הזה לידיעת הציבור כולו.

הספר נכתב בהשראתם של מפתחי השיטה ד"ר זאנט טרוול וד"ר דיויד סימונס, שכתבו במשותף את הספר המקורי על נקודות מעוררות כאב: Myofacial Pain and Dysfunction: The Trigger Point Manual. ד"ר דיויד סימונס אף כתב את ההקדמה לספר זה.

"הספר עונה על צורך נרחב בספר הדרכה פשוט ושימושי שיעזור למטופלים לזהות נקודות מעוררות כאב ולטפל בהן בעצמם. אני מאמין שספר זה ימנע סבל מיותר מהחולים ויפחית את מספר הניתוחים המיותרים"

,Devin Starlanyl מחבר הספרים

Fibromyalgia and Chronic Pain ו- The Fibromyalgia Advocate

"זהו ספר מעולה לעזרה עצמית לאנשים הסובלים מכאבים כרוניים בשרירים ובשלד. הוא מסביר כיצד לזהות את הבעיה ומוביל אתכם בזהירות בתהליכי הטיפול העצמי. העקרונות לטיפול בכאבים מיופציאליים ונקודות מעוררות כאב, שנקבעו על ידי ד"ר ז'נט טרוול וד"ר דיויד סימונס מהווים את הבסיס לספר זה ומוצגים בבהירות לשימושם של אלה הסובלים מכאבים".

די לכאב – מה שהרופא שלך אינו יודע, עלול להרוג אותך מכאבים

רוצה לקבל פרטים על ספר מסוים?

לא צריך להתקשר! מלא את פרטיך וניצור איתך קשר בהקדם

    טלפון כללי מכון וינגייט
    *3063