הכנס את החיפוש שלך
לוגו וינגייט
באנר ספרים

נקודות טריגר מעשי

נקודות טריגר מעשי

מאת: אלפונס טרשל

האם מצאתם את עצמכם במצב שמפריע לתפקוד היומיומי, כמו שריר נוקשה, כאב באזורים שונים, חולשה, נפיחות, בחילה, סחרחורת, עייפות כרונית, כאב ראש ועוד. במקרים קשים יותר, מדובר בהפרעות כגון ליקויי יציבה, בעיות בתנועה, בעיות רגשיות, השפעה על מערכת העצבים האוטונומית, לחץ על כלי הדם והעצבים – לאורך זמן, כל אלה מובילים לבעיות מסובכות יותר מסוגים שונים.
ברוב המקרים! נמצא כי הסיבה היא נקודת טריגר.
כאשר נאתר נקודת טריגר נמצא סיבי שריר נוקשים ומתוחים המגבילים את טווח התנועה ומרגישים ככיווץ. עקב הכיווץ אין אספקת דם לאזור ונוצר חוסר בהזנה ובחמצן, וכן נוצר עודף פסולת, התורם לרגישות הנקודה. כיוון שרק חלק קטן מהשריר תפוס השריר ממשיך לתפקד, אך נוצר כאב שלעתים מוקרן לאזור אחר המרוחק מהמקום הפגוע.

ב"נקודות טריגר מעשי" מסכם אלפונס טרשל את שיטת Trigger Points לטיפול בכאבים ללא תרופות, באמצעות עיסוי נקודות טריגר – נקודות שמעוררות כאב מיופציאלי באזורי הגוף השונים. ספר זה מרכז בתוכו מידע חיוני ומתייחס לאיתור הנקודות, להשפעתן על הגוף והסבר מפורט לשימוש בטכניקות עיסוי המיוחדות לנקודות הטריגר, וזאת על מנת להקל על הסובלים מכאב, להקטין את רמת הכאב ולשקם בעיות כרוניות שונות ומגוונות.
השיטה מתאימה לטיפול בקליניקה והן לטיפול עצמי, ומתמקדת בטיפול בכאב וגם במניעתו.

נקודות טריגר מעשי

רוצה לקבל פרטים על ספר מסוים?

לא צריך להתקשר! מלא את פרטיך וניצור איתך קשר בהקדם

    טלפון כללי מכון וינגייט
    *3063