הכנס את החיפוש שלך
לוגו וינגייט

בהצלחה לצוותי מכון וינגייט בטוקיו 2020

בהצלחה לצוותי מכון וינגייט בטוקיו 2020

מאת: Marie Rose
מכון וינגייט, חדשות
08 - 07 - 21

עם המשלחת הישראלית למשחקי טוקיו 2020 נמנים ארבעה מעובדי היחידה לספורט הישגי וארבעה אנשי צוות מהמרכז לרפואת ספורט ולמחקר של מכון וינגייט. שי אברהמי, מנכ״ל מכון וינגייט: ״גאוותנו על המשלחת הישראלית לטוקיו 2020, עימה נמנים ספורטאים מהטופ העולמי שהם בעלי פוטנציאל להישגים יפים. גאים גם בצוותי המכון המעניקים לספורטאי המשלחת מעטפת כל ימות השנה ומאחלים בהצלחה רבה למשלחת ישראל"

רגע לפני יציאתה של משלחת ישראל למשחקים האולימפיים בטוקיו, כינסה הנהלת מכון וינגייט, המכון הלאומי למצוינות בספורט, את צוותי המכון הנמנים עם המשלחת הישראלית להרמת כוסית ולברכת הצלחה.

 

עם המשלחת לטוקיו נמנים דני אורן, יו״ר היחידה לספורט הישגי, מתאמי היחידה יניב אשכנזי, גנדי חזקיה וסהר אלוני ואנשי המרכז לרפואת ספורט ולמחקר: ד״ר לובה גליצקיה, רופאת הסגלים האולימפיים, ד״ר מיה קלה בנצור, ראש מחלקת הפיזיותרפיה והפיזיותרפיסטים ברנרדו ברקן ואלון יחיאל.

 

הנהלת מכון וינגייט, עם נציגי היחידה לספורט הישגי והמרכז לרפואת ספורט החברים במשלחת לטוקיו 2020 (צילום: אבי שי)

 

שי אברהמי, מנכ״ל מכון וינגייט:
״גאוותנו על המשלחת הישראלית לטוקיו 2020 – הגדולה בתולדות ישראל – עימה נמנים ספורטאים מהטופ העולמי שהם בעלי פוטנציאל להישגים יפים. גאוותנו במיוחד על היותנו בית לאומי לענפי הג׳ודו, השחייה, ההתעמלות היוצאים לטוקיו עם נבחרות איכותיות ונפלאות.
צוותי היחידה לספורט הישגי והמרכז לרפואת ספורט ולמחקר מעניקים לספורטאים מעטפת מקצועית במשך כל ימות השנה. אני מאחל בהצלחה רבה לכל הספורטאים ולצוותי המשלחת המלווים שדואגים שהכול יעבוד! בריאות איתנה ותחזרו בשלום״.

 


הפיזיותרפיסט ברנרדו ברקן, ד"ר לובה גליצקיה וד"ר מיה קלה בנצור (צילום: אבי שי)

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

משלחת ישראל למשחקים האולימפיים פריז 2024

משלחת ישראל למשחקים האולימפיים פריז 2024

מכון וינגייט, ספורט הישגי, חדשות, מאמרים
16 - 04 - 2024
קרא עוד
67 שנות עשייה למען קידום הספורט הישראלי

67 שנות עשייה למען קידום הספורט הישראלי

חדשות, מכון וינגייט, ספורט הישגי
07 - 04 - 2024
היום, 7 באפריל 2024, 6 חודשים לפרוץ מלחמת "חרבות ברזל", מכון וינגייט מציין 67 שנים להיווסדו
קרא עוד