הכנס את החיפוש שלך
לוגו וינגייט

לנווט מכל הלב

לנווט מכל הלב

מאת: דן צ'יזיק
חוברת הדרכה בניווט תחרותי למועדוני ספורט בית ספריים.
החוברת מיועדת למורה ולמאמן הניווט התחרותי, העוסק בהדרכת נווטים צעירים. היא כוללת לימוד שיטתי של ספר הניווט באמצעות מערכי שיעור המתאימים לכל הרמות: מתלמידים הנחשפים לניווט בפעם הראשונה ועד לנווטים המתחרים במסגרת הליגה למועדונים בית ספריים. עם זאת, מערכי השיעור אינם עוסקים באימון ניווט תחרותי ברמה הגבוהה ביותר.

הנחת היסוד היא שהמורה אינו צריך להיות נווט פעיל כדי ללמד ניווט, ושיטות ההוראה בשיעורי הניווט מוכרות לו. לפיכך, במערכי השיעור אין פירוט של טכניקות הניווט, מלבד במקרים שבהם המתודיקה של הלימוד או התרגול של שיטה מסוימת מהווה חלק חיוני בשיעור. לעומת זאת, כל מערך מכיל הוראות כיצד לתכנן תרגול נכון וליישמו ביעילות מרבית, תוך יצירת עניין אצל התלמידים ושיפור יכולת הניווט שלהם.

אחת הבעיות הקשות ביותר של כל מדריך, העובד בקביעות עם קבוצת ניווט, היא 'הכרת השטח': בתוך שיעורים ספורים התלמידים מכירים כל פרט באזור הניווט – בית הספר, הפארק או היער הקרוב, וקשה ליצור אתגר ניווטי כאשר מנווטים 'בתוך הבית'. המגוון הרחב של התרגילים המופיע בחוברת יסייע להתגבר על בעיה זו, והניווט, גם בשטח מוכר, יצור עניין ספורטיבי בשיעורים באמצעות פעילות בדרכים מעניינות ומהנות.

הפקה: התאחדות הספורט לבתי הספר בישראל והאיגוד לספורט הניווט בישראל.

לנווט מכל הלב

רוצה לקבל פרטים על ספר מסוים?

לא צריך להתקשר! מלא את פרטיך וניצור איתך קשר בהקדם

    טלפון כללי מכון וינגייט
    *3063