הכנס את החיפוש שלך
לוגו וינגייט
באנר

תזונה פרי מחשבה כרך א'+ב'

תזונה פרי מחשבה כרך א'+ב'

מאת: ד"ר אילנה זילבר-רוזנברג

מזון, אוויר ומים הם צרכים בסיסיים החיוניים לכל היצורים החיים. אולם עבור האדם, ואולי גם עבור בעלי חיים אחרים, מזון אינם רק צרכים פיזיולוגיים בסיסיים, אלא הם חלק ממכלול של צרכים חברתיים ואישיים.

הספר תזונה – פרי מחשבה במהדורתו השנייה אוגד ידע רב, עדכני ומבוסס על ראיות שנאספו בתחום התזונה עד כה, והוא מקיף נושאים רבים ומגוונים, ביניהם רכיבי התזונה (אבות המזון), התזונה המומלצת בגילים השונים וטיפול תזונתי במחלות שכיחות ודרכי מניעתן, וגם נושאים מתקדמים יותר, כמו שיטות מחקר בתזונה, מזון מהונדס גנטית, תוספי מזון ותזונה גנומית.

מטרת הספר היא להקנות ידע על מזון, על תזונה ועל הפיזיולוגיה הקשורה אליה ולסייע לקורא ולסביבתו לשמור על הבריאות. אפשר לקרוא את הספר באופן רציף, ואפשר לקרוא אותו על-פי הנושא והעניין.

כרך א:
חלק א. מבט על התזונה
חלק ב. רכיבי התזונה ומרכיבי גוף האדם
חלק ג. עיכול ומטבוליזם
חלק ד. התזונה המומלצת לאדם הבריא במהלך חייו

כרך ב:
חלק ה. תזונה ומחלות
חלק ו. שיטות מחקר בתזונה
חלק ז. נושאים נבחרים בהנדסת מזון

המחברת ד"ר אילנה זילבר-רוזנברג, היא בוגרת מדעי התזונה באוניברסיטה העברית בירושלים ובוגרת החוג לסוציולוגיה, מוסמכת בביוכימיה ובעלת תואר דוקטור במיקרוביולוגיה מטעם אוניברסיטת תל-אביב. ד"ר זילבר-רוזנברג עסקה במחקר בכמה מוסדות אקדמיים ועבדה כדיאטנית במשרד הבריאות בתחום בריאות הציבור ובמרכז הרפואי לבריאות הנפש אברבנאל, העניקה טיפול תזונתי ליחידים ולקבוצות ועסקה בהוראת התזונה באוניברסיטת תל-אביב ובר-אילן.

תזונה פרי מחשבה כרך א'+ב'

רוצה לקבל פרטים על ספר מסוים?

לא צריך להתקשר! מלא את פרטיך וניצור איתך קשר בהקדם

    טלפון כללי מכון וינגייט
    *3063