הכנס את החיפוש שלך
לוגו וינגייט

כושר וגוף – המדריך האישי לפעילות גופנית, לבריאות ולהרזיה

כושר וגוף - המדריך האישי לפעילות גופנית, לבריאות ולהרזיה

מאת: ד"ר מיכה קניץ

התנ"ך של הכושר הגופני – שלל איורים, תרשימים, הנחיות, הדרכה טיפים והמלצות שלא מאכזבות. לא לשרירנים בלבד בין שאתם מכורים לג'ים, או שכרס אימתנית מפארת את גופכם, הספר החדש "כושר וגוף" הוא, לדעתנו, חובה בכל בית. הספר החדש שהוא סוג של מדריך מפורט ומרתק, דן בשלל האפשרויות שמציעה הפעילות הגופנית בדרך לשיפור הבריאות, ההרזיה והכושר הגופני.
הסופר, ד"ר מיכה קניץ – ספורטאי, מרצה בכיר במכון וינגייט ומומחה לפיזיולוגיה של המאמץ, הוציא לאור כבר 4 ספרים בנושאי בריאות וכושר גופני. היום, בגיל 69 הוא מפרט מ־30 שנות ניסיונו במכון וינגייט, ומדריך את הקוראים בלשון קולחת, כיצד לבנות לעצמם תוכנית אימון אישית, כיצד לבקר עצמם במהלך ביצוע התוכנית, וכיצד להגיע למשקל הרצוי וליכולת הגופנית אליה הם שואפים.

ד"ר קניץ שהיה הישראלי הראשון להשתתף בתחרות איש הברזל בהוואי (בגיל 55), מסביר את הבעיות בדיאטות האינסטינקט ומפרט כיצד ניתן להתמודד עם תופעת ה "יו-יו" של עלייה וירידה תכופות במשקל. בספר מופיעים פרקים בנושאי שחייה, הליכה, ריצה, רכיבת אופניים, פעילות במכון הכושר, משחקי כדור ועוד מגוון פעילויות גופניות אחרות. יתרונותיו וחסרונותיו של כל תחום פעילות מוסברים בקפידה, בלוויית טבלאות, גרפים ואיורים מפורטים.

לבד מתוכנית אימונים אישית בענפי הכושר השונים, נכללים עשרות תרגילים לשיפור הגמישות, הכושר וחוזק השרירים, הסברים על עבודה נכונה בחדר כושר, ותרגילים לביצוע עם המכונות השונות. פרק אחר כולל תשובות לשאלות נפוצות, דוגמת "מדוע נכשלות מרבית תוכניות הדיאטה", "האם רצוי לשתות קפה לפני פעילות גופנית", או "האם סאונה אכן מסייעת להפחתה במשקל". "ישנה תרופה אחת למניעת מחלות רבות, לשחרור לחצים נפשיים ולשיפור איכות החיים, אשר תופעות הלוואי שלה כוללות הרזייה ומראה גוף נאה יותר", אומר קניץ, "לתרופה זו קוראים פעילות גופנית והיא אינה עולה מאום".

כושר וגוף - המדריך האישי לפעילות גופנית, לבריאות ולהרזיה

רוצה לקבל פרטים על ספר מסוים?

לא צריך להתקשר! מלא את פרטיך וניצור איתך קשר בהקדם

    טלפון כללי מכון וינגייט
    *3063