הכנס את החיפוש שלך
לוגו וינגייט

דרך הגב – כיצד למנוע ולטפל בכאבי גב

דרך הגב – כיצד למנוע ולטפל בכאבי גב

מאת: ג'ים ופיל ווארטון

כשמונים אחוזים מהאוכלוסייה הבוגרת בעולם סובלים מבעיות גב, שחלקן נובעות מהתנהלות גופנית לא נכונה או מהיעדר מודעות לתנוחות הגורמות לכאב. אפילו מספרם של הילדים הסובלים מכאבי גב, נמצא בעלייה מתמדת. מרבית בעיות הגב ניתנות למניעה מוחלטת – ואם הן מטופלות כבר בשלבים הראשונים, ניתן אפילו להתגבר עליהן בקלות.

סובלים לפעמים או בקביעות מכאבי גב?
מעוניינים להקל על נוקשות או חוסר תנועתיות בגב?
רוצים להקל על כאבי גב הנובעים ממשקל־יתר, מאוסטיאופורוזיס, ממתח בעבודה, מבעיות שינה והיריון?
שואפים לשקם עצמכם מפגיעה כרונית בגב?

הספר יעזור לכם לזהות את מקור הכאב ויציג בפניכם פתרונות מתקדמים לבעיות גב תוך שימוש בתרגילים מוכחים ויעילים. תרגילים אלה, יחד עם התובנות החדשות שתרכשו, יעניקו חיים חדשים לגב שלכם. תיווכחו לדעת, שאפילו המאמץ הקטן ביותר שתשקיעו בשיקום הגב שלכם יניב תוצאות מפתיעות, לעתים גם מהפכניות.

תוכנית האימונים הייחודית של הספר כוללת מגוון רחב של תרגילים למתיחה ולחיזוק שרירי הגב. כל התרגילים מאוירים היטב וכל קורא יכול לבחור בעצמו את תוכניות הטיפול המתאימות לו.

מגוון התרגילים וההסברים הנרחבים המופיעים בספר נועדו לסייע למטפלים, למורים ולמאמנים וכן להוסיף מידע חשוב למטופלים, כמו גם למנוע כאבים ומוגבלויות עתידיות וכן להימנע מפציעות ספורט.

ג'ים ופיל ווארטון, אב ובנו, הם מטפלים אמריקאים ידועים, שהתפרסמו בעולם כ"מכונאים" מיומנים המסוגלים לבצע כיוונים עדינים בגוף ולתקן פגיעות גופניות.

דרך הגב – כיצד למנוע ולטפל בכאבי גב

רוצה לקבל פרטים על ספר מסוים?

לא צריך להתקשר! מלא את פרטיך וניצור איתך קשר בהקדם

    טלפון כללי מכון וינגייט
    *3063