הכנס את החיפוש שלך
לוגו וינגייט

בשעה טובה: נפתחה הכניסה הדרומית החדשה

בשעה טובה: נפתחה הכניסה הדרומית החדשה

מאת: Marie Rose
חדשות, מכון וינגייט
22 - 09 - 22

הכניסה החדשה של מכון וינגייט מרווחת ובטיחותית יותר ואף תסייע בהפחתת הפקקים שנוצרו בעבר בכניסה למכון. הכניסה הוותיקה נחסמה לתנועת כלי רכב ובשלב זה מתבצע דרכה מעבר של הולכי רגל בלבד. שמשון שעתל, סמנכ"ל תפעול ותשתיות: "זהו רק שלב א' של המיזם ופנינו להשלמת בנייתו של מחלף וינגייט בדצמבר 2023". שי אברהמי, מנכ"ל מכון וינגייט: "מדובר באירוע חשוב תחבורתית ובעל השפעה על תוכניות הפיתוח העתידיות של המכון"

הכניסה הדרומית החדשה של המכון נפתחה אתמול (רביעי) והכניסה הוותיקה למכון נחסמה לתנועת כלי רכב ובעתיד תתאפשר דרכה כניסת אוטובוסים בלבד. לעומת זאת, דרך הכניסה נמשכת כניסתם ויציאתם של הולכי רגל.

הכניסה החדשה מרווחת ובטיחותית יותר ואף תסייע בהפחתת הפקקים שנוצרו בעבר בכניסה למכון. פתיחת הכניסה החדשה היא שלב א' של מיזם השדרוג התחבורתי במכון וינגייט. בדצמבר 2023 צפוי להסתיים בנייתו של מחלף וינגייט החדש שיאפשר להיכנס למכון וינגייט לא רק מהנתיב דרומה של כביש החוף, אלא גם מהנתיב הנגדי צפונה. כך עתיד המחלף להסדיר את הכניסה למכון והיציאה ממנו מדרום ומצפון ללא צורך בביצוע פניית פרסה במחלף פולג.

 

שמשון שעתל, סמנכ"ל התפעול והתשתיות של מכון וינגייט, המרכז את המיזם מטעם המכון מול חברת "נתיבי איילון", מסביר:
"הכניסה הדרומית החדשה הבנויה מכיכר דו-מסלולית שתקבל את פני הבאים למכון כשלצידה הדרומי-מזרחי חניון גדול. הכניסה כוללת 2 נתיבי כניסה ו-2 נתיבי יציאה וכן כיכר חדשה נוספת בחלקה הצפוני – 'כיכר הקשתות'. זהו רק שלב א' של המיזם ופנינו להשלמת בנייתו של מחלף וינגייט בדצמבר 2023. מחלף וינגייט עתיד להסדיר את הכניסה למכון והיציאה ממנו מדרום ומצפון ללא צורך בביצוע פניית פרסה במחלף פולג או במחלף געש. מדובר באירוע מכונן ובעל השפעה על תוכניות הפיתוח העתידיות של המכון ובראשן בנייתם של הבניין הרב תכליתי ומבנה מעונות הסטודנטים החדש שעתיד להיבנות בחלקו הדרומי של מכון וינגייט".

שי אברהמי, מנכ"ל מכון וינגייט: "מדובר באירוע חשוב תחבורתית ובעל השפעה על תוכניות הפיתוח העתידיות של המכון. בשנים הקרובות ייבנו בחלקו הדרומי של המכון הבניין הרב-תכליתי ומבנה מעונות הסטודנטים החדש. אלו ישדרגו את יכולות המכון הלאומי למצוינות בספורט לתת מענה רחב יותר ועמוק יותר לספורטאיות ולספורטאים ההישגיים שלנו בדרכם למשחקים האולימפיים הבאים".

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

מתעמלות הנבחרת האומנותית מוכנות לפריז 2024

מתעמלות הנבחרת האומנותית מוכנות לפריז 2024

חדשות, מכון וינגייט, ספורט הישגי
13 - 03 - 2024
קרא עוד
בדרך לשוויון מגדרי במשחקים האולימפיים פריז 2024

בדרך לשוויון מגדרי במשחקים האולימפיים פריז 2024

חדשות, מכון וינגייט, ספורט הישגי, אתנה
10 - 03 - 2024
קרא עוד
ספורטאי אקדמיית וינגייט למצוינות למען שחרור החטופים

ספורטאי אקדמיית וינגייט למצוינות למען שחרור החטופים

מכון וינגייט, חדשות, אקדמיית וינגייט למצוינות בספורט
03 - 03 - 2024
קרא עוד