הכנס את החיפוש שלך
לוגו וינגייט

בית לאומי לאיגוד הקשתות ולהתאחדות הטיפוס במכון וינגייט

בית לאומי לאיגוד הקשתות ולהתאחדות הטיפוס במכון וינגייט

מאת: Marie Rose
מכון וינגייט, ספורט הישגי, חדשות
03 - 08 - 23

על פי ההסכם בשנה הקרובה ייבנה לטובת נבחרות הקשתות מתקן אימונים פתוח חדש בעלות של 2 מיליון ש"ח. כמו כן נחתם הסכם הרחבה להסכם הבית הלאומי שנחתם עם התאחדות הטיפוס בישראל בשנת 2021, ועל-פיו ייבנו במכון קירות טיפוס מסוג הובלה וספיד, וקיר טיפוס חיצוני מסוג בולדר לטובת נבחרות הטיפוס הלאומיות. שי אברהמי: "ההסכמים מעניקים תקווה לשיפור הישגי הספורט הישראלי בשנים הקרובות"

מכון וינגייט, המכון הלאומי למצוינות בספורט, חתם על היום (חמישי) על הסכם בית לאומי עם איגוד הקשתות בישראל, האיגוד ה-18 במספר שמצטרף למכון בארבע השנים האחרונות. כמו כן, נחתמה הרחבה להסכם הבית הלאומי עם התאחדות הטיפוס בישראל שנחתם בשנת 2021.

 


מימין: פני דרורי, סמנכ״לית הכספים של מכון וינגייט, שי אברהמי, מנכ״ל מכון וינגייט, ארז הראלי, מנכ״ל התאחדות הטיפוס בישראל ועמית שיינר-דנדקר, יו״ר איגוד הקשתות בישראל.

 

על פי הסכם בשנה הקרובה ייבנה לטובת נבחרות הקשתות מתקן אימונים פתוח חדש בחלקו המערבי של המכון בעלות של 2 מיליון ש"ח, ואילו על השטח שיתפנה בחלקו הדרום-מזרחי של המכון ייבנה הבניין הרב תכליתי החדש.
לשימוש נבחרות הטיפוס הלאומיות ייבנו בשנה הקרובה במכון קירות טיפוס מסוג הובלה וספיד, וקיר טיפוס חיצוני מסוג בולדר – בנוסף לקיר הבולדר הפנימי שכבר נחנך במכון – בעלות המוערכת בכ-2.5 מילון ש״ח, ובכך יושלם מערך כל שלושת סוגי מתקני הטיפוס הנדרשים להכנת נבחרות הטיפוס הלאומיות לתחרויות האולימפיות.
עם השלמת המתקנים הנוספים, בכוונת האיגוד לארח במתקנים אלו תחרויות בין-לאומיות.

בתמונה: עם חברי הנהלת מכון וינגייט.

 

מנכ"ל מכון וינגייט, שי אברהמי: "להשקעות האדירות הנעשות במתקנים ובתשתיות במכון חלק משמעותי בשיפור ההישגים הספורטיביים בזירה הבין-לאומית. שדרוג ובינוי המתקנים החדשים נותן תקווה לשיפור ענק של הספורט ההישגי הישראלי בשנים הקרובות".

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל

יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל

חדשות, מכון וינגייט
13 - 05 - 2024
קרא עוד
מרכינים ראש לזכר הנופלים והנרצחים

מרכינים ראש לזכר הנופלים והנרצחים

חדשות, אקדמיית וינגייט למצוינות בספורט, מכון וינגייט
12 - 05 - 2024
קרא עוד
משלחת ישראל למשחקים האולימפיים פריז 2024

משלחת ישראל למשחקים האולימפיים פריז 2024

חדשות, מאמרים, מכון וינגייט, ספורט הישגי
16 - 04 - 2024
קרא עוד