הכנס את החיפוש שלך
לוגו וינגייט

עזרה ראשונה והחייאה

עזרה ראשונה והחייאה

מאת: ד"ר דגן שוורץ
מה לעשות כאשר מישהו לידי התעלף או מפרכס, התינוקת של השכן נחנקת, הילד נחבל, המזכירה נעקצה על ידי עקרב, צריך לחלץ מישהו עם שבר או להחיות במכשיר החייאה ציבורי במקום העבודה ועוד אין סוף סיטואציות, שהחיים מזמנים לנו.
כל אדם יזדקק במוקדם או במאוחר לעזרה ראשונה.
חוברת חובה! בבית, ברכב ובמשרד.
החוברת מיועדת למטפלים, למחנכים, למדריכים, לתלמידי הקורסים למתן עזרה ראשונה – ולמעשה לכל אדם.
החוברת, מרהיבה ומאירת עיניים וערוכה באופן מושלם ללימוד עזרה ראשונה. ניתן להישען עליה בביטחון מתוך ידיעה כי היא מקור ידע אמין ומוסמך למתן עזרה ראשונה והחייאה.
מה בספר:
מה עושים בשעת הצורך? לקיחת אחריות, משמעויות, בדיקה ואבחון, סדר עדיפויות בטיפול, החייאה על פי הכללים הבינלאומיים המעודכנים במבוגרים, בילדים ובילודים, פציעות שונות, מצבי חולי שונים, הרעלות – חומרים, הכשות, צמחים רעילים, שרפות ותאונות. כל זאת מלווה בטבלאות סיכום פשוטות ובאמצעי עזר לזכירה, כללים וכללי אצבע ותמונות צבעוניות הממחישות ומסייעות לתרגול ופעולה.
תורגם מרב המכר האמריקאי המלווה את מערכת הכשרת לימודי החירום המצליחה בארה”ב ECSI, ומתוּקף על ידי AAOS ו-ACEP, המוסד לבטיחות והקולג' האמריקאי לרפואת חירום ועל פי הנחיות ההחייאה המעודכנות של ארגון הלב האמריקאי ה-AHA.
עורך מדעי: ד”ר דגן שוורץ, מומחה ברפואה דחופה ורפואת אסונות. ראש התוכנית לתואר הראשון במחלקה לרפואת חירום באוניברסיטת בן גוריון ורופא בכיר במחלקה לרפואה דחופה במרכז הרפואי על-שם רבין (בילינסון).
עזרה ראשונה והחייאה

רוצה לקבל פרטים על ספר מסוים?

לא צריך להתקשר! מלא את פרטיך וניצור איתך קשר בהקדם

    טלפון כללי מכון וינגייט
    *3063