הכנס את החיפוש שלך
לוגו וינגייט

בקרוב: כניסה דרומית חדשה למכון וינגייט

בקרוב: כניסה דרומית חדשה למכון וינגייט

מאת: Marie Rose
מכון וינגייט, חדשות
08 - 09 - 22

הכניסה החדשה, הנוחה והמרווחת שצפויה להיפתח לפני ראש השנה תשפ"ג, תאפשר כניסה ויציאה מהמכון וכן גישה לחניון חדש ורחב ידיים. חלקו השני של מיזם הכניסה הדרומית יושלם רק בדצמבר 2023 עם השלמת בנייתו של מחלף וינגייט. סמנכ"ל התפעול והתשתיות, שמשון שעתל: "מדובר באירוע מכונן ובעל השפעה על תוכניות הפיתוח העתידיות של מכון וינגייט"

בימים אלו הולכות ונשלמות העבודות לקראת השלמת חלקו הראשון של מיזם הכניסה הדרומית החדשה של מכון וינגייט, המכון הלאומי למצוינות בספורט. הכניסה החדשה, הנוחה והמרווחת שצפויה להיפתח בעוד כשבועיים, ערב ראש השנה תשפ"ג, תאפשר כניסה ויציאה מהמכון וכן גישה לחניון חדש ורחב ידיים.
 שמשון שעתל, על רקע הכניסה הדרומית החדשה (צילום: אבי שי)
חלקו השני של מיזם הכניסה הדרומית יושלם רק בעוד כשנה, עם השלמת בנייתו של מחלף וינגייט הצפוי לאפשר כניסה למכון ויציאה ממנו לשני הכיוונים.

 

שמשון שעתל, סמנכ"ל התפעול והתשתיות של מכון וינגייט, המרכז את המיזם מטעם המכון מול חברת "נתיבי איילון", מסביר:

"אנו נערכים לפתיחת הכניסה הדרומית החדשה הבנויה מכיכר דו-מסלולית שתקבל את פני הבאים למכון כשלצידה הדרומי-מזרחי חניון גדול.

הכניסה כוללת 2 נתיבי כניסה ו-2 נתיבי יציאה וכן כיכר חדשה נוספת בחלקה הצפוני – 'כיכר הקשתות'. זהו רק שלב א' של המיזם ופנינו להשלמת בנייתו של מחלף וינגייט בדצמבר 2023. מחלף וינגייט עתיד להסדיר את הכניסה למכון והיציאה ממנו מדרום ומצפון ללא צורך בביצוע פניית פרסה במחלף פולג או במחלף געש. מדובר באירוע מכונן ובעל השפעה על תוכניות הפיתוח העתידיות של המכון ובראשן בנייתם של הבניין הרב תכליתי ומבנה מעונות הסטודנטים החדש שעתיד להיבנות בחלקו הדרומי של מכון וינגייט". מרגש! יש למה לצפות.

 

מחלף וינגייט (הדמיה):

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

משלחת ישראל למשחקים האולימפיים פריז 2024

משלחת ישראל למשחקים האולימפיים פריז 2024

מכון וינגייט, ספורט הישגי, חדשות, מאמרים
16 - 04 - 2024
קרא עוד
67 שנות עשייה למען קידום הספורט הישראלי

67 שנות עשייה למען קידום הספורט הישראלי

חדשות, מכון וינגייט, ספורט הישגי
07 - 04 - 2024
היום, 7 באפריל 2024, 6 חודשים לפרוץ מלחמת "חרבות ברזל", מכון וינגייט מציין 67 שנים להיווסדו
קרא עוד