הכנס את החיפוש שלך
לוגו וינגייט

ארטיום דולגופיאט אלוף העולם 2023 בקרקע

ארטיום דולגופיאט אלוף העולם 2023 בקרקע

מאת: מארי-רוז גוטמן
חדשות, מכון וינגייט, ספורט הישגי
10 - 10 - 23

האלוף האולימפי, המתאמן במכון וינגייט, המכון הלאומי למצוינות בספורט, השמיע את "התקווה" באנטוורפן, בלגיה ביום שייזכר כשחור וכקשה בתולדות ישראל. ארטיום הציג בסיום התחרות את דגל ישראל כשעליו פסי אבל שחורים כאות הזדהות עם המצב בארץ

ביום שבת, 7 באוקטובר 23, שייזכר כאחד הימים הקשים והכואבים בתולדות ישראל, הבליח זרקור אור מבלגיה: מתעמל המכשירים ארטיום דולגופיאט הוכתר כאלוף העולם בקרקע באליפות העולם שהתקיימה באנטוורפן.

 

ארטיום דולגופיאט (מכבי ת״א), חניכו של המאמן סרגיי וייסבורג ועוזריו אנדרי גריבנוב ואילן קורצ׳ק, רשם את ההישג ההיסטורי לאחר שזכה בציון 14.866 נק׳ והשמיע את "התקווה" כשבארץ החלו אט אט להתברר ממדי הזוועה. בכך השלים ארטיום המתאמן במכון וינגייט, המכון הלאומי למצוינות בספורט, זכייה במדליית זהב בכל אחת משלוש התחרויות הבין-לאומיות החשובות בענף:
אליפות אירופה (2020, 2022), משחקים אולימפיים (2020) וכעת גם אליפות עולם. ארטיום הציג בסיום התחרות את דגל ישראל עם פסים שחורים עליו כאות הזדהות עם המצב בארץ.

 


אלוף העולם הטרי ארטיום דולגופיאט, עם דגל ישראל וסרטי אבל לאות הזדהות. התמונה באדיבות איגוד ההתעמלות.

 

מאיגוד ההתעמלות נמסר: ארטיום דולגופיאט, האלוף האולימפי המכהן עושה זאת ובענק בתחרות החשובה ביותר של השנה וזוכה בתואר הנכסף – אלוף העולם במכשיר הקרקע! אנחנו כל כך גאים בארטיום ובסרגיי שהצליחו להתמקד במטרה במיוחד נוכח המצב הקשה במדינה. אנו שמחים וגאים בהישג הענק, בו בזמן שליבנו ומחשבותינו נתונים לעם ישראל ומאחלים שקט וביטחון לכולם".

 


האלוף האולימפי ואלוף העולם ארטיום דולגופיאט באולם האימונים הביתי במכון וינגייט. צילום: עודד קרני.

 

יומיים לפני כן, בסוף שלב המוקדמות, הבטיחו ארטיום דולגופיאט ומתעמלת המכשירים ליהיא רז את הכרטיס למשחקים האולימפיים פריז 2024.

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל

יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל

חדשות, מכון וינגייט
13 - 05 - 2024
קרא עוד
מרכינים ראש לזכר הנופלים והנרצחים

מרכינים ראש לזכר הנופלים והנרצחים

אקדמיית וינגייט למצוינות בספורט, מכון וינגייט, חדשות
12 - 05 - 2024
קרא עוד
משלחת ישראל למשחקים האולימפיים פריז 2024

משלחת ישראל למשחקים האולימפיים פריז 2024

חדשות, מאמרים, מכון וינגייט, ספורט הישגי
16 - 04 - 2024
קרא עוד