הכנס את החיפוש שלך
לוגו וינגייט
באנר

סודות הבריאות – קשה לעיכול

סודות הבריאות - קשה לעיכול

מאת: ויקטוריה דולבי טאוס

כולנו יודעים שאכילה נכונה, מצד אחד, והשלמה של צורכי הגוף באמצעות תוספי תזונה, מצד שני, יכולות לסייע רבות לבריאותנו. אך מעבר למידע כללי זה אנו זקוקים לפתרונות שמותאמים לנו באופן אישי, כגון: מהם תוספי תזונה המתאימים לנו או מהו המזון שיועיל לגופנו.

סדרת סודות הבריאות מציגה את כל התשובות לשאלות אלה בהסתמך על הממצאים המדעיים העדכניים ביותר.

כולנו מסכימים שאחד מתענוגות החיים הוא ליהנות מארוחה טובה, אך בעיות עיכול עלולות לקלקל לנו את כל ההנאה מיד לאחר שזללנו את המאכל האהוב עלינו.

אם אתם מרגישים שהמזון שאכלתם או האופן בו גופכם מעבד אותו, הפכו לאויב שלכם, ספר זה מיועד לכם.

הספר עוסק במגוון רחב של בעיות עיכול, כמו: עצירות נפיחות וגזים, שלשול, צרבת, תסמונת המעי הרגיז, אלרגיות למזון, אי-סבילות ללקטוז, מחלת הצליאק, תסמונת המעי הדליף, בחילות והקאות, אבני מרה, מחלות כבד, בקע סרעפתי, סרטן במערכת העיכול, כיב קיבה, דלקת קיבה, מחלת קרוהן, דלקת כיבית של המעי הגס, דלקת הסעיף, טחורים.

ספר זה מציג את הממצאים המדעיים העדכניים בכל הקשור לבעיות אלה, ומתווה פתרונות המבוססים על חומרים טבעיים ,המסייעים לעיכול ומגנים על מערכת העיכול, כגון: תזונה מתאימה, תוספי תזונה וצמחי מרפא מיוחדים.
בסוף הספר תמצאו טבלה שימושית, המפרטת את כל התוספים התזונתיים וצמחי המרפא המיועדים לטיפול בבעיות העיכול, הכמויות המומלצות לנטילה ותופעות הלוואי האפשריות.

סודות הבריאות - קשה לעיכול

רוצה לקבל פרטים על ספר מסוים?

לא צריך להתקשר! מלא את פרטיך וניצור איתך קשר בהקדם

    טלפון כללי מכון וינגייט
    *3063