הכנס את החיפוש שלך
לוגו וינגייט

חושים ומפגשים בתנועה

חושים ומפגשים בתנועה

מאת: סמדר כרמון ונועה לויאן־אלול
הספר מציע מגוון עשיר של מערכי שיעור למפגשים עם ילדים. השפע העצום של הפעילויות נועד לגרות כל אחת ממערכות התחושה ולפתח את מיומנויות היסוד בגיל הצעיר. הספר מיועד לאנשי מקצוע: גננות, מורים, מדריכים ומרפאים בעיסוק, כמו גם לסטודנטים ולהורים.

ספר מעמיק ורחב היקף, העוסק בהיבטים תיאורטיים ומעשיים בהתפתחותן של מערכות התחושה הפנימיות בקרב פעוטות וילדים, במבדקים לאיתור ליקויים תחושתיים ובהצעות לדרכי טיפול והעשרה. כל אלה יזכו לפיתוחם המעשי במפגשים פעילים – מלווים באבזור ייחודי, בשירים ובדקלומים. הספר הוא פרי עבודתן רבת השנים ופרי ניסיונן העשיר של הכותבות: סמדר כרמון – רכזת תחום התנועה לגיל הרך בבית הספר למאמנים ולמדריכים ע"ש נט הולמן בווינגייט; נועה לויאן־אלול – בעלת תואר שני בייעוץ חינוכי, טיפולי – התמחות בחינוך מיוחד.

החלק הראשון: מתמקד באינטגרציה סנסו־מוטורית ובהשלכות של ליקויים באינטגרציה על בעיות התפתחותיות בקואורדינציה בקרב ילדים.
החלק השני: עוסק במערכות התחושה – הטקטילית, הקינסתטית והווסטיבולרית – הצעות לדרכי טיפול ולהעשרה במגוון רחב של פעילויות בהתאם לתפקידים השונים של כל מערכת תחושתית.
החלק השלישי: מציע מגוון עשיר של מערכי שיעור למפגשים, המלווים באבזור ייחודי, בשירים ובדקלומים. השפע העצום של הפעילויות בחלק זה נועד לגרות כל אחת ממערכות התחושה ולפתח את מיומנויות היסוד בגיל הצעיר.

חושים ומפגשים בתנועה

רוצה לקבל פרטים על ספר מסוים?

לא צריך להתקשר! מלא את פרטיך וניצור איתך קשר בהקדם

    טלפון כללי מכון וינגייט
    *3063